Sylvia (Bul), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k5

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sylvia (Bul), Alkmaar, Achterdam 2p g2 k5

Er zijn er die alleen maar stuurs voor zich uitkijken, er zijn er die vaagjes naar je glimlachen, er zijn er die vriendelijk naar je lachen, maar deze lag werkelijk helemaal in een deuk toen ze mij voorbij zag komen Dat was toch wel heel apart, en ze zag er nog goed uit ook. En ook bij de volgende keren dat ik bij haar langsliep nam haar vrolijkheid nauwelijks af. Op een gegeven moment ben ik toch maar eens wezen informeren wat de reden van al die vrolijkheid was – wel, ze wilde graag met me neuken, begreep ik. Ok, dat genoegen wilde ik haar wel verlenen

Sylvia, uit Bulgarije. Een prima meisje, wat mij betreft. Of meisje, zeg maar meid. Ze haalt echt de 1.80 wel. De meeste van die OE-dames zijn toch minimaal 20 cm korter dan ikzelf, maar deze dus niet. Met een echt boeiende conversatie, in het Engels, dat ze best aardig beheerst, heel wat beter in ieder geval dan de meeste anderen op de Achterdam. Tijdens het praten deed ze haar bikini uit, wat toch enigszins ten koste ging van mijn concentratie op haar conversatie, hoe boeiend die ook was. Wow, wat een lichaam!
    We begonnen aan de sex. Eerst pijpen, dat was goed en had effect, en wat er vooral goed aan was was dat ze in de tussentijd aanrakingen en betastingen bij haarzelf niet uit de weg ging of verbood. Ze ging er ook vrij lang mee door – dus ik ook. Daarna dan toch het neuken, we hebben drie posities gedaan, eerst cowgirl, daar had ze zoals de meesten al met een minuutje genoeg van, toen missio, daar had ik zelf al vrij snel genoeg van, want ik wilde ook nog in doggy, met die lange benen van haar moet je nog een flinke grote hebben wil je er zo bij kunnen, maar die had ik, dus dat ging goed, eerst wat rustiger aan, toen toch met een eindsprintje en toen door de finish . Neuken vond ik al met al toch wat standaard, maar ja, dat is ook wat je verwachten moet als je voor standaard betaalt. Na afloop nog weer verdere gezellige conversatie, en ik werd niet eens meteen zodra ik al mijn kleren aanhad weer naar buiten gewerkt – eerst de conversatie afmaken. Weer een vriendin d’r bij! De volgende keer ga ik voor een hoger tarief naar binnen.
    Is er ook nog wat negatiefs over d’r te zeggen? Nou, ze had de dag ervoor iets met knoflook gegeten, en ze had d’r benen te lang niet geschoren waardoor die als schuursponsen aanvoelden toen ik probeerde te ontdekken of ze daar misschien erogene zones had. Al met al toch niet dusdanig erg dat ik d’r niet nog weer eens wil zien.

Is dit nu dezelfde Sylvia als 1 van de hier reeds beschrevene Sylvia’s? Eeeh…
    Ze werkte nu een maandje op de Achterdam, en had in het begin van het jaar hier ook al een tijdje gewerkt. Zelf was ik intussen ook al een tijdje niet meer op de Achterdam geweest, dus ik weet niet of ze ergens vandaan is komen verhuizen. Maar het lijkt me dat deze Sylvia http://www.hookers.nl/showthread.php?t=153135 (van pagina 4) wel eens dezelfde zou kunnen zijn. Ik bedoel, 1 meter 80 da’s toch vrij bijzonder. Daarentegen was "mijn" Sylvia wel degelijk tot communicatie in staat. Daar moet Injectthevenom dan maar uitsluitsel over geven als hij weer eens in de buurt is.

Re: A23, k4 , Sylvia (goed)

Helemaal met Paultje eens: een prima ervaring. Vriendelijk, neemt ruim de tijd, belangstellend en doet lekker mee. Ze heeft er nog een vriendje bij

Commentaar

ik heb ook deze dame met een bezoekje vereerd vond het helemaal niets!!!
      spreek voor een half uurtje af maar mevrouw komt direct een condoom monteren dus van voorspel komt niets!!! na 1 minuut moest er al geneukt worden terwijl ik nog niet eens op oorlogs sterkte was!!! neuken was ook matig.
      theo:
      wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
      alleen huilebalken hebben spijt
      god create the world in 7 days
      day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Re: A23, k4 , Sylvia (voldoende)

Sylvia trekt altijd gekke bekken naar mij als ik langs loop. Zo krijg je mij dus wel binnen. Vriendelijke dame die goed engels spreekt.
        Ze staat al klaar met het condoom, maar op mijn verzoek doen we eerst wat voorspel. Langdurig over en weer gestreeld, gemasseerd en grapjes gemaakt. Haar benen heeft ze nog steeds niet geschoren, maar de rest van haar lichaam en haar poesje zijn wel glad en zacht.
        Pijpen is kort, maar goed. Ik mag ook overal aankomen.
        Bij het neuken alle standjes toegestaan. Ze doet goed mee en kijkt je leuk aan. Een beetje nepgekreun. Het synchroniseren van het neuken liep soms spaak omdat ze haar eigen gang gaat.
        Bijdehante dame waar je mee kunt lachen.
        Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Erg vriendelijk meisje ze deed erg haar best en was voor na en tijdens erg aardig. Pijpen en cowgirl een dikke voldoende. Heel lekker zo'n lange meid

Commentaar

Vanmiddag ook ff bij Sylvia geweest.
            Spreekt goed engels, en ze vertelde mij dat ze in januari een maandje naar Bulgarije gaat, voor familie en vriend.
            Oke, bij binnenkomst meteen 50€ betaalt, en had haar gezegt, doe maar wat extra,s voor die 15€.
            Op bed plaats genomen cd eromheen, terwijl ik lekker aan haar kutje mag komen.
            Mijn dick was meteen op oorlogsterkte, en zij ging on top.
            Daarna in doggy haar lekker geneukt, uitzicht was mooi, mooie taile, mooi kontje.
            Ik kwam heerlijk klaar in haar

Daarna nog een beetje ouwe****en, en 3 zoentjes op haar wang, toppie

Commentaar

Na lang rondlopen ben ik maar bij Sylvia binnengestapt. Eerst pijpen met condoom en op eigen verzoek overgegaan naar missionaris, vervolgens genoten van doggystyle. Als laatste positie cowgirl en toen de condoom volgespoten.

Ze idd wel lang maar erg knap

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kruisridder
                Sylvia heeft na vier weken afwezigheid haar kamer weer betrokken. Vrolijk als altijd... Nog steeds even mooi. Maar de afgelopen weken is ze niet alleen op vakantie geweest. 'Do you You see something', uh, yes... Haar borsten zijn een maatje groter. Of ik het mooi vond. Jawel. Maar ze wás al heel erg mooi. Maar niet gezegd en de nieuwe aanwinsten geprezen. Het bezoek was verder weer top. Eigenlijk vind ik het toch wel jammer van haar 'naturals...'; but who am I.
                Zeker jammer, ze had van die lekkere peertjes. Ik vind wel dat ze je een beetje erg snel de deur uitwerkt, maar het is echt een heel mooie meid met super lange benen.

Commentaar

Gisteren toch eens bij Sylvia binnen gestapt, ze stond al langer op me verlang lijstje.
                  Binnen eerst wat gepraat terwijl we ons ontkleden wat een heerlijk lichaam heeft ze lang en slank met mooie borsten ondaks de ingreep staan ze haar goed, wel jammer dat je er bijna niet aan mag zitten nog.
                  Ze begon me eerst lekkker langzaam te strelen en op te geilen voordat ze de condoom er om deed en me lekker lang en goed begon te pijpen, daarna kwam ze heerlijk op me zitten, haar kutje voelt lekker aan en naar me zin kwam ik te snel klaar
                  Ik kom zeker nog eens terug bij haar.

Commentaar

... en ik was gistermiddag bij Sylvia - had deze dame ook al lang op het oog , iedere keer kijk ik naar haar (als ze niet bezet is is ...) , en er zit daar een kuil in de straat waar ik dan iedere keer over val , dus na de derde keer vallen , struikelde ik quasi tot bij Sylvia voor de deur , ze keek me geamuseerd aan ....

'Mag ik je naam raden' ; Maria .... Elisabeth ..... Sylvia , dit maakte haar supernieuwsgierig , ik moest maar snel binnenkomen

Oei Oei , fraaie grote meid , als Sylvia haar rijpe peren los gooit spring je gelijk tegen het plafond , maar je mag ze niet zoenen .... beetje voorzichtig graag . 'ja , ze zijn niet helemaal echt hoor ... ' excuseerde ze zich , ja , dat wist ik ook wel , maar ze zijn schitterend en voelen heerlijk natuurlijk aan ...

We hebben maar niet te lang gebabbeld want Mr. Goodbar stond ook op springen .... Sylvia pijpt top , inclusief kneden van de ballen , en trekken op verzoek doet ze ook top , inclusief kneden v.d. ....

Ik mocht kiezen , de missionaris dan - daar had ik niet zoveel werk mee voor ik kon knallen ..... wat niet wegneemt dat ik 'intiem' uitstekend kwalificeer.
                    Volgende keer laat ik haar paardje rijden ....

Na de daad een gezellige chat met Sylvia , en pracht meid , een jaar geleden was ze op Majorca en in oktober kwam ze op de Achterdam. En nieuwsgierig natuurlijk .... Ze heeft het prima naar de zin in Alkmaar - dit is een van de meiden die 'ns wat langer blijft dan een paar weken ... Al met al denk ik dat ik wel een 25 minuten binnen ben geweest ....
                    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Inderdaad 26 en makkelijk 1m80, Cup D siliconen.....

De dienst was net als alle goede dingen hierboven besproken. Haar tepels zijn de beste dingen. Ze is niet bang van een maatje groter en kan zelfs nog aarid gflink ver pijpen ook. Ze maakt zichzelf zo ongelofelijk hygienisch schoon dat er makkelijk tijd is voor een leuk gesprekje achteraf.

Maar dat hebben jullie eerder gehoord hierboven.
                      .....
                      Enig minpunt van haar lichaam is dat er nergens gelikt mag worden. En toen ze op mij zat drukte ze zichzelf op door haar handen op mijn sleutelbenen te drukken,...een allerminst plezierige ervaring.

Toch voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Ik heb de eerste keer 35 betaald, zie boven.
                        Daarna 40 - en ik mocht iets langer binnen blijven,
                        En het bezoek daarna 50 - ik mocht nog langer binnen blijven.

Ze doet niks extra's. Ze heeft het mooiste lichaam en een leuk karakter, maar zoenen en tepels aanraken is er niet bij. Bij een ander zou ik niet snel terug komen, maar bij haar wel.

Commentaar

Vandaag bij silvia binnen geweest. Erg spontane meid, lekker lang en een mooi lichaam. 50 euro gegeven, met de boodschap rustig aan. Dat heeft ze zeker waargemaakt. Heerlijk eerst wat met elkaar gespeelt, toen het pijpwerk wat mij bijzonder goed beviel. Daarna in missio geneukt met een hoop gekreun (klonk niet fake) waarbij ze zacht aan me billen trok voor nog harder. Blijft een dvp maar of ze had er zelf goed plezier van. Of ze is wel erg goed in het faken. Al met al een plezierig half uur gehad.

Commentaar

Re: A23, k4 , Sylvia (super / goed)

Heerlijke meid,

Van de week al eerder op het oog desalniettemin voor een andere dame gekozen. Echter wat in het koppie zit gaat er niet meer uit dus weer naar de Achterdam getogen.

Na wat heen en weer geloop en twijfel om bij de derde passage K1 naar binnen te gaan, toch besloten om voor Sylvia te gaan.

En..... deze keuze was top.

Heerlijke vrolijke meid waarmee je goed kunt communiceren. Perfect lijf, mooi slank, strakke billen en een volle cup borsten waar je aan mag zitten.

Condoom wel er direct om heen en toen pijpen lekker gevarieerd met ook likken over de stam. Toen mocht ik standje uitkiezen. Begonnen met cowgirl, dit doet ze heerlijk en pik was goed op sterkte. Na een tijdje vroeg ze of ik van positiie wilde wisselen prima. Ik vroeg wat wil jij? doggy antwoordde ze.
                            Wouw wat een lekker kutje als je haar doggy neemt, hmmmmmmmmmm.

Na een tijdje heerlijk het condoom volgespoten. Sylvia het was top.

Thx

Commentaar

Re: A23, k4 , Sylvia (Bul) (goed)

Ik heb deze dame ook bezocht, ze lachte al erg lief naar me en wenkte me binnen.
                              Omdat ik geen keus kon maken en deze goedlachse een beetje vergeten was liep ik haar bijna voorbij!! Ze maakte een gebaar van ik ,ben er ook nog dus ze trok me over de streep.
                              Bij binnenkomt vroeg ze waarom ik zo twijfelde, ik zij maar van dat ik haar borsten zo mooi vond en dat ik daarom binnen ben gegaan kon moeilijk tot een keus komen maar zij was de mooiste.

Haar borsten:
                              Ze zijn zo groot dat je er echt even moet kijken, superhard van de siliconen maar lekker en opwindend om te zien. Ze zijn niet natuurlijk meer helaas maar toch erg lekker om te zien.

Al snel werd er een condoom om gedaan en het pijp werk was prima.
                              Ze nam uitgebreid de tijd en zij dat ze me wel klaar kon pijpen.
                              Toch deed ze het niet en ging in dogy style op het bed zitten zodat ik het lekker kon afmaken.
                              Goede service gehad van een vriendelijke meid. Ze is erg lang 1.80 grote borsten en geeft je de tijd. Geen haastwerk.
                              Herhaling vatbaar, prima girl.
                              Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Nu al een aantal keren bij Silvia geweest en ik ga er altijd graag naar terug.
                                Goedlachse dame met humor en altijd tijd voor een praatje, engels is inderdaad prima van haar. Ze heeft mooie lange benen, geweldige borsten en een goed kontje. Op doggystye heb je een prachtig uitzicht.
                                Pijpen is heerlijk en met neuken doet ze lekker mee.
                                Gewoon een lekkere meid die ik niet snel zal vergeten.

Commentaar

Vanavond (Kerstavond) nog laat gewerkt en na afloop een afzakkertje gehaald op de Achterdam. Niet veel meisjes aanwezig, wel veel niet Nederlanderse jongens/mannen. Zal wel met de Kerst te maken hebben gehad. Geen van mijn favourieten aanwezig dus tijd om eens te gaan experimenteren. Vaak langs de goedlachse Sylvia gelopen, haar nu dus eens het voordeel van de twijfel gegeven. Voor dubbelle tijd gekozen en afgerekend en haar gevraagd om rustig aan te doen. Het is een mooie meid met flinke borsten. Niet helemaal mijn smaak, te veel siliconen en voelen te hard aan. Je mag er ook niet te hard mee omgaan en bij misio niet vol op gaan liggen. Eerst heeft ze mij een beetje gestreeld en getrokken en vervolgens lang gepijpt. De gebruikelijk standjes gedaan en aftrekkend klaar gekomen. Haar Engels is goed en een gesprek is goed mogelijk. Zeer vriendelijke meid maar het zal voor mij wel bij een enkel bezoekje blijven.

Commentaar

Leuke meid met pretoogjes en heerlijk lichaam.

Pijpen was voor mij gevoelloos, neuken goed.
                                    Dit komt zeker door haar geweldige siliconen tieten.

Commentaar

Leuk meiske, heerlijk lichaam en pijpt zacht en redelijk diep.
                                      Ik ben het roerend eens met de rest die ook positief over haar schrijft.

Zeer zeker geen mis-wip een bezoek aan haar.
                                      De een gaat wandelen in de sportschool, de ander op straat om te genieten van de mooie architectuur....

Commentaar

Bij Sylvia ben ik 1 keer geweest.50 Euro betaald,voor een half uur.Ze heeft een mooie kamer met vloerverwarming en een grote spiegel.Prachtige meid,met sexy looks.Toch was het niet echt mijn avond.Ze ging me wat strelen,en ik haar een beetje aaien,billen,rug,benen.Toen werd er een condoom aangebracht,en volgde er een pijpbeurt.Deze had effect.Vervolgens moest ik een standje kiezen.Normaal,missio gezegd,en dat was het goede antwoord.Dus ik was door ronde één.Na een tijdje kachelen leek het me leuk om eens Doggy te opperen.Dat was goed en we deden doggy.Langzaam en snel.Toen ontdekte ik mezelf in de spiegel links en vond ik het totaalplaatje niet helemaal kloppen.Beetje beauty and the beast idee.Klaarkomen wilde niet lukken,dus ik stelde voor om nog maareens missio te doen dan.Dat vond ze goed.Dus dat was fijn.Dit word wat ééntonig nu.Uiteindelijk weer doggy en na hyperspeedmode 1 druppel gespoten in het rubber.De rest vloeide terug.Later nog naar Adriana geweest om de zaken te regelen.
                                        Sylvia geloofde ook niet dat ik was gekomen,maar dat was toch echt zo.
                                        Daarna even gepraat,en weggegaan.Een afscheidskus kreeg ik ook niet,en zeker geen 3.Ik zet wel neer goed.

Commentaar

paar weken geleden bij deze dame geweest
                                          hmmm what a great sexy body
                                          jammer dat je niet erg met haar borsten mag spelen ,but anyway
                                          eerst standje 69, waar ze zichtbaar van genoot
                                          en daarna zij boven op
                                          heerlijke meid en zeker het geld waard