Alkmaar Algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alkmaar Algemeen

Er moet mij iets van het hart over een aantal Alkmaarse wandelaars.Ik heb al verschillende keren ondervonden dat wanneer ik een pzc-recensie post in Alkmaarse forum,dat er iemand is die met een uitgeprinte recensie naar de dame in kwestie gaat,en deze pzc-recensie uitgebreid,en soms in het bijzijn van andere dames,vertaald.
    Ook hoor ik achteraf dat dames luidruchtige heren aan de deur krijgen,die met een redelijke hoeveelheid volume aan de deur vragen(eisen) om pzc.
    De dames willen dit vaak niet weten voor de andere dames,en het vergt soms een bepaalde mate van tact en tactiek om de dames tot pzc te bewegen.

Voor mij als poster van de recensie betekent dit dat ik niet alleen via de IM berichten krijg dat mijn informatie niet zou kloppen,maar bij mijn volgende bezoek ook een boze dame tref.Dit probleem heb ik echt alleen in Alkmaar!!!
    Om die reden heb ik al een hele tijd niet meer in het Alkmaarse forum gepost.

Ik zou de heren Alkmaarse wandelaars dan ook het volgende willen vragen:

-Als je graag pzc wil,vraag het dan met zo min mogelijk stemvolume. Als de dame in het gezelschap is van andere dames,vraag het dan niet. Ze willen het vaak niet voor elkaar weten.Uit angst voor ontdekking zullen ze nee zeggen.Vervolgens krijgen ze te weinig klanten,en vertrekken uit Alkmaar.

-Ga geen pzc eisen omdat iemand hier op Hookers gemeld heeft dat de dame deze dienst verleend.De dame maakt zelf uit aan wie ze deze dienst bewijst,en bovendien zijn er ook dames die het slechts aan enkelen verlenen.Dit vaak aan diegenen die goed verzorgd zijn,en een bepaalde mate van tact in hun handelen verwerkt hebben.Het luiduchtig eisen aan de deur zal er voor zorgen dat de dame hierna bij andere wandelaars veel feller met "nee" zal reageren, zodat de buurvrouwen meekrijgen dat ze niet pzc.Vervolgens krijgt ze te weinig klanten,en vertrekt ze daarom uit Alkmaar.

-Ga niet met een uitgeprint recensieformulier naar de dame in kwestie,om deze (in het bijzijn van anderen) te bespreken.De dame zal zich betrapt voelen,en het in alle toonaarden ontkennen.Vervolgens zal ze het anderen weigeren,dit om haar gezicht tegenover de andere meiden te redden.De poster krijgt negatieve reacties,en tramelant met het meisje.Het meisje zal minder klanten krijgen,en uiteindelijk vanwege te weinig klanten uit Alkmaar vertrekken.

Ikzelf heb voorlopig weinig behoefte om nog iets in het Alkmaarse forum te posten,dit omdat mij dit alleen in Alkmaar problemen oplevert met het beschreven meisje.Ik merk ook dat er de laatste tijd veel minder gepost wordt in het Alkmaarse forum.
    Zijn er meer posters die met dit probleem kampen?

Re: Alkmaar Algemeen

Oorspronkelijk geplaatst door Paracetamol
    Maar misschien zijn de plannen inmiddels al weer gewijzigd.
    Inderdaad, toen de gemeente de zaak had gewonnen is in overleg met de exploitanten gekozen voor het huidige model, en zijn de oude plannen opzij gezet. Dat had er natuurlijk ook mee te maken dat de tweede passage voor de rechter kon blijven, maar de gemeente was het uiteindelijk ook best eens met deze setting. Zei ze althans.
    groet,
    ghost

Commentaar

Het was al een tijdje gelden dat ik in alkmaar was geweest. en ik had hier het forum enzo ook niet erg gevolgd. Dus ik kwam vorige week dinsdag avond in alkmaar. En tot mijn verbazing heel veel ramen gesloten. Nu wist ik natuurlijk wel dat ze daar mee bezig waren maar ik had het voorderest niet zo erg meer gevolgd.

Maar wat ik nu dus weten wil gaan deze ramen nog weer open of blijven ze voorgoed dicht. kan iemand mij daar meer over vertellen of misschien een website waar ik er meer over kan vinden. Evengoed heb ik me wel vermaakt vorige week dinsdag. Vanavond maar weer een bezoekje brengen.

grtz Simon

Commentaar

Beste Simeon,

Ik zou als ik jouw was onderstaande topic openen en doorlezen.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=191915&page=21

The Fly
        The Fly

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hansgelderland
          Sorry Alkmaar!
          Dus na Arnhem, en na Leeuwarden dat tot halverwege 2004 een topbuurt was, is nu dan ook voor Alkmaar het doek gevallen, althans voor mij.
          Hm, ben gisteren voor het eerst in lange tijd weer in Alkmaar geweest. Het viel inderdaad een beetje tegen, maar dat kwam omdat mijn favoriete PZC-dame er niet was, en er op dat gebied weinig adequate vervanging is (althans niet die ik ken)
          Objectief gezien: zo leuk als het vroeger was, wordt het nooit meer, maar om het nou helemaal af te schrijven is ook nogal wat, er zijn best een aantal leuke dames te vinden, die je in deze koude dagen graag op willen warmen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bangtheho Bekijk bericht
            Vergelijking met het laatste keer veel nieuwe gezichten op het achterdam.
            Heb een aantal geprobeerd...was echt binnen 3 tellen buiten.
            Schroomt u niet om ook de wat mindere ervaringen te plaatsen.
            Wij zijn in alle ervaringen geïnteresseerd. Zowel de positieve als de negatieve.
            Wel goed gemotiveerd natuurlijk.
            Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Zitten er nog veel africanen ik ben al heel lang niet geweest

Commentaar

A13 k1

Op zaterdag zat hier een slank blond meisje en had rechts onder haar buik een tattoo. Weet iemand in welke kamer zij nu zit als joanna weer aan het werk is op maandag t/m vrijdag?

Commentaar

Re: A13 k1

Oorspronkelijk geplaatst door t-verhoeven
                  Op zaterdag zat hier een slank blond meisje en had rechts onder haar buik een tattoo. Weet iemand in welke kamer zij nu zit als joanna weer aan het werk is op maandag t/m vrijdag?
                  Had deze dame ook een behoorlijke tattoo op haar linker onderarm?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cremaster Bekijk bericht
                    Schroomt u niet om ook de wat mindere ervaringen te plaatsen.
                    Wij zijn in alle ervaringen geïnteresseerd.
                    Dat geloof ik wel, het is niet mijn ding om in een topic de enige te zijn die positief of negatief ervaring neer zet.
                    Dit is nm puur een klik kwestie. Smaken verschillen en ik heb geen zin een nutteloze discussies.
                    Voor ieder wat wils in dit paid-sex world. Dames stonden in Alkmaar forum als uitstekend, maar voor mij...zeer zeer onhygiënisch en te pusherig...zoals ik zeg, wat voor iemand anders juist gaaf is of er meer voor moet betalen...is voor mij juist een afknapper. Ik zal ook niet gaan recenseren. Bezoek haar gewoon niet meer.
                    Als het nog fiftyfifty is op een topic dan reageer ik wel.

Heb geen zin in negatief te doen...

Commentaar

Dat geloof ik wel, het is niet mijn ding om in een topic de enige te zijn die positief of negatief ervaring neer zet.
                      Dit is nm puur een klik kwestie.
                      Sorry, maar dat is geen argument
                      Als jij als enige een negatieve ervaring hebt gehad, en je schrijft dat op, dan betekent dat heus niet dat de dame in kwestie slecht is, maar zoals je zelf al zegt, dan is de klik er niet. En omgekeerd geldt ook natuurlijk. Kan voor ons nuttig zijn.
                      Ik heb het ook wel eens dat ik met een "positieve" dame een "negatieve" ervaring heb. Dat schrijf ik dan altijd wel op, niet om haar "af te branden" maar om mijn ervaring te delen, en ik zeg er ook meestal iets bij van "maar dat is mijn ervaring".
                      Als we alleen maar positieve ervaringen aan een positieve dame gaan toevoegen, of negatieve ervaringen aan een negatieve dame, dan heeft het uitwisselen van ervaringen niet zo veel zin..

Commentaar

Dat schiet natuurlijk niet op. Als er twee uitstekende recensies zijn van een dame en er vijf schrijvers een slechte ervaring hebben maar allemaal niet de enige willen zijn dan wordt de zesde ook op het verkeerde been gezet.

Smaken verschillen en ik heb geen zin een nutteloze discussies.
                        Die discussie moet je dan ook gewoon vervolgens niet aangaan. Goede en slechte ervaringen zijn allemaal maar een mening. We kunnen hooguit wat objectieve constateringen opschrijven. Als je deze zelf ook herkent bij een bezoek aan de betreffende dame dan weet je ook hoe je voortaan de recensies van die persoon op waarde moet schatten.

Commentaar

Too slow en Cornelis....ik Begrijp wel wat jullie schrijven.
                          Ik heb gewoon geen zin om over een meid te schrijven waar ieder dan zo positief over is. Dat meid red zich wel met al haar positieve klanten. Ik bedoel,ik kijk wel eerst wat in haar recensies staan, meestal staat er zat en genoeg duidelijkheid in,waar ik dan geen bijdrage hoeft te leveren, positief of negatief. Als ik echt wat te melden heb, dan doe ik wel, maar hou het erg kort. Kom op !!...staat 20 man haar omhoog te prezen....komt een man aan met een negatief verhaal. Heeft geen nut.

Ieder gebruikt dit forum op zijn eigen manier. Ik hou mijn verhalen kort...en meld liefst positieve dingen. Vb: een TMM die drie neg. berichten heeft, zal ik ook neg. recenseren omdat drie berichten net te weinig is om een juiste indruk te hebben. Als dat meid al 20 neg. verhalen heeft, ga ik niet nog eens iets erbij typen, zonde van mijn tijd dan. Fuck that !

Ik lever mijn bijdrage door meer positief te recenseren en meiden die exclusief zijn, dat te bevestigen met mijn kort verhaal.
                          Dat hoor ik te doen voor andere forum leden. Als een meid echt echt shit is zal ik dat ook melden. Maar ga geen tijd besteden aan topic dat al een dikke lijn heeft.

Commentaar

Re: A13, k1 , Joanna (Bul)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Daniam
                            Moderator,
                            Joanna staat nog steeds van maandag t/m vrijdag op kamer A13, k1. Op zaterdag aan zondag wordt de kamer aan andere dames verhuurd.

Weet iemand waar die slanke blonde dame nu staat? ze stond op joanna's kamer op afgelopen zaterdag. Ze heeft een tattoo rechts onder haar buik.

Commentaar

Vanmiddag voor het eerst in een maand weer eens op de Achterdam wezen kijken. Veel mij onbekende dames gespot. Het was ook erg rustig met bekende wandelaars. Er was wat mij betreft in ieder geval voldoende keuze met een afwisselend gezelschap dames.
                              Dick31
                              EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dick31 Bekijk bericht
                                Veel onbekende dames gespot. Het was ook erg rustig met bekende wandelaars. Er was wat mij betreft in ieder geval voldoende keuze met een afwisselend gezelschap dames.
                                kijk dat is goede informatie. dan word het van het weekend Alkmaar.

Commentaar

Selena of Serena ?

Ouwe veteranen van Alkmaar....kunnen jullie je nog die ene Roemeense meid herineren op 3p K6 ?
                                  Serena of Selena...kleine meid,slank, lang zwart haar en super lief. Ze had een lang topic hier op het achterdam. Er waren best wel veel liefhebbers van haar....ook uit Den Haag.

Bangtheho heeft haar gezien en bezocht....sjiiiiit Hey !!!! Niet te beschrijven weer, wat een lekkere....Was lachen toen we elkaar zagen.
                                  Als ze nog herkend wordt kan ze uit het archief gehaald worden. En dan verhuizen naar Duitsland, oftewel....Duisburg.

Commentaar

Re: Selena of Serena ?

Ouwe veteranen van Alkmaar....kunnen jullie je nog die ene Roemeense meid herineren op 3p K6 ?
                                    Serena of Selena...kleine meid,slank, lang zwart haar en super lief. Ze had een lang topic hier op het achterdam. Er waren best wel veel liefhebbers van haar....ook uit Den Haag.

Bangtheho heeft haar gezien en bezocht....sjiiiiit Hey !!!! Niet te beschrijven weer, wat een lekkere....Was lachen toen we elkaar zagen.
                                    Als ze nog herkend wordt kan ze uit het archief gehaald worden. En dan verhuizen naar Duitsland, oftewel....Duisburg.
                                    Shit, Ja Sorrow en ik kunnen haar denk ik nog wel voor de geest halen. Volgens mij had ze ook nog een zus
                                    Kijken of Dick even diep in het archief kan duiken.
                                    Leuk dat ze terug is. Jammer dat het zo ver is.

Commentaar

Re: Selena of Serena ?

Oorspronkelijk geplaatst door cornelis312 Bekijk bericht
                                      Volgens mij had ze ook nog een zus
                                      Inderdaad...die ja. Volgens mij was ze allang terug, toevallig dat iemand haar moet zien en dan moeite neemt om het op forum te vermelden. Nu ik dit typ zit ik te denken,dat die meid gelijk naast haar zat best wel een bekend gezicht heeft eigenlijk.
                                      Ik weet volgende keer iets meer...

Commentaar

Sorry heren cornelis en bangtheho, ik kan me als "senior" van 3pk6 nog heel goed nederlandse Tanja herinneren, die ontzettend aardige en sexy dame die altijd heel stoer op haar Ducati arriveerde.
                                        Topvrouw, maar gestopt, ongeveer de klasse van Sendy, en ik denk na 10 jaar nog wel eens met weemoed aan haar.
                                        Jezus ben ik al zó oud?
                                        Wandelgroet,
                                        Sjaak.

Commentaar

Hoop activiteit gisteravond (zondag) rond koffietijd. Veel dames (langdurig) bezet. In tegenstelling tot hetzelfde tijdstip zaterdagavond, toen waren hoop dames vrij en liepen ze actief te loeren.
                                          Ik hoor veel geklaag van dames dat ze het lastig hebben met hun financiën, dan is het goed om te zien dat ze ook gerust erg goede dagen kennen.