Isio (Bul), Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Isio (Bul), Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1

Ik ben ook geweest. Het enige bijzondere dat genoemd mag worden, is dat ik haar een strakke poes vond hebben. Dat verhoogde het plezier wel enigszins.

Verzamelaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 08 k8, Isio (Bul) (voldoende)

Hallo medewandelaars,

Ik lees hier regelmatig maar tot op heden heb ik nog niets geschreven buiten een aantal PM's. Heel vaak loop ik niet langs de Haagse ramen, maar als ik ga kijk ik vaak hier van te voren ff bij welke ramen ik extra moet opletten.

Ik was op zoek naar een slanke sexy dame met kleine borsten. Isio (25jr) voldoet aan al deze beschrijvingen hoewel ze niet op mijn shortlist stond! Ze had een sexyzwart lak-bustier, lak laarzen en zwart mini stringetje aan: De achterkant was minimaal net zo sexy als de voorkant, vooral met haar lange donkere haren! Ik was al een keer langs het raam gelopen en haar goed bekeken en dat had ze opgemerkt. Toen ik de tweede keer langsliep had ze meteen door dat ik voor haar kwam en ik kon meteen doorlopen. Ze sprak genoeg engels en zelfs een paar woorden nederlands.

Na het betalen en uitkleden (ze hield haar laarzen aan! )waste zij zich grondig voor de wastafel. Ook mijn jonge heer moest eraan geloven: Dit deed ze echter met veel gevoel (water op goede temperatuur) en mijn Jaapie-Stam begon al behoorlijk op te zwellen. Ik kreeg een aantal tissues om mij mee af te drogen en mocht plaatsnemen op het bed. Was ik erg fijn vond was dat ze (in tegenstelling tot een aantal andere dames) het condoom goed bij mij aanbracht. Terwijl het condoom net over mijn eikel zat, begon ze al met pijpen terwijl ze het condoom verder afrolde. Ze zat naast mij op bed en ik mocht gewoon overal aan haar lichaam zitten. Het pijpen was wat kort maar het had Jaapie wel goed hard gemaakt. Het lijkt mij dat ze voornamelijk pijpt als kort opwarmertje voor de sex: Daar kwam ik eigenlijk ook voor, dus heel erg vond ik het niet dat het ietwat kort was, maar ik kan mij voorstellen dat anderen hier langer van zouden willen genieten. We hebben twee standjes gedaan: Begonnen in missionaris waarbij ze mijn kont vastpakte om vooral diep te stoten. Daarbij kijkt ze je erg geil aan! Die blik had ze zeker ook tijdens de doggy style. Ik had goed zicht op de penetratie ook mede door de handig geplaatste spiegel in haar kamer: Ze vond het leuk dat ik erg geil werd van het kijken hoe Jaapie in haar strakke kale poesje verdween.

Na de daad waste zij zich weer en zorgde ze ook met het aanrijken van diverse tissues dat ik "schoon leeg en voldaan" haar kamer kon verlaten. Voordat ik wegging kreeg ik nog twee zoenen. Ondanks de korte duur was het een zeer aangename ervaring waarbij er een goede klik was tussen ons. Groot risico dat deze dame mij sneller dan ik liefheb weer terug ziet!

Commentaar

Hallo,

Vanavond in me ééntje gaan Doepe, de andere clanleden lieten het afweten en er moet toch iemand de honeurs waarnemen.

Deze Isio zat eerlijk gezegt al een tijdje in me hoofd en vandaag moest het er maar eens van komen vond ik. Dus eerst een rondje door de Hunse/Geleen waarna ik koers zette naar de Doep. Eenmaal in de Doep zag ik haar al staan maar eerst een keertje heen en weer Doepe en door de 75p. Weer terug op de hoogte van nr8 zag ik haar weer en zij mij en wenkte me naar haar deur te komen, wat ik dus ook deed en besloot naar binnen te gaan.

Binnen in haar kamer gaat het gesprek in het Engels en aardig wat Nederlands wat het wel gezellig maakte. Nadat ik haar had betaald en me kleding had uitgedaan ging ze de ketsbuis wassen. Op het bed ging gelijk de ketsjas erop met haar mond, dit geeft altijd wel een extra gevoel. Ketsbuiszuigen deed ze normaal met soms behoorlijk diepe halen. Ketse ging met drie standjes wel lekker. Eerst ging ze on top, misionaris, doggie en nog een keer misionaris en dit keer in een hoger ketstempo waarna de ketsbuisexplosie kwam.

Dit was voor mij de derde ketssessie in de Doep als ze allemaal zoals deze zijn volgen er meer. Bij Isio zou ik nog weleens terug kennen komen.

KETSER.
      The only things that counts in life are;
      fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
      GT icon.

Commentaar

Vandaag op nieuwjaarsdag besloot ik een wandeling te maken door de Haagse straten, en misschien een nieuwsjaar-wip te maken. In de Hunse/Geleen vond ik het erg rustig, bijna uitgestorven, dus al vrij snel besloot ik door te lopen naar de Doublet. Hier was het aanbod dames aanzienlijk groter. Na vele rondjes te hebben gelopen en geen van mijn favoriete dames te hebben gespot zag ik deze slanke bulgaarse Isio staan, ik had haar al wel eens eerder zien staan, en besloot ik het er op te wagen. Na een kort gesprekje aan de deur (in het nederlands! ) besloot ik voor een half uurtje het volledige pretpakket te nemen.

Aangekomen in haar kamer ontdeden we ons snel van de kleding en waste zij zichzelf ook mijn vriend werd onder handen genomen. Prima Hygiëne dus!

Op het bed gaan zitten begon ik aan een lichaams verkenning van o.a. haar lekkere borsten, waarna ze mij heerlijk begon te pijpen waarbij ze mij voordurend zeer geil aan bleef kijken Daarna draaide we de rollen om en ging ze op haar rug liggen en heb ik haar heerlijke kutje gebeft, waarvan zij erg genoot. Daarna gingen we over op de missionaris houding waarbij ze op een gegeven moment haar benen op mijn schouders legde, met de lenigheid zit het dus ook wel snor, waarbij ik lekker diep kon doorstoten. Daarna nog even gewisseld naar doggystyle waarbij ik het rubbertje vulde met mijn nageslacht

Ze sprak goed engels, best veel nederlands, ze verstaat het in elk geval prima en de communicatie was erg prettig en makkelijk, ik vond haar een vriendelijke dame. Ik ga zeker nog eens bij Isio langs

Conclusie : Leuke dame, zeker herhaling gevaar.

Commentaar

Utr, ZP 168-5, Isio

Wat een kennismaking......

Kon deze 25 jarige superstrakke donkerharige spannend uitziende Bulgaarse in haar zwarte lakkorset niet weerstaan ondanks dat ik nog niks over haar gelezen had....gelukkig pakte de gok meer dan goed uit....

Te herkennen aan haar zwarte bordje "Isio sm", (no worries ze doet ook P&N), volgens eigen zeggen werkzaam geweest in DH in de Geleen en net nieuw op het pad, 7 dagen per week, van 21-9.

Het werd een daverende sessie met een spetterende finale.....voor mij de ontdekking van 2009 !

walkon...............
          A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

Re: Utr., Zp 168-5, Isio (Bul) (goed)

Onlangs weer eens geil ontvangen door deze strakke Bulgaarse met geile mysterieuze blik.......ben nog steeds erg van haar onder de indruk, combinatie SM en P&N is waanzinnig en wordt alleen maar beter als je wat vaker langsgaat.....heerlijke kinky dame....ze doet erg haar best en let niet teveel op de tijd........dit gaat verslavend worden

walkon......
            A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

Re: Utr., Zp 168-5, Isio (Bul) (goed)

nu ik ben bij deze superslanke donkerharige Bulgaarse ook binnen geweest, en ik moet zeggen hele vriendelijke dame die ook best opwindende haar act kan doen, ze had niet veel toys liggen in haar wat lege kamer die wel lekker ruim is en een groot bed heeft. Voor kinky vond ik het zeker niet onaardig maar ik vraag mij af of de gewone SM'ers bij haar aan hun trekken kan komen.

Ze geilde mij goed op met wat ik lekker vindt namelijk mijn tepels verwennen zachtjes met de tong, lippen of tanden en ook stevig met haar vingers terwijl ze me geil aankeek. Echte sm kleding heb ik niet gezien, wel een zwart setje maar dat was uit voordat ik het wist en met haar lenige lijf kronkelde ze wel geil over mij heen, ik werd lekker gepijpt en ook wist ze al snel met een vinger mijn gaatje te verwennen en dat was lekker en al snel verdwenen er 2. Helaas moest ik haar best wat sturen en kon ze niet schijnbaar aanvoelen wat het lichaam meer wenste en zelfs met aanmoedigen van mijn kant bleef ze voor een dominante kinky dame iets te lief en te afwachtend. Uiteindelijk ben ik wel heerlijk trekkend klaargekomen terwijl ze mij neukte met 4 vingers.

Als deze dame zich zou ontwikkelen dan denk ik wel dat er nog iets moois op kinky en SM-gebied eruit kan komen

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 07k2, Isio (Bul) (uitstekend)

Het was lang geleden dat ik deze Bulgaarse dame had bezocht, 1 Januari 2009 om precies te zijn. Daarna is ze een tijdje van de radar verdwenen en zat ze dus in Utrecht ... maar ze is weer terug in Den Haag dus het was tijd voor een vervolgbezoekje......

Gisteren zeker 1.5 uur in de Hunse/Geleen rondgehangen op zoek naar Isio. De dames daar werden gek van me met het heen en weer gewandel denk ik

Nu was ik dus op zoek naar Isio, maar op haar plaats stond een andere dame. Beetje teleurgesteld wandelde ik verder naar de Doubletstraat waar ik tot mijn grote verrassing de prachtige ondeugende Isio zag staan op 07 K2, dus voordat ik nog een compleet rondje had gemaakt. Uiteraard meteen naar binnen gestapt bij deze leuke spannende slanke Bulgaarse brunette

Afgesproken een voor een lekker half uurtje, wat weer geweldig was Na ons van de kleding te hebben ontdaan, en ze mijn vriend aan de wasbak opfriste en haarzelf ook was het tijd voor een uitgebreide verkenning van haar mooie lichaam. Na eventjes met die mooie borsten betast te hebben, duwde ze op het bed en begon ze me heerlijk en afwisselend te pijpen (mc) waarbij ze de hele tijd erg ondeugend en geil bleef aankijken. Daarna was het tijd om haar prachtige kale kutje eens lekker te beffen, mmmm wat was dat lekker zeg en zo te horen en zien genoot ze er zelf ook van

Daarna was het tijd voor de missionaris positie waarbij ze me weer lekker geil aankeek. Na een tijdje vroeg ik haar bovenop mij plaats te nemen en dat heb ik geweten ook. Ze bereed me gruwelijk lekker , en ook altijd lekker om te zien. Uiteindelijk in de doggy positie stevig verder geneukt, maar ik bleef neuken maar mijn vriend wou nog lang niet klaarkomen Toen heeft Isio het met de hand voor me afgemaakt, met wat olie, en dit doet ze overigens ook uitstekend en na een poosje spoot mijn nageslacht wild in de rondte...

Isio, ik heb weer van je genoten en hoop dat je nog lang in Den Haag blijft werken.

Ik heb mijn recensie formulier aangepast en kan niet anders dan alles als uitstekend beoordelen.

Conclusie: WOW! Zeer hoog herhalingsgevaar..

Commentaar

Re: Utr., Zp 144-3, Isio (Bul) (goed)

Ben vorige week bij deze goeduitziende bulgaarse meid geweest en zeker een van de betere meiden om te bezoeken .

Ze wast zich zelfs van te voren intiem wat je echt bijna nooit meemaakt dus zeker wat hygiene betreft super.

Stond in een mooi paars setje met een zwart lakcorsetje en verder een superlekker figuurtje als je van slank houdt.

Rustig even opwarmen van te voren als je op bed ligt voor het condoom erom gaat.daarna uitstekend gepijpt door haar en in missionaris en doggie geneukt.

Mooi uitzicht op dat lekkere slanke figuurtje van haar en nam ook rustig de tijd.

Na afloop samen weer gewassen en even nagepraat.

Echt een van de betere meiden op de dag en ook een die je graag vaker bezoekt.

vindt haar zeker een uitstekende beoordeling waard.

Ze heeft ook een hele SM uitrusting hangen maar echte SM is niet mijn ding.

Commentaar

Ken je dat gevoel dat je in een restaurant komt en alles klopt ? Van het bestek tot de wijn en van de ober tot het eten ? Zo'n gevoel had ik vandaag bij Isio.

Ik was al vaker bij haar geweest voor een Kinky/Sm achtig spel maar deze keer overtof alle verwachtingen.
                    Deze dame heeft overdag de kamer van de beruchte Mrs. Coco, dus het juiste sfeerte is al ruimschoots aanwezig.
                    Ze is meesteres in het teasen, zachtjes beginnend met de beste opbouw die ik in jaren heb meegemaakt. Ze knijpt zacht in je tepels, likt er gulzig aan met haar oh zo geile tongetje en op het laatst bijt ze van zacht naar harder.

Het grote verschil is, zo bedacht ik mij later, dat je je bij haar op je gemak kunt voelen terwijl ze toch de leiding heeft.

Deze keer had ze wat anders in petto dan de voorgaande sessies (ik hou van uitproberen en dat heeft ze goed in de gaten); ik moest met m'n rug tegen de kast aan gaan staan en ze trok voor mijn neus mooie zwarte laklaarsen aan. Het uitzicht op haar bijna perfecte lichaam, haar mooie en opwindende kont en haar écht goeie borsten zorgden ervoor dat ik al aardig in de stemming kwam en kleine japie ook.
                    Toen ze de laarzen aanhad beval ze me wat poppers te nemen, iets wat ik onmiddelijk deed. Ze begon zachtjes mijn ballen en pik met haar gelaarsde linkervoet te verkennen, toen ik dit wel aangenaam begon te vinden gaf ze een eerste lel, die ik door een combinatie van het mooie uitzicht en de poppers goed kon hebben. Sterker nog ik werd er nog geiler van.

Een tweede trap was in aantocht, nu van haar rechterbeen. Deze was wat aan de (te) harde kant en dat had ze goed in de smiesen want ze gaf wat minder gas. (iets wat in mijn ogen de juiste meesteres doet nl. het goed observeren van de tegenspeler). Meerdere trappen volgende en waren zo goed gedoseerd dat ze me bijna in een soort sub space brachten.

Ik moest vervolgens op het bed gaan liggen en ze bond mijn handen en voeten vast aan het bed. Daarna bond ze m'n ballen en pik op vakkundige wijze af en gaf ze me nog wat poppers en stak een kaars aan.
                    Behendig liets van een redelijke hoogte druppels op mijn zak vallen wat prettig aanvoelde. Met haar scherpe oplettingvermogen stelde ze vast dat ze wel wat heftiger te keer kon gaan en verkleinde de afstand tussen kaars en ballen en gaf m'n pik ook nog wat aandacht. Dit was zo perfect dat ik bijna dreigde klaar te komen, op het goede moment fluisterde ze in m'n oor dat ik op de grond moest gaan liggen. Ik lag vervolgens wijdbeens op de vloer en ik kon zien hoe ze haar paarse slipje uitdeed en het uitzicht op haar mooie ass en haar goed verzordge kale doosje door maakte mij nog geiler.
                    Ze ging op m'n gezicht zitten en ging vervolgens iets omhoog zodat ze een ferme straal van haar goude nectar in mijn mond kon laten lopen.
                    Ik hield het niet meer van geilheid en kwam klaar als een beest; met 3 gutsen getuigde ik mijn dankbaarheid naar Isio toe, iets wat ze met grote instemming aanvaarde.

Kortom vooral een leuke meid die interesse heeft in wat zij doet. Ze is spontaal en schoon op zichzelf. Ze heeft meerdere soorten poppers, Rush (let op er is namaak op de markt) en Blue Boy (groter flesje) de afwisseling van die 2 soorten is errug geil.

SS

Commentaar

Re: Utr., Zp 144-3, Isio (Bul) (dobre = goed)

Geïnspireerd door alle ervaringen die ik in deze topic heb gelezen, heb ik vandaag ook de wandelschoenen aangetrokken en binnengestapt bij Isio.Met recht geen verkeerde keuze! Bij binnenkomst even wassen etc, helemaal goed.

Ze neemt de tijd voor je, zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Beetje soft sm gevraagd want dat schoppen met die laarzen zoals ik dat even eerder las, dat hoeft voor mij niet. Alle dik in orde. Ze heeft inderdaad 2 soorten poppers. De Big Blue is agressief spul want het vrat de kleur uit het hoeslaken.

Beetje jammer vond ik wel dat het shower gedeelte op de grond plaats moest vinden. Op zich veel lekkerder dan in het bad maar het wordt wel een smeerboel op de vloerbedekking. Nu was ik vandaag de eerste maar zeker niet de enige. De douche werkte waarschijnlijk niet want wassen gebeurde ernaast.

Conclusie ik ben zeer tevreden

Commentaar

Re: Utr., Zp 144-3, Isio

Zo juist terug gekomen van deze mooie meid.

Ik wilde na het lezen van haar recenties zelf deze meid ook eens proberen.
                        Lekker gekozen voor het kinky menu.

Moet zeggen Isio in lerende heeft nog niet het fijne van de mooie dame van wie ze kamer heeft. Ja hoor komt ie weer aan met z'n CoCo, tja het is niet anders.

Wanneer we met z'n allen deze Isio blijven bezoeken, moet het zeker goed gaan komen met haar.

Haar lichaam is voortreffelijk net als haar rondingen.

Kortom heb een leuke kennismaking met haar gehad.
                        Een week niet naar de h_oeren gaan komt niet voor

Commentaar

Hallo,

Nadat ik net voor de feestdagen had gelezen dat Isio weer achter de duien te ketse is wilde ik eigenlijk gelijk naar de Doeb gaan maar ik heb mezelf gedwongen het uit te stellen tot na de feestdagen.

Ik zag haar zitten en ze herkende me, praatje aan het raam en ik naar binnen. De eerste keer dat ik bij haar was verbaasde ze me waardoor er vrij snel een vervolg kwam en vandaag weer. Nu heb ik er een aantal geketst in de Doeb maar deze dame heb ik daarbij het meest geketst. Er zullen wel meer bezoekjes aan haar door mij komen want ze is gewoon goed.

KETSERR.
                          The only things that counts in life are;
                          fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                          GT icon.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 37 k1, Isio (Bul) (goed)

Deze voor mij nieuwe meid bezocht,vertelde 1 jaar of meer geleden,in de doub te hebben gewerkt,maar kon haar niet meer voor de geest halen(loop toch al heel wat jr mee)Na de transaktie,bij de wastafel waste ze mij en zich zelf(pluspunt)Heb me toen heerlijk,voor de verandering staand laten pijpen wat ze boven gemiddeld deed,op bed beland mocht ik haar beffen,toen nam ze gehurkt plaats bovenop me,wat zeer prettig aan voelde.Daarna doggy wat ook zeer goed aanvoelde,wilde het vervolgens afmaken in missionaris,en nu komt het,toen begon ze te zeuren om meer geld(doe ik zelden bij een eerste bezoek)Toen rustig naar het hoogte punt gestoot en klaar gekomen,Isio waste zich ook weer naar afloop wat natuurlijk heel netjes is!Eind oordeel vriendelijke meid die goed nederlands spreekt,maar ik mis toch de klik,twijfel nog of ik haar meer bezoeken ga brengen in de toekomst.

Commentaar

Den Haag, doubletstraat 42 k5, ISIO (uitstekend)

Beste medewanderlaars,

Al een tijdje bezoek ik regenmatig de slanke bulgaarse Isio.Wat is zij een heerlijke meid zowel sociaal als op sex gebied. Isio onvangt op hele RELAXED manier. Bij binnen komst is ze altijd vrolijken dansen enz. Voor en na de daad is ze erg gesteld op haar persoonlijke hygiene
                              Daarna rustig op bed plaats genomen en elkaar (weer) heerlijk verkend.
                              Vervolgens heeft ze uitstekende pijpbeurt afgelevert,pijpen doet ze vol overgave en lekker diep en kijkt ze je aan met haar ongelooflijke GEILE ZWOELE blik.Toen moest ik heel erg mijn best om mijn kruit dan al niet te verschieten.Vervolgens zijn we over gegaan op cowgirl.Wat is dit een beleving als ISIO op je zit te rijden en je blijft aankijken van ik wil het HARDER.En ik nog meer inspanning leveren om haar nog harder aan te pakkenDaarna zijn we overgegaag op doggy en heb haar op die manier flink te grazen genomenen vervolgens het regenjasje volgespoten.Na de daad zijn we nog op bed blijven liggen om even uit te puffen
                              Met ISIO is het zo dat je met haar een goede klik moet hebben als dat zo is,is ze enorm meegaand en doet ze in HEEL VEEL
                              Herhalings gevaar:Zeer hoog

Commentaar

Op een regenachtige dag in de middag heb ik mijn stoute wandelschoenen aangetrokken op weg naar de Doublet. De bezetting was wederom matig en daardoor heb ik heel wat moeten lopen en uiteindelijk het besluit genomen om toch een dame te bezoeken. Maar eerst heb ik een plasronde moeten inlassen buiten de Doublet voordat ik ergens naar binnen zou gaan. Nadat het klusje wat geklaard heb ik mijn keus laten vallen op de lange slanke Isio, die het gebaar gaf met me te willen seksen. Geen wandelbroeder die ooit voor mogelijk had gehouden dat ik zo’n type dame zou bezoeken… Normaliter ga ik voor latina’s met hun big ass en tits . Maar ja, zo nu en dan wil McFly wel eens gek doen!

Aan het raam kon Isio zich goed verstaanbaar maken in het Nederlands en dat had ik niet verwacht. Ook was ze erg vriendelijk.

Bij binnenkomst een kort praatje gemaakt terwijl de kleren uit gingen. Daarna heeft ze mijn jongeheer gewassen en hop het bed op voor de pijpsessie, die ze overigens goed beheerst. Terwijl ze aan mijn jongeheer zat te sabbelen had ik via de spiegel een mooi uitzicht op haar kontje. Het pijpen duurde niet echt lang. Vervolgens overgeschakeld op doggystyle. Bij dit standje nam ze redelijk wat initiatieven; ze maakte regelmatig oogcontact, ze bewoog met me mee en wanneer mijn jongeheer uit haar poes floepte stopte ze hem er weer netjes terug. Het was weer even wennen dat ik een klein kontje in mijn hadden gedrukt kreeg, maar toch voelde het vertrouwd . Haar poes voelde zowel niet strak als wijd aan en als afsluiter deden we de missionaris standje.

Op zich was het een prima bezoek. Ik had alleen mijn dag niet. En volgens mij kan ik Isio aan iedereen wel aanraden want ze is best een leuke meid om te zien, spreken en te seksen. Het moet alleen wel jouw type dame zijn maar volgens mij is dat voor veel heren geen probleem!

Naar haar eigen zeggen werkt ze de hele week minus één vrije dag. Maar die vrije dag is geen vaste dag en kan het gaan wisselen. Ik dacht nog te herinneren dat ze zei alleen doordeweeks te werken in de middag, en in het weekend in de avond maar misschien ook nog wel in de middag.

Commentaar

Dit dametje ook een keertje gehad tegen sluitingstijd. Seks is supergoed alleen de klik was er niet echt. Ze zeurde ook dat ik moest opschieten met klaarkomen. Oke wel pas na een kwartier of zo maar dat is toch een minpunt. Ze maakte een beetje een gekwetste indruk op me.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 b1, Isio (Bul) (goed)

Vanavond Isio (Bul) bezocht op het adres Doubletstraat 30 b2. Ik ken haar al een jaar of twee, maar ben nooit eerder bij haar geweest omdat ze niet helemaal mijn type is. Doordat ze bevriend is met andere Bulgaarse dames die ik bezoek (zoals Alisa) had ik haar al een paar keer gesproken en vond haar wel heel aardig.

Uiterlijk
                                    Isio heeft een mooi lichaam: superslank, mooie natuurlijke borsten en verder vooral haar meer dan gemiddelde lengte die zijn weerslag vindt in een paar lekkere lange benen . Looks: girl-next-door, maar met gypsy uitstraling.

Cijfer uiterlijk: 8,0

Diensten
                                    Voor het instaptarief van 25 euro mag je niet te veel verwachten, maar het viel me toch wat tegen dat Isio er flink te sokken inzette. Er moest meteen gepijpt worden. Dat was op zich redelijk, maar kort. Wel mocht ik overal aankomen en dat levert pluspunten op. Ik kom zo op een ruime voldoende voor dit onderdeel.

Het neuken was lekker. Isio heeft geen bijzonder strakke poes, maar ze beperkte op verzoek het gebruik van glijmiddel en daardoor voelde het genitale contact toch aangenaam aan . Ze kon die opwindende lange benen ook prima optrekken. Isio keek me af en toe aan, en ondertussen wisselden we wat geile praatjes . De missionaris was overeengekomen als eerste standje, maar zoals gebruikelijk maakte ik het meteen maar af in deze positie. Er bleef weinig te wensen over, vandaar (misschien iets geflatteerd) een 'uitstekend'.

Cijfer diensten: 7,7

Communicatie
                                    Isio spreekt behalve Engels ook heel redelijk Nederlands en dat weet ik wel te waarderen. Ze is verder een leuke meid met een open karakter. Maar dat kwam nu allemaal niet zo uit de verf vanwege het eerder genoemde tempo waarin Isio het programma afwerkte. Ik denk dat daarom een sessie van een half uur met Isio een stuk leuker zou zijn. Dus wie weet, want herhalingsbezoek is niet uitgesloten.

Cijfer communicatie: 7,5

Eindcijfer Isio 7,8

Conclusie: Isio is een leuke meid. Superslank en met mooie lange benen. Lekkere seks.
                                    And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 b2, Isio (Bul) (goed)

Ik moet Red Label helemaal gelijk geven. Voor het instaptarief heb je prima sex, maar verdubbel je de inzet dan laat Isio zich lekker gaan
                                      Superhete porno als je haar wat beter kent en altijd in voor een leuk praatje achteraf

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k06, Isio (Bul) (goed)

Na mijn bezoek aan Amanda eerder op de avond in de Doubletstraat, besloot ik voor een tweede ronde te gaan maar dit keer in de Geleenstraat. Terwijl onze wandelgroepje gezellig met elkaar aan het praten was besloot ik zelf om even nader kennis te maken met Isio, mede door goede verhalen van Biff over haar en ook omdat ze me vaak lokte toen ze nog in de Doubletstraat werkte. Een beetje raar dat ik haar nu bezoek nu ze in de Geleenstraat werkt en dus haar prijs inmiddels verdubbeld is. Maar goed laten we zeggen dat goede seks geen prijs kent

Normaal gesproken zou Isio te dun zijn voor mijn smaak maar ze heeft wel een geweldige uitstraling, altijd in een vrolijke bui en een goede instelling qua seks begreep ik. 80 euro werd de deal voor iets rustiger aan en extra's (lees likwerk). Toen ik haar binnenkwam zag ik als eerste een grote strap-on hangen op haar kamer. Ik dacht laat die maar hangen waar die nu is!

Isio is nu 5 jaar in Nederland en dat kun je merken want ze praat best goed Nederlands. Ze vroeg me waarom ik nooit eerder bij haar binnen was gekomen, ik moest een antwoord schuldig blijven.

Na betaling gingen we ons beide opfrissen en op bed begonnen we met wat knuffelwerk waarbij ik eerst bij haar borsten begon en langzaam naar benenden ging tot ik aankwam bij haar zeer mooi vagina. Het was een genot daar te beginnen met kusjes en vervolgens over te gaan tot likken. Gelukkig was Isio hiet niet ongevoelig voor. Haar goede respons was voor mij weer een motivatie om door te gaan met vervolgens het likwerk in positie doggy zodat ik het hele gebied kon bestrijken met mijn tong. Isio deed hier graag aan mee door mijn tong in doggy te rijden zeg maar. Altijd leuk dergelijk eigen initiatief.

Vervolgens ging condoom er omheen en begon Isio geweldig te pijpen maar aangezien ik hier minder gevoelig ben dan als ik zelf bezig ben, gingen we snel over naar doggy positie waar ik gewoon kon blijven staan. Ik sta graag tijdens doggy want dan heb ik meer grip. Doggy is Isio's favoriete positie en dat was te merken. Ze deed gretig mee en ik kon regelmatig stil staan terwijl Isio mij aan het rijden was. Vervolgens nam ik weer het initiatief en zo wisselde we het af.

Vervolgens gingen we over tot missio waarbij Isio haar lange benen op mijn shouders ruste en dit gaf mij een prachtig beeld in de spiegel naast het bed. Lenig is ze zeker en geil ook want ze deed erg actief mee en hierdoor voelde ik het heel snel komen en inderdaad een intense orgasme was het resultaat.

Vervolgens opfrissen en nog wat gepraat over of ze nou hier gaat blijven of weer terug naar Utrecht gaat. Volgens eigen zeggen blijft Isio in Den Haag en ze zal niet meer teruggaan naar de Doubletstraat. Ze heeft het prima naar haar zin in de Geleenstraat.

Ik verwacht haar snel weer te bezoeken!
                                        And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k5, Isio (Bul)(goed)

Isio zat mij wel vaker te lokken in de Geleenstraat, maar van een bezoek is het daar nooit van gekomen. Ik hou wel van slanke dames en nu ik haar in de Doublet zag stapte ik naar binnen zonder wat af te spreken. Bij sommige dames weet je van tevoren dat het wel goed zit. Achter haar de trap op gelopen naar een grote ruime kamer en 30 euro neergelegd.
                                          Samen bij de afwasbak opgefrist en leuk gekletst. Uitgebreid voorspel voor het condoom erop gaat. Pijpen gewoon goed terwijl ik overal aan mag komen.
                                          Bij het neuken hebben we alle mogelijke standjes uitgeprobeerd. De kunst was hier om bij het wisselen van standjes er in te blijven. Lachen is toegestaan. Isio doet alle moeite precies de juiste houding aan te nemen zodat je goed door kunt stoten.
                                          Achteraf leuk nagepraat.