Keulen - Pascha, Hornstrasse 2, Katharina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Keulen - Pascha, Hornstrasse 2, Katharina

Zaterdag ,3 uur weer een uitstapje als wandeling bedoeld uit de hand laten lopen .

Iets aan haar heeft me doen vergeten het exacte adres te noteren,ze is jong ,blond ,slank en volledig waar ik voor val.
    Ik had een Nederlandse meid met haar zien praten en was daarom verrast toen ze zei dat ze Duitse is.Bij het binnenkomen deed ze eigenlijk ook al vrij koel,iets wat onmiddellijk mijn enthoesiasme dempte.
    Ik mocht me even opfrissen terwijl ze op bed bleef toekijken .
    Direct werd op een slap lid een condoom aangebracht en begon ze te pijpen.Na een minuutje vroeg ik of ze ook niets zou uitdoen ,hetgeen ze dan maar deed.Ze heeft een lijfje zoals je er zelden ziet! Een piercing door de linkertepel ,1 door de navel en een door haar (poes)lipje.
    Na een tijdje lekker,maar niet te super pijpen vroeg ze of ik aub bovenop wou komen,maar na een grapje dat ik 1 jaar ouder was dan haar (ze is er 22),kwam ze toch bovenop ,na een klodder glijmiddel aangebracht te hebben.
    Gelukkig is ze erg nauw en was dat geen hindernis,alleen was ook hier weer dat venijnige handje er steeds mee tussen.Aanraken of likken van het kutje was er niet (en nooit,zei ze)bij en ook dat handje mocht niet weg.Al vrij snel begon ze ook te zeuren dat ik moest gaan komen ,want de tijd was om .
    Ik heb het haar met de hand laten afmaken ,maar moest ondertussen ook 3 maal horen dat de tijd op was,gezellig is anders.
    Conclusie:een meisje waar je enkel van kan dromen ,en als je ze dan hebt zijn er toch een paar afknappertjes;dus het was ok ,maar voor slechts 1 keer.

Re: Antwerpen, VT 29, Katharina (voldoende)

Wat zeraar hier schrijft kan ik beamen alhoewel mijn indruk ietsje positiever is...

Afgelopen week eens een keer door SKW gelopen en op een zandbank gevaren ter hoogte van VT32. Daar stond een beeldschoon meisje, Catharina, een Duitse maar perfect Engelstalig. 1,64 m groot bij een gewicht van 42 kg, niet te geloven. Mooi gezicht en lachende vriendelijke uitstraling, blonde halflange haren in een staartje samengebonden, een mooi blinkend beige bikini'tje had ze aan op een zacht gebruinde huid. Haar borstjes zijn helemaal natuurlijk, klein B-cupje denk ik met heel mooie peervormige vorm en goed uitgesproken tepels. In haar linkertepel heeft ze een piercing, verder niets opgemerkt van 'body-art'... Ze was extreem slank maar toch nog mooi, haar heupbeenderen waren wel duidelijk zichtbaar, toen ik haar erover aansprak dat er toch iets meer vlees aan mocht zei ze dat haar dokter vond dat het wel OK was en ik repliceerde dat als zij zich maar goed voelde, het wel kon... Bon ze is erg vriendelijk en voelt zich blijkbaar goed in haar vel. Ik vermoed dat ze ongeveer 20 jaar jong is (volgens eerdere rec 22 dus kan kloppen).

Gegaan voor de normale 50€ behandeling dus F&S (lijkt inverse van S&F), ik mocht goed aan haar borstjes zitten, pijpen deed ze redelijk goed en had dan recht op missio MC (wat zij absoluut als eerste van de 2 toegestane standjes wou?) en dan een standje naar keuze waarbij ik ging voor doggy MC. Ik had dan uitzicht op haar fenomenaal smalle heupen en heerlijke poep, ook hield ze in dit standje haar hand er helemaal niet tussen... Ze heeft een erg lekker en vrij spannend poesje, ik mocht goed genieten van haar, ze liet het rustig over zich komen. Op geen enkel moment was ze arrogant en communicatie was goed. Omdat ze zo'n uniek uiterlijk heeft vond ik het de moeite waard. Voor de GFE moet je natuurlijk niet naar SKW gaan.
    - Vanwege Hot Ron -

Commentaar

Gisteren ook eens bij deze meid geweest.

Had haar al lang zien zitten, maar vond haar meestal niet zo goed gekleed. Op een manier dat haar magere lijf net iets te veel opvalt. Bovendien had ik haar bij haar intrede in SKW vaak gespot met een andere Poolse dame en die had ik wel eens uitgeprobeerd en dat trok echt op niets.

Maar ik had dus zin in een snel middag pijpje....

Dat was bij haar 30 euro, dus maar binnengestapt. Daar bleek ze een bijzondere vriendelijke dame. Ik vroeg haar naam en van waar ze was en ze zei dus het gevreesde 'Germany'. Ik dacht oei dit wordt een handjobke waar t rap bij moet gaan.

Niets bleek echter minder waar, ze ging wel niet diep met haar mondje, maar de goede mond hand coördinatie gaf me een prettig gevoel en ik ben dan ook lekker klaargekomen.

Voor een middagpijpje dus zeker een uitstekende meid.

Ter zijde: bij mij deed ze overigens ongevraagd al haar kleertjes uit hoor...

Commentaar

In tijden van recessie is er altijd nog katrina, wat ik met haar heb uitgestoken de keren dat ik haar bezocht ga ik hier zeker niet vertellen, voor mij behoord dit tot de privé sfeer.
        Ik kan wel zeggen dat ik gewoonlijk eerst een afspraak maak aan de deur en dat zij daarna heel boos was dat deze afspraak niet is doorgegaan.
        Dat de afspraak niet doorging lag niet aan mij, weet je wat ze deed om het weer goed te maken.

Een zeer positieve ervaring.

P.s. zij heefd wisselende locaties in villa tinto, wanneer zij s'middags begint kan je ze s'avonds dikwijls ergens anders treffen.
        Dit vind zij zelf een handikap, maar blijkt normaal te zijn wanneer je niet iedere dag werkt.
        En volgens mij gaat zij ook op tijd naar huis, geen nachtbraker.

Commentaar

Deze Katharina ook eens bezocht. Heel knap meisje. Wat een lekker slank figuurtje. Het betere werk in Villa Tinto.
          Bij het binnengaan afgesproken voor pmc en nmc, de standaarddingen. Meer was in mijn geval niet mogelijk.
          Naar boven gegaan en even gebabbeld, heel vriendelijk meisje.
          Uitgekleed en haar mooie lichaam eens goed bekeken. Wat mij wel stoorde was die tepelpiercing. Helemaal niet mijn ding Wat jammer van die mooie borstjes.
          Het pijpen deed ze vrij goed en ze nam haar tijd. Het neuken was een ander verhaal, ze gebruikte veel te veel glijmiddel.
          Mijn jongeheer kon dat niet zo appreciëren en die verslapte. Aangezien wat mij betreft de geilheid een beetje weg was, hebben we het daar bij gelaten.
          Al bij al wel een lief meisje dat wel goed genoeg is voor de gewone dingen. En ik zal gewoon een mindere dag gehad hebben.
          Telkens als ik haar voorbijloop, lacht ze nu eens vriendelijk, maar toch is de kans klein dat ik terugga...vooral door die tepelpiercing

Commentaar

Gisteren is ff bij katharina langsgeweest,(ze zat in VT 4) en het was allemaal mooi in orde!!
            Zeer mooie meid vriendelijk en zeer zeker niet opdringerig.
            Heb voor een half uurtje gekozen en lekker van genoten.
            Deze zal me zeker nog terugzien
            Laatst gewijzigd door bobby vitale; 15-05-08, 08:13. Reden: Tekst toevoeging.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 29, Katharina (goed)

Na bijna een jaar opnieuw voor deze dame haar uiterlijk gevallen... Ik stond er op het moment zelf niet eens bij stil, eigenlijk ... Er moet dus wel echt zoiets bestaan als universele aantrekkingskracht (uiterlijk dan) want ze doet al mijn stoppen doorslaan, op dit uiterlijke vlak. Deze keer viel het me iets minder goed mee, ze verfriste zich niet voor en niet na (buiten wat afvegerij met een doekje of zoiets na de daad) en heb maar 1 standje uitgevoerd (doggy) waarbij ze permanent haar hand er bij hield om te verzekeren dat het CD'tje er niet af ging. Omwille van haar uiterlijk is ze blijkbaar voor herhaling vatbaar (zoals blijkt ) maar verder echter heel gewone SKW kost (dus geen GFE). Wel vriendelijk en heel behoorlijk engelssprekend.

Noot aan MOD: Adres misschien best wijzigen in VT04, want dat was ook mijn plaats van aktie met haar
              .
              .
              .
              .
              .
              - Vanwege Hot Ron -

Commentaar

Antwerpen, VT 29, Katharina (well done)

Monday i stay in Antwerpen, i see one little Girl - with blond Hair and very small (nice Body)

for 30 mins pay 50€ - nice time - for me it was fablues after 2,6 Years in Jail

i think, i´ll be back next time

great Job - thnx

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 04, Katharina (goed)

Deze namiddag deze leuke verschijning nog eens bezocht, en het was weer allemaal dik in orde alleen jammer van haar handje dat steeds het rubbertje vasthoud Maar toch lekker genoten

Commentaar

Antwerpen, VT 04, Katharina (great)

Hey Gay´s

Yesterday, i´ll be back to Katharina
                    fo me it is, the best time to give money and feel "happy"

100 € - 20 min. but the time, was the most best time in my life

i was my second time to Katharine, and i know ---> i´ll be back again

she works very clean, she is very friendly and look like an "ANGEL"

i come back ---> 100 %

greats; JailMail

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 04, Katharina (voldoende)

Binnengezogen door haat aantrekkelijke uiterlijke volgde ik deze ranke deerne de trap op. Alles picobello, alleen dat handje hee...... zuigen was ok dan amazone en missio en dan terug zuigen tot moment supreme. Lekker geil hoe ze bij missio diep in je ogen blijft kijken. Geen GFE maar wel mooie verpakking en een leuke tijd.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door JailMail
                        where is Ktaharina ?

anyone see Katharina last time ?

thnx for Info ....
                        Good news for our friend JailMail: Katharina was there today, at her normal VT04 window...

Ik had al een tijd rondjes gedraaid waarbij geen enkele dame me specifiek aansprak, toen ze plots verscheen, en ik haar aansprak... Ik vroeg wat haar naam was, omdat ik haar wel redelijk herkende, maar toch even zekerheid wou krijgen dat ze was wie ik dacht dat ze was .

Mevrouw haar antwoord: 'Are you going to come in, or what? I am not an information desk! I don't have all day to answer questions like this...'

Ik heb haar kort uitgelegd dat ik eigenlijk van plan was bij haar binnen te gaan maar dat ik haar antwoord toch wel redelijk onvriendelijk vond en daardoor anders besliste... Het deed haar niets, er was geen greintje sympathie, ze sloeg er ook geen ludieke slag naar, gewoon een bitsige blik kreeg ik.

Ik wenste haar succes en draaide dan maar nog een rondje, en kwam een veel liever favorietje tegen, gelukkig maar.
                        - Vanwege Hot Ron -

Commentaar

Antwerpen, VT 04, Katharina ? ?

Katharina al geruime tijd niet meer gezien op VT 04; Iemand anders haar nog gezien, eventueel in een ander raam?
                          Delta 1

Commentaar

Hello

Do you want see the beautyful small german katharina?

Now she works in germany in COLOGNE!

The name of the bordell is PASCHA - KÖLN!

Next time she want come back to VT ....

do you have any questions??

...you can write in english or german ..please ;-)

best regards

Commentaar

Aan het werk...
                            X