Alkmaar, Achterdam 13 k1, Angela (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alkmaar, Achterdam 13 k1, Angela (Hon)

Joop,

Welkom op deze site. Doet me deugd dat je al naar een recensie gezocht hebt, dat zien we graag. Je hebt nu dus een primeur te pakken.

Helaas zijn een aantal dingen in het recensieformulier niet goed doorgekomen. Dit zijn het adres, wat ik in dit geval niet durf te gokken. Daarnaast heb je de diensten niet echt beoordeeld, wat het vraagteken oplevert. Het adres kan ik aanpassen, maar de dienstverlening niet. Daarom het verzoek om nogmaals op schrijf recensie te drukken, als tekst iets van aanvulling ofzo en dan het adres en de diensten te scoren.

Veel wandelplezier verder,
    Dick31
    EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Re: Onbekend, Onbekend, Angela (?)

Geen beschrijving van deze dame kunnen vinden dus maar een nieuwe recensie.

Vorige zaterdag weer over de achterdam gestruind waarbij mijn oog op 2 mooie dames viel. Een mooie lange zwartharige schone op 3p,k6 (nog niet beschreven ?) of Angela, verder viel het aanbod wat tegen. De eerste was helaas bezet dus gekozen voor de laatste, in de kamer schuin tegenover mijn favoriet. Spreekt aardig engels, hoewel het niet zo'n praatster was. Mooie meid, 20 jaar uit Hongarije, schijnt al een jaar aan het werk te zijn.
    Na een beetje voelen had ik haar even voor mij laten staan zodat ik een mooi uitzicht had van haar. Mooi lang zwart haar, slanke taille, helaas wat smalle kont maar wel volle borsten .. ja daar word ik wel warm van.
    Ik heb meestal geen speciale wensen dus de mondelinge overhoring frans was goed (de spiegel naast het bed geeft een mooi zicht) en daarna aan de missio begonnen tot het eind.
    Ze gebruikte geen glijmiddel (vond ik al een beetje verdacht maar ze waste zich dan ook niet na de daad (beetje jammer) dus dat verklaarde het alweer wat).

Heb niet naar haar werktijden gevraagd. Al met al goede ervaring
    Laatst gewijzigd door Dick31; 03-12-07, 21:21. Reden: Tekst bij recensie gevoegd
    Zal ik je even beffen om het ijs te breken ?!

Commentaar

Re: 1p,g2,k1, Onbekend, Angela (goed)

Ik had deze dame ook willen beschrijven. Ik kom al ruim half jaar bij deze schoonheid. Zij heeft lange donkerbruine haren en mooie blauwe ogen. Haar kopje lijkt precies op zo'n Manga popje, erg mooi . Zij is ongeveer 170cm lang en komt uit Budapest. Haar borsten zijn geweldig mooi!! , zeker een volle C cup en het zijn echte borsten. Heerlijk . (Tegenwoordig kom je mooie en echte borsten helaas niet zo vaak tegen, al die siliconen...) Verder heeft ze een zeer zacht en glad huid, echt heerlijk! Zij komt rustig en enigszins verlegen over, maar als ze je iets langer kent, dan zul je zien dat ze een heel aardig en lief meisje is. De service is dik in orde. Bij pijpen maakt ze vaak een trillende beweging met haar tong. Bij neuken is het zeker fantastisch, ze heeft lenige benen, je kan lekker diep...

Kortom ik vind haar een toppertje, een van de mooiste meisjes dat ik ooit heb gezien. Ze staat op mijn top 3.

Bij me gebruikt ze vaak creme, af en toe niet. Ze wast haar kutje met een zacht baby doekje, je weet wel. Hygiene is dik in orde vind ik.

Haar zal ik zo vaak mogelijk bezoeken zolang mijn bankrekening dat toelaat . Angela is echt een supermooie babe!

Commentaar

Re: 1p, g2 k1, Angela (uitstekend)

Ik heb Angela nu twee keer bezocht en dat gaat zeker vaker gebeuren. Ze werkt elke dag 's avonds en 's nachts tot een uur of twee, half drie. Ze zat afgelopen nacht inderdaad op de locatie zoals aangegeven, maar ze vertelde dat ze nogal eens wisselt van kamer. De vorige keer (een week of drie geleden) zat ze nog in een kamer aan de voorkant bij een van de ingangen van de 3de passage.

Ze is inderdaad niet spraakzaam, maar verwent je vol overgave met haar geweldige jonge en mooie lichaam. Vooral: wat een heerlijke borsten en wat een prachtig koppie! Ik heb haar afgelopen nacht een lekkere rug- en nekmassage gegeven en mocht haar zachtjes in haar nek zoenen tot ze soppend nat was, wat goed te voelen was bij het vingerwerk dat ze zich daarna gewillig liet overkomen en waarvan ze duidelijk hoorbaar met volle teugen genoot. Zonder glijmiddel (was glijmatig ook niet echt nodig) afgesloten in cowgirl. Wat een meid!

Commentaar

Re: 1p, g2 k1, Angela (uitstekend)

Gisteravond was ik bij Angela, wat een supermooie meid ! Die mooie blauwe ogen zijn erg verleidelijk. Als ze me lang aankijt, dan ga ik echt langzaam smelten, zo hot is dat . Alleen het kijken naar het erg mooie kopje is al een erg groot genot. Het was weer een geweldige beleving met Angela.

Ze gaat vanaf maandag weer een weekje terug naar Budapest. Ze heeft vrij snel heimwee. Als ze niet veel zegt, dan heeft dit vaak te maken met het feit dat ze haar thuis in Budapest mist. Wees voorzichtig met dit super mooie beauty .

Commentaar

Re: 1p, g2 k2, Angela (uitstekend)

Gisteravond was ik weer bij deze supermooie babe Angela. Ik ken haar al bijna half jaar en ik vind haar nog steeds supermooi. Ze doet me denken aan die lekkere babes in bikini van het Xbox game Dead or Alive . Angela heeft onlangs een nieuwe gele bikini. Dat staat haar erg goed. Die geweldige volle ronde borsten zijn slechts bedekt door twee lapjes stof , heerlijk! Ze is heel lief als ze je al een tijdje kent en je vertrouwt. De seks is zoals gewoonlijk goed. Ze kan haar benen lekker wijd spreiden. Het was weer een fantastische avond voor me.

Commentaar

Begin vorige week weer eens op de Achterdam geweest. De laatste maanden tekent zich bij het wandelen een vast patroon af. In het weekend bezoek ik een van mijn vaste meisjes in Amsterdam, terwijl ik doordeweeks meestal de rosse buurt van Alkmaar of Haarlem met een bezoekje vereer. Meestal is dat aan het eind van de middag, maar deze keer was het 's avonds dat mijn jongeheer nadrukkelijk te kennen gaf dat-ie uitgelaten wilde worden.

Tijdens mijn verkenningsrondje werd mijn aandacht getrokken door de mooie Angela. Goh, wat een lekker ding! Slank, mooie blauwe ogen, heerlijk lichaam en een vriendelijke uitstraling. Hoewel ik zeker nog niet alle aanwezige meisjes gezien had, wist ik dat ik deze knappe Hongaarse meid voor mijn loop moest hebben. Ook mijn trouwe vriend leek ingenomen met mijn keuze en klopte uitbundig tegen m'n gulp.

Zoals meestal betaalde ik vijftig euro. Pijpen en neuken, meerdere standjes. Het pijpen was zonder meer heerlijk. Hoewel ze in eerste instantie wat timide overkwam, deed ze erg haar best en kwam mijn paal snel en soepel overeind. Dat was voor haar gelukkig nog geen reden om met deze verwennerij te stoppen. Terwijl zij enthousiast doorsabbelde, stond zij toe dat ik haar begon te vingeren. Ondertussen genoot ik met volle teugen van het uitzicht op haar schitterende borsten.
              Na een poosje werd het tijd voor wat anders. Gewillig kwam Angela naast me liggen, met haar gezicht naar me toe. Probleemloos vond mijn erectie z'n weg naar haar heiligdom. En terwijl mijn handen zich tegoed deden aan haar frisse jongemeisjesborsten, speelde mijn jongeheer een etage lager verstoppertje met z'n pas verworven vriendinnetje.

Nog één keer wisselden we van positie. Terwijl ik op mijn rug ging liggen liet Angela zich geroutineerd over mijn Mount Everest zakken. Centimeter voor centimeter verdween m'n fiere vlaggemast in de hongerige poes van Miss Budapest. Als een bankschroef omklemde ze mijn nu volledig onzichtbare erectie. Toen ze zeker wist dat ik niet zou kunnen ontsnappen, begon ze te bewegen. Eerst heel zachtjes, maar toen -geleidelijk - minder voorzichtig. Allemachtig! Wat lekker! Voor even leek het leven volmaakt. Waarom zouden we nog ooit iets anders doen dan dit? Sex als ultieme levensvervulling.

En terwijl haar zwoegende borsten heen en weer gingen, was ik als een koe die gemolken moest worden. Wachtend tot de uiers van hun zware last zouden worden verlost. Niets meer en niets minder. En als een echte cowgirl kweet Angela zich van haar taak. Zij verhoogde het ritme. Ons soppen werd steeds luider. Een willoze prooi was ik. Ik was geheel aan haar overgeleverd.
              Uiteindelijk was het dan zover. Ik kreunde en schreeuwde om genade. Mijn lichaam schokte ongecontroleerd. Kermend kwam ik klaar. De ene golf na de andere. Een stortvloed was er niets bij. Een vloed van wellust en zonde. Nou ja, van zonde? Voor mij was van zonde geen sprake! Zonde zou het pas zijn als ik niet aan mijn begeerte had toegegeven!

Nadat ik verlost was van het condoom bleef ik nog geruime tijd liggen. Toen ik tenslotte uitgeput opstond, kon ik niets anders doen dan mijn Hongaarse weldoenster uitvoerig bedanken. Zelden was ik zo overuigend klaargekomen als deze keer. Pas nú, bijna een week later, heb ik de woorden gevonden om m'n geluk te omschrijven. Dit was één van mijn beste ervaringen ooit met de betaalde liefde, hoewel zaken als zoenen en beffen niet eens op het programma stonden. Overbodig te zeggen dat ik spoedig naar haar terug ga. Toch eens kijken of het 'slechts' de magie van het moment was, of dat zij een meisje is dat - ondanks het verschil in leeftijd - een van mijn absolute favorieten gaat worden.

Tot slot nog even dit. Toen ik, jaren geleden al weer, voor het eerst bij een prostituée naar binnen stapte, heb ik nooit kunnen bedenken hoe goed deze vorm van sex bij mij zou passen. Inmiddels is het deel gaan uitmaken van mijn leefpatroon en heb ik spijt van al die jaren dat ik de stap niet durfde zetten. Iedere keer die je overslaat, haal je nooit meer in. Ik hoop dat twijfelaars hier hun voordeel mee doen.

Commentaar

net bij Angela geweest,wat een lekker ding.Had afgesproken voor een half uur.Errst liggen en een beetje strelen en friemelen,toen begon ze me te pijpen,dit deed ze zo lekker dat met 10min ontplofte ik al in haar mondje(MC)
                nog even na zitten friemelen en ik ben gegaan! ze vroeg nog of ik geld terug wou maar gezien ik haar meer ga bezoeken heb ik het zo gelaten. Wat een heerlijke en echte borsten heeft ze en wat een lijf!20jr.

Commentaar

Angela ziet er niet alleen fantastisch uit, ze IS fantastisch! Ze neemt de tijd en verwent je echt. Ze gaat lekker body to body, streelt je en laat zichzelf ook lekker verwennen. Geen gehaast, geen gezeur om meer geld, gewoon QUALITY TIME. Ik betrap mezelf erop dat ik, nu ik over haar aan het schrijven ben, alweer opgewonden raak.

Commentaar

Angela is een eerlijke meid. Behandel haar goed. Ze is een hele lieve meid. Haar hoor ik klagen dat er veel gekke mannen zijn die haar slecht behandelen .
                    Eigenlijk vind ik het heel jammer dat zo'n mooie en lieve meid dit zwaar werk doet. Helaas....

Uiteraard is haar service altijd goed. Ik ben altijd blij om haar te zien .

Commentaar

Afgelopen avond weer even een klein uurtje genoten. 't Was voor mij alweer de vijfde keer met haar, geloof ik. En elke keer lijkt ze weer iets verder te gaan en er zelf nog meer van te genieten dan de keer ervoor. Nadat we elkaar helemaal gèk gemaakt hadden en begonnen te neuken, sopte ze van genot.

Ze klaagt alleen vaak over weinig klandizie en dàt snap ik dus niet.

Commentaar

Re: 1p,g2,k1, Onbekend, Angela (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door eetoppie
                        Ik had deze dame ook willen beschrijven. Ik kom al ruim half jaar bij deze schoonheid. Zij heeft lange donkerbruine haren en mooie blauwe ogen. Haar kopje lijkt precies op zo'n Manga popje, erg mooi
                        (...)
                        Kortom ik vind haar een toppertje, een van de mooiste meisjes dat ik ooit heb gezien. Ze staat op mijn top 3.
                        Ik ben woensdag (eigenlijk donderdagochtend, 1 uur) 22 februari ook bij Angela geweest. Helemaal eens met de reacties van Eetoppie en anderen.

Bij mij staat ze in de top 2 van mooiste meisjes waar ik in deze hobby mee verkeerd heb (de nummer één was al weer in 1993, een schone, "Sandy" uit Costa Rica).

Eigenlijk is Angela het type meisjes waarvan je je al vereerd zou voelen (althans ik) als je een avondje gewoon met haar mocht gaan stappen, in haar close gezelschap zijn, ook als het eindigt met een nachtzoentje en een afspraak voor een volgend stapavondje...

Je ziet eigenlijk pas goed hóe mooi ze is als je binnen bent, daar hoeft ze zich echt niet verder voor uit te kleden. Dat komt mede omdat er een stukje spanning van haar af lijkt te vallen als je binnen komt. Ik vrees dat ik niet de enige ben die héél vaak naar haar gekeken heeft, maar wegens haar wat neerslachtige, soms wat bozig lijkende gezicht toch maar doorliep. Omdat je bang bent dat er méér dan heimwee of haat jegens het vak achter zit.

Of het als je binnen bent de afscherming is (gordijnen dicht), de intiemere, persoonlijke sfeer (ik bedoel nog even niet het lichamelijk intieme...), een stukje opluchting dat er weer geld binnenkomt, of dat het steeds bekeken en gekeurd worden dan wel het "klanten werven" haar een zekere schaamte geeft: ik weet het niet. Maar ik probeer daar zeker nog wat meer van te weten te komen.

Het is me in elk geval ook al bij andere dames opgevallen (onder andere Gabi) dat ze vriendelijker én ontspannener waren als je binnen bent en bij de seks, dan achter het raam. Terwijl de eerste gedachte zou zijn, als het de weerstand tegen de klanten en de handelingen zou zijn, dat het aleen maar erger wordt als het echt erop aankomt..
                        Dat lijkt een beetje erop te wijzen dat het ècht heel moeilijk is om te beoordelen wat er allemaal op de achtergrond speelt alleen op grond van hoe dames kijken als ze achter het raam staan...

Terug naar Angela...
                        Ze spreekt voor een Hongaarse in Alkmaar in dit vak redelijk Engels, in elk geval iets meer dan het bekende "fuck, suck, 35 euro, everything with condom", en ze doet ook moeite alsnog te begrijpen wat je zegt als haar Engels tekortschiet. Ze blijkt ook dan een heel vriendelijke, lieve gesprekspartner, anders dan haar uitstraling voor het raam.

Bij het eigenlijke sexspel verandert dat niet. Ze doet haar best je te verwennen, op een zachte, lieve, intieme manier. Daarbij is ze toegankelijk, binnen de door haar gestelde grenzen: geen zoenen op de mond en geen likken, dit alles in elk geval niet bij een eerste bezoek zoals in mijn geval. Maar wel vingeren, waarbij ze je hand zelf wat naar de juiste plekjes stuurt, aan haar heerlijke borstjes sabbelen. Dat alles vrij ontspannen.
                        Pijpen is hierboven al vaker beschreven. Ook het neuken was prima, missionaris en doggy, waarbij Angela met haar buik diep doorbuigt met de benen wijd gespreid. Hetgeen de toegankelijkheid en de pret flink verhoogt...

Ik zal mijn bericht eventueel nog aanvullen, of een tweede bezoekje beschrijven, met een recensie bijvoegen, nu even geen tijd. Maar Angela verdient het dat klanten de stap wagen om bij haar binnen te gaan, ondanks haar soms bozige blik en passieve werving. Daarom nu alvast dit stukje.

Groetjes,
                        ghost

Commentaar

Dat heb je heel mooi verwoord Ghost005. 't Is absoluut waar dat ze losser, vriendelijker, vrijer en meer op haar gemak is als je binnen bent en de gordijnen dicht zijn. Afgelopen nacht ben ik weer bij haar geweest en heb wederom een top-uurtje beleefd. Na het uitgebreide voorspel en een fantastische doggy bood ze me nog een heerlijke rugmassage aan. Ik kan het niet genoeg herhalen: wat een geweldige en lieve meid!

Vlak voor ik naar binnen ging, was ze in gesprek met iemand van de security. Ze was lastiggevallen en maakte tegenover mij ook haar ongenoegen kenbaar over de vele "idiots in the street". Ze koppelde de "idiots" aan een bepaalde nationaliteit, die ik niet nader zal noemen. Iedereen weet wel waarover het dan gaat (ook al zou dat volgens anderen dan niet waar of zwaar overtrokken zijn). De meisjes weten wel beter. Ik weet niet precies wat er gebeurd was, maar 't was reden genoeg om de security te laten komen. Het is toch triest dat zo'n meiske zich naast haar zware werk ook nog het wangedrag van dergelijke idioten moet laten welgevallen.

Commentaar

Afgelopen vrijdag avond ben ook ik bij Angela geweest. Zij maakte een vermoeide indruk op mij. Was niet zo spraakzaam als mijn eerste bezoek aan haar in december. Bovendien is de vrijdagavond een zeer druk bezogde avond van jongeren van turkse en marokaanse afkomst en daar voel ik mij niet zo bij thuis. Misschien dat dat ook op Angela een slechte uitwerking heeft en dat zij daarom niet 100% was. Toch ben ik iedere keer blij om bij haar naar binnen te kunnen gaan want zij heeft inderdaad een heerlijk jong en stevig lichaam en is nog strak geschapen waar zij dat zijn moet. Bovendien heerlijk mooie borsten die je vrijelijk mag aanraken.
                            Na binnenkomst terwijl ik mij uitklede begon zij haar eigen borsten te strelen en dat windt mij altijd lekker op. Staande bij het bed pijpte ze mij lekker rustig om gelijkertijd met haar hand mijn ballen te masseren. Hiermee gestopt omdat ik al bijna klaar kwam. Daarna op bed op zijn hondjes heerlijk klaar gekomen.
                            Jammer dat zij wat afwezig was maar ga er toch zeker vaker naar toe.

Commentaar

Afgelopen zaterdagmiddag (3 maart), een uur of zes heb ik mijn tweede bezoekje aan Angela afgelegd. Opnieuw viel me haar naar mijn smaak bijna perfecte lichaam, mooi gezichtje en prachtige haar op. Perfect tot aan de lengte toe...
                              Helaas ook haar wat sombere, ietwat gespannen blik. Maar ok, dat trok opnieuw weer wat bij na binnenkomst, hoewel ik haar wat gespannener vond blijven dan de vorige keer.

Nu moet ik zeggen dat ik het de dames ook niet altijd makkelijk maak.... althans, qua praten: ik leg me er niet gauw bij neer dat ze iets niet verstaan.
                              Ook al pas ik ervoor op al te nieuwsgierige vragen te stellen aan dames waar ik nog maar pas kom. Zodat het over driemaal niks gaat.
                              Al moet ik het op 4 verschillende manieren herhalen.... Er zijn dames waarbij ik me er zelf over verbaasde dat ik ook nog even tijd had overgehouden voor wat sex of zo. Ik beschouw de mogelijkheid dat ze er weer een paar woordjes bijleren maar als een manier om nog iéts positiefs bij te dragen aan hun verblijf hier -naast mijn financiële bijdrage dan.

Het Engels van Angela is toch ook iets minder dan ik eerder meldde. Al is het daarmee altijd nog vele, zeer vele malen beter dan mijn Hongaars, om maar even te relativeren.

Ze vertelde dat ze wat moe was. Aan het aantal klanten van die dag lag het niet: ik was pas de derde na toch al weer 4-5 uurtjes aanwezigheid. Maar net als de meeste dames maakt ze veel te lange dagen, elke dag van de week. Gevraagd naar het waarom is het vrij logische antwoord dat ze als ze niet werkt ook geen geld verdient. Die lange dagen worden ook graag genoemd ten voorbeeld hoe de dames worden uitgebuit. Maar ook geheel zonder dwang zullen de meeste dames hun duur betaalde dagdelen huur maximaal willen benutten.

Ik had Angela na enige moeite duidelijk gemaakt dat ik wat haast had. Om me alvast te verontschuldigen als ik wat kortaf was. Misschien dat ze daarom wat sneller wilde overschakelen van het wat mij betreft zeer genoeglijke wederzijdse knuffel- en aaiwerk naar de meer geslachtelijk georiënteerde handelingen. Ze bracht het condoom om om mijn nog vrijwel geheel slappe orgaantje. Net als de vorige keer overigens op de geheel verkeerde manier: oprekken -met kans op beschadiging door haar nagels; tuutje niet dichthouden zodat lucht werd ingesloten, en het condoom als een tentje over mijn hele lulletje heenspannen. Een zielig verfromfraaid stukje vlees, als een soort naaktslakje verpakt in cellofaan, bang om ooit nog te moeten groeien was het resultaat.... Ik wees er met een bezorgd gezicht naar, waarna ze even prutste, en het condoom er weer afhaalde. Nadat ik haar maar even wat geholpen had door zelf wat opstijving te bewerkstelligen (ze pakte het zelf naar mijn smaak niet stevig genoeg aan) pakte ze een nieuw condoom uit en bracht het aan. Wel weer oprekken, maar het lukte nu toch beter. Toch heb ik me voorgenomen haar volgende keer even te demonstreren hoe wíj dat leren, kan ze altijd nog vasthouden aan de Hongaarse methode.

Ik geef daar op deze plek wat aandacht aan wegens een recente klapervaring; ik heb me voorgenomen het bij mijn ervaringen bij een dame tenminste eventjes te beoordelen. Als onderdeel van de service.
                              Overigens, geen misverstand: Angela pakte dit alles wel aandachtig, toegewijd, geduldig en vriendelijk-blijvend aan. Ze weet heel goed het belang van condooms.

Het vervolg na dit aankleden bestond uit een prettige, zachte pijpbeurt inclusief het bekende tong-kietelen van de voorkant. Gevolgd door even vingeren mijnerzijds toen Angela achterover lag. Net als vorige keer werd ik daarbij naar het juiste plekje geleid; wat ik een beetje had uitgelokt om te proberen of het haar echt wat uitmaakte (en omdat ik het altijd sexy vind als een dame je op die manier een beetje "helpt" ). Daarna prettig geneukt in missio en afgerond in doggy. Wat ik al eerder beschreef: Angela gaat er goed voor zitten...
                              Voor beide standjes bracht zij bij mij wat glijmiddel aan; precies de goede hoeveelheid. Na mijn hoogtepunt gunde ze me de tijd even lekker mijn hoofd tegen haar rug en mooie haren aan te vleien. (Er zijn ook dames die niet weten hoe snel ze na afronding op moeten springen, waarschijnlijk bang dat "het" langs het condoom gaat lekken...).
                              Daarna langzaam en zorgvuldig terugtrekken...

Angela gebruikt per stuk verpakte, hygiënisch doekje om zichzelf intiem schoon te maken. It's better, zei ze. Aangezien ze over haar hele lichaam (nou ja, niet gebeft) prima schoon was en fris rook (ook bij mijn vorige bezoek) zie ik geen reden om hygiëne anders dan goed te beoordelen.

Alles bij elkaar was ik uitermate tevreden dat ik weer met Angela had mogen verkeren, zo'n mooie en toch aardige (niet verwaande) dame. En was ik blij toch weer voor Angela gekozen te hebben. Ook al had ik de avond ervoor meer dan een uur tevergeefs door het straatje heen en weer geschilderd totdat ze vrij zou komen, tot ik vanwege een afspraak echt wegmoest. Zonder gewoon een andere dame te kiezen... Nou, nou, nou!

Ik zou alleen willen dat "we" haar wat op konden vrolijken tussen de klanten door.... Anders dan door haar een "gewone" baan of dito inkomsten te bezorgen, wat ik niet in mijn macht heb.
                              Want ik vrees dat dat toch vrijwel de enige weg naar duurzame vrolijkheid zou vormen. En ongetwijfeld liefst in Hongarije.

groetjes,

ghost

Commentaar

Na inmiddels een aardig aantal bezoekjes in de afgelopen maanden afgelopen zaterdagnacht weer eens langsgewipt . De zondag ervoor was ik rond middernacht al op de Dam geweest, maar Angela was er toen helaas niet . Ze was nu in een redelijk goed humeur en vrij relaxed, maar zichtbaar vermoeid. Weer een geweldig uurtje beleefd. Zoals ze heel subtiel je pielepaal beroert tijdens het voorspel, niet tekort gewoon . En die borsten van haar blijven een tractatie op zich . Ze begint bij mij nu ook wat losser te komen en we worden (zonder in details te treden) ook wat intiemer, heb ik het idee. Ook communiceert ze wat makkelijker en vraagt ze nu ook dingen over mij, wat ik altijd leuk vind als een dame dat doet .

Commentaar

deze dame al eens zien staan maar was altijd bezet als ik de moed geraapt had

niets toe te voegen aan eerdere recenties. gewoon errug goed. jammer dat ze niet zoende

Commentaar

Re: A37, k1 , Angela (jammer)

Vorige week weer eens bij Angela geweest en het is en blijft een hele mooie vrouw maar helaas moet ik constateren dat zij steeds vaker een vervelende afwezige indruk maakt. Zelf zij ze dat zij erg moe was. Voor mij is dat geen excuus, dan moet je maar eerder stoppen. Natuurlijk blijft het een vreselijk mooie vrouw met een bijzonder lekker lichaam en ze doet ook alles wat afgesproken is maar een beetje meer enthosiasme zou wel prettig zijn.
                                    Voordat ik haar weer eens bezoek zal ik eerst deze site raadplegen of ik de enigste ben met deze ervaringen en kijken hoe het andere wandelaars met haar vergaat.

Commentaar

Re: A37, k1 , Angela (goed)

Nou, dan toch maar weer even wat over een bezoekje.

Ik was er vorige week maandag weer eens, rond 1 uur 's nachts (ma->di). Ik kan niet zeggen dat ze "vooraf" vermoeider of afweziger overkwam dan eerder. Terwijl ze ervoor wel een hele tijd bezet was geweest (nauwelijks tijd gehad om te rusten, bedoel ik). Ook het spel zelf ging eigenlijk zoals ik van haar gewend ben; er zijn nu eenmaal beslist enthousiastere, actievere dames, maar Angela weet toch steeds een klein stukje hartelijkheid mee te geven, wat mij nog steeds verbaast voor zo'n mooi meisje. (Ik weet dat het een het ander niet noodzakelijk uitsluit, maar toch). Ze deed echt wel haar best en deed ook aardig mee. Ze maakte er ook geen haastwerk van, en was niet gespannen.

Maar na afloop ging ze wel quasi uitgeput plat voorover liggen, gezicht in het kussen. Gevraagd of er iets was zei ze van niet, ze was gewoon erg moe. (Gek dat ik me dat eigenlijk best kan voorstellen, zelfs al zou ze de hele dag geen klant gehad hebben...). Mijn voorstel om dan voor die avond op te houden, ook voor haar gezondheid (dit vinden wandelaar-haters vast weer erg hypocriet van mij) vond geen weerklank. "Als ik niet werk, verdien ik ook geen geld", zei ze. Ze bleef tot ik wegging ook gewoon vriendelijk praten, niet alleen maar plichtmatige antwoorden op mijn vragen.

Misschien heeft het ermee te maken dat ze deze week weer even naar huis ging, en haar verjaardag toch nog in Nederland moest vieren. Gemengd met irritatie over deze kamer, die ze veel te klein en onhandig vond (ze zou nog naar een andere verhuizen). En wellicht de maandag... meestal geen beste dag voor de dames.

Misschien was jij er ook die maandag, Hypo?

Groetjes,

ghost

Commentaar

Re: A37, k1 , Angela (goed)

Ik ben alweer een tijdje niet in Alkmaar geweest, maar de laatste keer dat ik bij Angela was (zal toch al gauw een week of 4-5 geleden zijn in haar "oude" kamer) had ik hetzelfde gevoel als Hypo beschrijft. Ook bij Ghost meen ik iets hiervan te bespeuren. Correct me if I'm wrong.

Ze doet haar ding... en ze doet dat lekker, maar er zit geen progressie of spontane afwisseling in haar handelwijze. Het is net of de automatische piloot aangaat als we beginnen, net als de eerste keer dat ik bij haar binnen kwam. En als we dan bezig zijn heb ik toch wel de indruk dat ze ervan geniet, maar... ik bereik haar niet, ik kom niet dichterbij. Het blijft zo standaard. Ze is niet meer dan fysiek aanwezig. Het is en blijft een leuke en zeer knappe meid, maar ik had iets meer van haar verwacht na een bezoekje of tien. In mijn bericht van 25 maart jl. gaf ik aan te denken wat meer diepgang te hebben, maar dat was helaas slechts schijn, zo blijkt na latere bezoeken. Ik bedoel dat niet eens op sexueel gebied, maar meer in de omgang, de gezelligheid, de 'klik' die er soms kan zijn tussen meisje en klant.

Dit alles wil niet zeggen dat ik op haar opgekeken ben, maar mijn bezoekjes aan haar zullen in de toekomst toch een aanzienlijk lagere frequentie hebben.
                                        Laatst gewijzigd door cremaster; 07-06-17, 23:00. Reden: Kleur tekst naar zwart.

Commentaar

Re: 1p, g2 k7, Angela (goed)

Zondag heb ik Angela ook bezocht, het is een vriendelijke meid zegt niet veel, dus ik kon niet echt een goed gesprek voeren,?

Ik had gekozen voor het standaard pakket omdat het voor mij een nieuwe ervaring zou zijn bij haar. Eenmaal op bed bracht ze mijn jonge heer op sterkte, later het mutsje op en ze ging verder. Toen ze vroeg voor ne..en vroeg ik of zijn bovenop wou, maar hij zat er nog niet in en ze vroeg of er een ander standje mocht. ( lag misschien aan het warme weer )
                                          Toen ik maar bovenop haar en later heeft ze me klaar getrokken

Ik heb even goed een leuke/lekker 15 min gehad, misschien dat ik haar nog een keer bezoek als het wat koeler is.

Ze was erg moe omdat ze dagen maakt van rond de 13 uur Over de Hygiene: ze wasde zich na de daad bij mij wel en ze had geen glijmiddel gebruikt.

MvG M5