Sylvia (Hon), Alkmaar, Achterdam 13 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sylvia (Hon), Alkmaar, Achterdam 13 k1

Lief meisje. Doet echt haar best om het je naar de zin te maken en heeft behoorlijk talent daarvoor. Makkelijk te sturen door haar positeve instelling. Kortom, prima.
    Tietjes vallen na het uitpakken een beetje tegen.

Re: A3, k4, Sylvia (goed)

Vrijdag aan het begin van de avond bij deze dame binnen gestapt, ze is zeer hygenisch en geeft duidelijk aan wat ze wel en niet wil, haar postuur staat als normaal vermeld maar ze beschikt toch over een paar forse benen en billen.
    Haar orale kwaliteiten zijn van een goed nivo met veel gevoel en afwisseling, het vervolg was iets minder omdat ze toch een beetje passief bleef.
    Dame is zeker voor herhaling vatbaar.

Dame zat vrijdag op 1p,g2,k4

Grtz forgetskinny
    Grtz forgetskinny.

Commentaar

Re: 1p, g2, k4, Sylvia (goed)

ook bij deze dame uit Hongarije geweest. Haar borsten valleen inderdaad tegen bij het uitdoen van de push up bh. Ze heeft een mooie, typische oost-europese uitstraling, mooie ogen. Mooi lang haar ook. Ze is niet superslank, maar heeft een geweldig figuur, kaal poesje. Het beloofde veel, met liefdevolle aanrakingen en goed pijpwerk, maar het vervolg was inderdaad minder. Jammer.

Commentaar

Wallen, Sint Annendwarsstraat 1-4, Sylvia (voldoende)

Op deze mooie zondagmiddag zag ik een nieuw gezicht staan in de Sint Annendwarsstraat 1-4, recht tegenover de ingang van Sexyland. De 4e deur om precies te zijn als je vanaf de kerk komt. Dame bleek Sylvia te heten en hier krap een maandje te werken. Ze is 21 jaar jong en komt uit Budapest, Hongarije.

Wat mij naar binnen trok was haar natuurlijke "girl next door" uitstraling en een goeie ass met mooie kousen daaronder. Na wat onderhandelingen trappetje op.... Ik merkte al snel dat ze wat onzeker was en nog weinig ervaren in dit vak. Dit bleef eigenlijk de hele sessie wel... Opwarmen ging wat stug maar uiteindelijk haar toch in "69" gemanoevreerd. Langdurig dit volgehouden en beide gaatjes goed verkend... Pijpen vond ik overigens matig, véél te slap en zonder variatie. Daarna kwam ze cowgirl op me zitten, ook dit duurde erg lang... Sterker nog; tot het einde. Ik gaf nog aan dat A.O. in doggy wilde finishen maar daar ging ze niet op in en hield me stevig in haar cowgirl-greep.

Achteraf vond ik haar weinig enthousiast.... Zal niet meer bij deze dame binnen stappen mede daarom. Plus dat ik het wat stug vond gaan allemaal, topje ging overigens ook niet uit. Maar voor de liefhebbers van jong, onschuldig en een mooi rond volslank achterste is het wellicht wel de moeite waard..... Ze werkt vrijwel elke dag overdag tot een uur of 18.00.

A.O.

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 3-3, Sylvia (goed)

Sylvia had ik eind vorig jaar al in de Oudekennissteeg zien staan. Begin dit jaar stond ze inderdaad op de St. Annendwarsstraat. Maar de laatste weken kwam ik haar weer tegen op Oudekennissteeg 3-3, waar ik haar vanmiddag heb bezocht. Ze had al zo vaak vriendelijk naar me geglimlacht...

Hoewel ze dus al wat langer in het vak zit, heeft Sylvia echt de uitstraling van een 'onschuldig schoolmeisje'. Nadat we hebben afgesproken dat ik een half uur wil blijven, laat me alle ruimte om zelf het initiatief te tonen, alsof ze wil dat ik haar 'verleid'. Dat wordt onverwacht een spannend spel. We beginnen te knuffelen met onze kleren nog aan. Langzaam kleden we elkaar uit. Ze heeft een heerlijk zacht lichaam. Af en toe een speels zoentje, liefdevolle aanrakingen. Ik ben allang vergeten dat ik hiervoor heb betaald, dit voelt heel echt...

Ook naakt op bed knuffelen we nog een tijdje door. Dan maakt ze een gebaar dat het tijd wordt voor het condoom. Het gaat wat onwennig, maar dat heeft op dit moment z'n charme. Pijpen doet ze inderdaad erg zachtjes, maar ze gaat er wel lang mee door. Bij het neuken voelt ze gelukkig zo lekker, dat-ie al gauw weer op volle sterkte is, en ik snel een zalig hoogtepunt heb. Nog een tijdje liggen we relaxed bij elkaar. Langzaam kom ik weer in de gewone wereld.

Sylvia is een lief en vriendelijk meisje. Ze heeft wat sturing nodig, maar als je die geeft, vindt ze dat ook leuk. Volgens mij maakt ze heel goed gebruik van haar 'onschuldige' uitstraling.
          Ze werkt van ca. 12-18 uur. Niet de komende weken, want dan gaat ze met vakantie naar Hongarije. Maar ze komt terug.

Commentaar

Re: Wallen, Oudekennissteeg 3-3, Sylvia (goed)

Ja , 'Oldie' heeft vanmiddag vast wel Sylvia gezien in de Annendwars op 1-2 ,
            in ieder geval werd ik ook weer gevangen door haar 'herkennende' blik , met die lieve blik heeft ze mij al twee keer meer aangehouden, en ieder keer "Oh ja, ik ken je van Alkmaar" , het moest er nu eens van komen ....
            Sylvia is gisteren teruggekomen uit de hoofdstad aan de Donau , ik had haar eerder Pools ingeschat maar nee, ze is Hongaars.

Had eigenlijk niet in de gaten dat dit draadje al van haar liep
            ze is al langer in Amsterdam dan ik dacht, achteraf ken ik haar ook uit de Oudekennis

Inderdaad een lieve meid , brunette glad haar, mooie donkere (groene) ogen (niet blauw zoals nu nog vermeld in het formulier) , een rubensfiguurtje , lekker strak rondom, borstomvang gaat niet naar C vlgs mij. De 18-21 heeft ze ook wel achter de rug. Ze heeft een zwart neglizjee jurkje aan en zwarte kousen. Direct achter het gordijn mag je haar knuffelen en wat neuzen, ze streelt over je wang en kijkt diep in je ogen ... daarna het trappetje op ....

Ik mocht niet mopperen, tijdens voorspel houdt ze haar jurkje aan , maar ook dat ging allengs omhoog. Ze pijpt gevoelig (met condoom) , ik dacht ff dat zonder zou doen , beetje zonder uitzicht , van mij mag ze wat harder aan de pijp sjorren. De meeste meiden weten dat ook wel. Cowgirl reverse, daar heb ik niet zo veel mee en dat schoot ook niet op, in de missionaris ging het beter hoewel ik mijn voorhoofd nog wel ff moest afvegen, was toch niet helemaal puik in conditie ....

Al met al, leuke kennismaking, Sylvia heeft geen haast , spreekt goed Engels , en is een lieve meid .... 15 minuten +
            Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Wallen, Oudezijds Achterburgwal 68 sous links, Sylvia

Vandaag Sylvia bezocht, een mollige Hongaarse blondine van (geschat) rond de 25 jaar. Zoals gezegd, ze is mollig (bij mij betekent dat: wat pondjes meer maar nog steeds mooi geproportioneerd) en daar ben ik niet vies van. Ze is qua uiterlijk geen stunner maar beslist niet lelijk. Helaas heeft ze wel cellulitis op haar billen en dijen, maar daar staat genoeg tegenover. Ze heeft een lief gezichtje waar ik graag naast wakker zou worden. Ik had haar nog niet eerder gezien, maar naar eigen zeggen werkte ze hier al langer. Haar Engels is niet geweldig, dus diepgaande gesprekken hoef je niet te verwachten, maar dat wordt meer dan goedgemaakt door haar lieve karaker. Ze is er echt op uit om het jou naar je zin te maken en daarvoor heeft ze ook alle technische vaardigheid in huis. Nog belangrijker: ze weet wat een man lekker vindt.

Na me uitgekleed en gewassen te hebben ben ik bij haar op bed gaan liggen en daar begon een lekker voorspel (wel een beetje kort) met strelen en kussen (niet op haar mond). Nadat ze met vaardige hand mijn lid had stijfgetrokken ging het condoom erom en begon ze me heerlijk te pijpen en daarbij dreigde ik al vrij snel mijn kruit te verschieten. Daarbij leunde ze met haar kruis op mijn been en toen voelde ik door haar broekje heen een vochtige warmte, dus ik dacht: dat zit wel goed. Vervolgens ging ze mij berijden en dat was een waar genot. Vervolgens hebben we het afgemaakt in de missionaris en daarbij duurde het niet lang voordat ik heerlijk klaarkwam in haar lekkere geschoren poes (niet buitengewoon nauw, maar erg lekker). Vervolgens weer even opgefrist en aangekleed. Toen ik mijn horloge weer omdeed zag ik dat er pas tien minuten waren verstreken. Zo snel speel ik het zelden klaar, maar ik moet er wel bij zeggen dat het absoluut niet gehaast voelde. Een volgende keer probeer ik het langer vol te houden. Ze heeft zich niet in mijn aanwezigheid gewassen, maar nadat ik het pand had verlaten bleef het gordijn nog zeker vijf minuten dicht, dus het kan zijn dat ze dat niet in het bijzijn van de klant doet. Ze oogt en ruikt wel fris en de kamer maakt ook een schone indruk.

Al met al was dit wat mij betreft een geslaagd bezoek. Wie een fotomodel wil neuken kan beter ergens anders heengaan, maar wie lekkere seks wil met een lief meisje dat bij wijze van spreken je buurmeisje zou kunnen zijn is bij Sylvia aan het goede adres (was ze maar mijn buurmeisje...). Wat mij betreft een meisje om te koesteren. Behandel haar met respect en je krijgt er veel voor terug.
              No bullshit!

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 68 sous lks, Sylvia (goed)

Gisteren bij deze dame langsgeweest, het was koud maar ze had me zo warm. heerlijke meid!
                Lekker natuurlijk type. geen kale poes zoals in eerdere topics, maar niet storend.
                Ze liet de regie helemaal open. en was erg lief en meegaand, stelt je snel op je gemak.
                dit was mijn eerste keer in nederland, maar dat gaat ook vaker gebeuren.....

Commentaar

Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 68 sous lks, Sylvia (goed)

Heb haar gistermiddag weer bezocht en ik heb eigenlijk weinig toe te voegen. Eigenlijk is ze alleen maar beter geworden, vooral met pijpen want dat deed ze echt buitengewoon goed en neuken was ook geweldig, al hield ik dat niet lang vol. Verder is ze nog steeds dezelfde lieve meid van voorheen.

@mod: Sylvia gaat inmiddels weer als brunette door het leven, en dat staat haar toch het best.
                  No bullshit!

Commentaar

Re: A3, k2 , Sylvia (Hon) (goed)

Met Sylvia afgesproken dat ik haar zou beffen tot het einde.
                    Het moet gezegd. Ze is erg lief en meegaand. Toch is dit bezoek mij behoorlijk tegengevallen. Ik vond haar erg passief en stilletjes.
                    Voor mij geen vervolg

Zet haar hierbij op "Matig"

Commentaar

Re: 1p, g2 k4 , Sylvia (Hon) (goed)

Afgelopen week in de middag in Alkmaar rond gelopen. Heb een aantal keren door de straat moeten rondlopen en verschillende DVP's goed bekeken. Na een half uurtje eindelijk een leuke girl next door type gevonden. Gekleed in een soort van bikini met een volle cup, lief gezichtje met mooie blauwe ogen. Voor de liefhebbers heeft ze een aardige grote billen (ik ben daar niet zo een fan van). Maar de rest ziet er prima uit. Voor mij genoeg om bij haar binnen te komen.
                      Pijpen was goed (mag wel iets harder) en dat deed ze ook vrij lang, neuken in 3 standjes. Eerst zij , bovenop daarna missionaris, waarbij ze mij lekker omarmende en lief aankeek. Afgemaakt op z'n hondjes, waarbij ik haar borsten kon beet pakken, zaaaaaalig .
                      Jammer dat de afstand zo ver is, anders zou ik daar vaker komen.

Commentaar

Re: 1p, g3 k5, Sylvia (Hon) (goed)

Een twijfelgevalletje.
                        Ik heb haar vanavond bezocht, en ik vind haar erg mooi en zacht.
                        Maar ook zeer passief.
                        Misschien dat bij volgende bezoeken het ijs kan breken, maar met zoveel moois in de straat weet ik niet of het er snel van komt.

Commentaar

Re: 1p, g3 k5, Sylvia (Hon) (goed)

Zaterdagavond is Tom Hooker richting Alkmaar gereden want de druk was weer hoog . na een aantal rondjes gelopen (het was druk met poolse seizoensarbeiders die dronken door de straat liepen) mijn keuze gemaakt voor Sylvia. ik heb het gevoel dat de meiden die nieuw zijn steeds kleiner worden dit is niet mijn smaak maar goed ik heb een veilige keuze gemaakt want ik was al een aantal keren bij Sylvia geweest hiervoor en die stevige billen en dijen van haar daar wordt ik zo geil van. eenmaal binnen heb ik haar vijftig gegeven en we kleden ons uit en af en toe stond ze met haar achterwerk naar me toe . ze is een passief meisje maar als je meer bij d`r komt dan wordt ze wat gemakkelijker. op bed beland maakt ze de Tom Hooker staaf lekker hard waarna het condoom erom gaat en het pijpen begint. ze doet dit zo lekker waardoor mijn staaf nog harder wordt en ze begon er zelfs in te bijten dit is zo pijnlijk maar dat wordt omgezet in genot jeetje ik dacht dat ik kapotging. ze vroeg aan me of ik wilde neuken maar ik vondt dit zo lekker wat ze deed dat ik ervoor bedankte en vroeg haar om verder te gaan met pijpen na klaar te zijn gekomen hebben we nog even gepraat en ons opgefrist en ben voldaan naar huis gegaan. Sylvia is toch wel het meisje waar je waar voor je geld krijgt maar echt de spetters vliegen er niet af. het is maar of de klik er is.

Mvg. TOM HOOKER

Commentaar

Re: 1p, g3 k5, Sylvia (Hon)(goed)

Gisteravond in de stromende regen naar Alkmaar getogen ivm overdruk op mijn tool. ja welk normaal mens gaat dan wandelen met dit weer. lekker hoor het leek wel of TOM HOOKER de straat voor zichzelf had afgehuurd er was bijna niemand. dan zou je denken dat als er iemand loopt ze diegene proberen te strikken om naar binnen te lokken helaas ze keken naar de tv of keken wazig voor zich uit. nou echt opwindend was dat niet. een aantal rondjes gemaakt en maar voor Sylvia gekozen. ik ben al vaker bij haar binnen geweest o.a. een maand geleden dus dit word mijn laatste resencie van haar anders is het niet meer objectief vind ik. bij binnenkomst uitgekleed en op bed beland waar ze een goede blowjob weg gaf.ik denk wel van ruim 30 minuten . volgens mij houd ze wel van Tommies tool. ze doed dit zeer gevarieerd. daarna overgegaan in missio en het geheel spetterend afgesloten. alle resencies hierboven is hoe ze is passief,stil enz. een erg lief en naturel meisje.

Mvg. TOM HOOKER

Commentaar

Re: 2p, g3 k4, Sylvia (Hon)(goed)

Gisteravond naar Alkmaar getogen was na een paar avonden in Den Haag Doublet teleurgesteld huiswaarts gekeerd. Dan maar na 2 weken van afwezigheid naar Alkmaar gegaan. in je gedachte heb je nog het "oude Alkmaar" voor je maar daar aangekomen valt het weer even tegen. heb in totaal 4 rondjes gelopen. er zaten wel wat nieuwe dames vooral in de passage op het pleintje en in het begin bij de parkeer garage voor de rest zijn het zittenblijvers. heb maar een veilige keus gemaakt en liep langs Sylvia. ze zat een beetje onderuit gezakt tv te kijken en keek een beetje sip. toch maar naar binnen gegaan. vroeg nog waarom ze zo sip keek of ze mischien kwaad was ofzo maar ze vertelde dat ze het koud had.
                              Binnen haar 50,- betaald en opgefrist bij de wasbak zelf deed ze dat niet. daarna op bed beland waarbij langzaam leven kwam in de brouwerij. het pijpwerk is wel aan Sylvia uitbesteed als ze dit doet dan doet ze dit ook werkelijk lang waarbij ik uitgebreid haar dijen en kousen kan observeren. wat een lekkere stevige dijen heeft Sylvia dat is zeker 1 van de redenen dat ik steeds bij haar terugkom want op zich is ze stil en passief maar haar figuur maakt alles weer 100% . het pijpwerk is ook wel ok zeker omdat ze het ook wel een kick vindt om een redelijke potente grote staaf van TOM HOOKER tot zich te nemen waarbij ze constant zonder handen pijpt en aan haar haar zit dan weer alles naar links gooien dan weer naar rechts zo gaat dit constant door zodat haar haar over je benen glijdt. het pijpwerk is echt lekker bij haar veel variatie dan weer wat steviger en dan weer rustiger waarbij het lijkt of ze hem vacuüm wil zuigen. na dit gebeuren over gegaan in missio maar ik bespeurde al dat het wat onhandig ging nadat ik rustig begon en het tempo wilde opvoeren bleek het voor haar pijn te doen waarbij ze vroeg om het geheel af te maken met een blowjob. ze wilde het condoom verwijderen voor een nieuwe maar ondanks dat ze al wat langer in het vak zit ging dit echt onhandig. op een gegeven moment dacht ze zeker mijn "TOMMIE" ook te willen weggooien ze trok er zo hard aan dat ik dacht dat ze hem eraf wilde trekken. na het aanbrengen van een nieuwe condoom en een uitstekende blowjob toch nog de finish gehaald. wat betreft het pijpwerk is Sylvia wel een toppertje af en toe even de tandjes erin om daarna weer rustig verder te gaan.het neuken is wat minder ook omdat ze nogal passief erbij ligt maar ik ga vooral terug vanwege haar lekkere brede heupen en stevige billen.
                              Op zich was dit weer een geslaagde Alkmaar avondje.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER

Commentaar

Vorige week Sylvia bezocht. Ik vind haar een aantrekkelijk figuur hebben en een aantrekkelijke uitstraling. Ze is wat afwachtend en zal niet actief gaan werven, mannen binnen trekken, uitdagends showtjes etc zul je haar niet zien doen. Bij de deur antwoord gevend op m'n vragen was ze haast onderdanig. Ze maakt ook weining contact en een beetje b2b opwarmen was meer een opgave dan van harte. Haar blowjob vond ik professioneel voldoende tot goed. Het vervolg vond ik niet geweldig. Geen contact en meer een opgave dan een wederzijds spel. Nee voor mij geen vervolg, sorry.knuffelfactor: 5
                                de knuffeljury

Commentaar

Op deze wat sombere dag na veel heen en weer wandelen besloten van de diensten van Sylvia gebruik te maken. Ik kreeg keurig netjes mijn wisselgeld terug van € 40,= en mocht even mijn handen wassen en opwarmen voor ik op het bed plaats nam.

Sylvia nam plaats tussen mijn benen en deed al snel een condoom er om heen. Hierna begon een heerlijke pijpbeurt die ze lekker lang liet duren. Ze gebruikte goed haar tong en niet storend af en toe een hand. Dit kan ze zeker uitstekend en als ze langer was doorgegaan had ik er geen enkel probleem mee gehad als dit tot een hoogtepunt geleid had.

Na het condoom en haar intieme deel van wat glijmiddel voorzien te hebben nam ze bovenop plaats en kwam plat op me liggen met haar hoofd helaas weggedraaid. Dit standje ging hem dan ook niet worden en al snel gevraagd om een ander standje. Dit moest missionaris worden en ik kreeg ook al snel te horen dat mijn tijd op was. Desondanks in een rustig tempo toch snel mijn hoogtepunt weten te halen.

Na afloop beiden nog even opgefrist te hebben ben ik de straat weer opgegaan. Een kusje kon er niet af, wat ik wel jammer vond. Daarom zal ik niet snel weer binnenlopen hoewel ze zeker uitstekend kan pijpen.
                                  Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, dan hoef je je niet te schamen.

Commentaar

gisteravond voor de zoveelste keer bij Sylvia geweest. bij haar weet je altijd wat je krijgt niet meer en niet minder. ik kom altijd bij haar om haar figuurtje wat heeft zij een mooie vrouwelijke vormen waarvan ik houd. lekkere lovehendels waar je je aan kan vasthouden wanneer je doggystyle doet. gisteravond had ze een wit setje aan hmmmm. gisteravond had ze er wel zin in want soms heeft ze haar buien of dat ze je niet herkent en dan moet je zeker niet naar binnen gaan want dan sta je ook weer zo buiten. het neuken op zich is bij haar niet zo top maar haar orale gedeelte is echt een tien dit beheerst ze echt goed. het was weer een top bezoek en zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Zaterdagavond maar even Alkmaar aangedaan en ik moet zeggen de klasse van de dames die daar zitten is een stuk beter dan in Den Haag. het was al weer een tijdje terug dat ik in Alkmaar was geweest dus maar even een aantal rondjes gelopen en ook al zitten er genoeg nieuwe dames toch maar weer gekozen voor Sylvia. ze had gisteravond een roze bikini aan en dan met haar wat bredere heupen en lekkere borsten kon ik niet verder lopen. wat wel een beetje jammer is bij haar dat als je haar aanspreekt het net is of dat ze totaal geen zin heeft maar eenmaal binnen geeft ze je weer een geweldige blowjob. als er wel 1 dame is die dit kan dan is zei dat. na het aanbrengen van het condoom keek ze even op haar horloge wat weer jammer is. dat maakt me niet echt geiler ik denk wel eens je kan toch wel inschatten hoe lang je bezig bent maar goed. na een goede blowjob vroeg ze of ik wilde neuken? nou wat denk je? tuurlijk.. dus ik vroeg haar om bovenop te komen zitten ze pakte een klodder glijmiddel en smeerde alles lekker in alsof een krakende fiets weer als nieuw moest fietsen. nadat ze mijn grote jongen verstopt had begon ze heel stil te bewegen en ging bijna in me kruipen alsof ze niet wilde neuken heel langzaam ging ze heen en weer en ik begon ook mee te doen om een beetje de vaart erin te krijgen maar helaas na een aantal minuten vroeg ze of ik boven wilde? nadat ik bovenop was gesprongen voelde het alsof ze het niet fijn vond dan maar weer pijpen en zittend op bed kwam ze voorover gebogen mijn enorme sabel pijpen en na een aantal minuten was de druk van de ketel en kon ik me bij de wasbak opfrissen en ben met een tevreden gevoel de parkeergarage ingelopen waar weer heel wat vrouwelijk uitgaans publiek liep waardoor ik het gevoel kreeg of dat de druk op de ketel weer toenam . ben in mijn bolide gestapt en ben naar Den Haag gereden met de gedachte dat Alkmaar nog steeds prachtige en klasse dames heeft om snel weer terug te keren.dus herhalingsgevaar zit er wel in.
                                      Helaas bij het maken van deze resencie heeft de website er niet veel zin in (traag en een aantal functies doet het niet)maar ik ging voor vijftig euro naar binnen en ben een half uurtje gebleven.

Commentaar

Re: Alkmaar Algemeen

Sylvia, voorheen 2pg3 k4 is terug in kamer d1. Ik heb haar niet bezocht maar vond haar het stevig uitzien. Ze was nooit het zonnetje in huis maar een lachje kon er niet van af, jammer. Draadje mag weer open lijkt mij en voor de vaste mannen: ga dat meiske effe opvrolijken!
                                        de knuffeljury

Commentaar

Re: d1, d1 , Sylvia (Hon)(goed)

Gisteren weer eens bij Silvia geweest,50 euro betaald met verzoek om op mijn gezicht te gaan zitten zodat ik haar kon likken.Pfff dit werd een drama,ze gaat precies zo zitten je er amper bij kan en alleen haar klitje een beetje kan beroeren.Als ik haar verzoek om gehurkt te gaan zitten houd ze gewoon afstand.Door dit gedoe allemaal en haar wel bekende passieve houding is mijn geile bui ook tot een nulpunt gezakt,totale paniek bij haar als ik het condoom eraf haal en mezelf probeer te helpen.moest eerst mijn handen wassen.Ik wens haar veel succes met haar verdere verblijf op de achterdam!