Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Alkmaar Algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hoi
    iemand weet wat zijn ongeveer de prijzen in Alkmaar ?

moderator: https://www.hookers.nl/forum/raampro...s-faqs-alkmaar
    Laatst gewijzigd door cremaster; 21-02-18, 20:10.

Commentaar

• Begint bij de bespottelijk lage prijs van 35 euro, bij de een krijg je meer dan bij de ander....

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door b de k
        hoezo bespottelijk lage prijs ?
        We gaan hier niet alweer een discussie voeren over de prijzen.
        Daar bestaat al een topic voor:
        https://www.hookers.nl/forum/hookers...ren-overpriced
        Moderator ramen Alkmaar en Den Haag

Commentaar

• Ben binnenkort in Alkmaar. Hoe is de bezetting overdag op de Achterdam. Zoek met name wat rijpere dames (40+).
          Hoor het graag: Mag uiteraard ook via PB

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door leerlaars Bekijk bericht
            Zoek met name wat rijpere dames (40+).
            Dan is de passage 2p g3 een snoepwinkel.
            (34/100)

Commentaar

• Tot hoe laat kan ik de Achterdam bezoeken?
              Ik heb die nog niet bezocht en ik lees goede reviews

Openingstijden: Dagelijks van 09:00 tot 01:00 uur
              Dames bepalen echter hun eigen werktijden.
              https://www.hookers.nl/forum/raampro...s-faqs-alkmaar
              Laatst gewijzigd door cremaster; 03-03-18, 21:09.

Commentaar

• Na lange tijd afwezig te zijn geweest, kwam ik bij toeval zo rond half 1 op de Achterdam terrecht, maar wat schetst mijn verbazing: het was daar compleet uitgestorven!

Nu lees ik hier dat alles om 1:00 uur dicht gaat, hoe lang is dit al zo en heeft het te maken dat de sluiting van de 1e en 3e passage ??

Commentaar

• https://www.noordhollandsdagblad.nl/...tijd-achterdam

http://www.nhnieuws.nl/nieuws/197231...tijden-bordeel
                  Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

• Schijnbaar is dat ooit zo besloten vanwege overlast, al lees ik nou dat ze het toch wel weer tot 03:00 willen openen, tot onvrede van buurtbewoners.
                    Al moet ik zeggen dat ik 01:00 ook wel vroeg vind... dan begint het nachtleven pas.

Commentaar

• Nieuwe dvp 23k2 blond, normaal postuur, 1.80cm lang leeftijd 28+++ plus, actief klanten werven, redelijk gezicht
                      (34/100)

Commentaar

• Zeker 5 nieuwe DVPs gezien vandaag. Z2 , 3k4, d1 , 2p g1 p3, 23 k2 Allemaal 26~29++ leeftijd.
                        (34/100)

Commentaar

• wie weet kamer 13/1 zit een vrouwtje met paardestaartjes wie is dat en vrouw 27kamer2 tatoo kijken borsten wie is dat

Commentaar

• Vanmiddag weinig te doen op de Achterdam. Zowel Katja als Sara afwezig. Onverrichter zake weg gegaan. Zijn deze 2 dames wel in Nederland?

Commentaar

• Katja gisteren nog gespot. Sara al even niet gezien, ik denk dat ze nog op vakantie is.

Commentaar

• Was gisteren en vandaag op de Achterdam. Ik heb wat posts geplaatst over wijzigingen enweer te geven. kom tot de conclusie dat (zeker voor buitenstaanders) het aantal draadjes in Alkmaar flink uitgedund kan worden om de actuele situatie weer te geven. Nu lijkt het aanbod op basis van het aantal draadjes groter dan het in werkelijkheid is.

Commentaar

• Bedankt voor de inventarisatie, maar verplaatsing van draadjes naar het archief is niet afhankelijk van een momentopname.
                                  Sommige van de door jou als afwezig aangeduide dames waren enkele weken geleden nog werkzaam.
                                  Veel dames zijn nog afwezig vanwege het pas gevierde Orthodox Pasen.
                                  Het uitblijven van recensies in een draadje betekent niet dat de dame afwezig is.

Als je zeker weet dat een dame daadwerkelijk gestopt is, laat het weten, dan verplaatsen we het draadje naar het archief.
                                  Moderator ramen Alkmaar en Den Haag

Commentaar

• 2 nieuwe dvps vanmiddag 14 k1 , 27 k1 allebei mooi gezicht , slank en uiteraard 26+++++ leeftijd
                                    (34/100)

Commentaar

• Mede wandelaars,
                                      is het de moeite waard om vrijdag af te reizen naar Alkmaar of zorgt het feestgedruis van Koningsdag voor weinig bezette ramen en veel dronken mensen op de Dam?

Commentaar

• De bezetting is goed, maar zeer veel volk in en rond de straat.
                                        (34/100)

Commentaar

• Vandaag veel Koningsdag reuring in de stad en dus ook op de dam..., toch een paar mooie dames gespot, waaronder Isabel en Sylvia. Ik heb Gala, 1-1, al tijden niet gezien, eigenlijk al niet vanaf Pasen; weet iemand of en wanneer ze nog werkt?

Commentaar

• Gala is zeker nog aanwezig, zie er eigenlijk altijd wel de laatste weken.
                                            Dick31
                                            EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

• wie is dat meisje op 13 k1 iemand een idee