Keulen - Pascha, Hornstraße 2, Vanessa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Keulen - Pascha, Hornstraße 2, Vanessa

Naam: Pascha

Adres: Hornstrasse 2, 50823 Keulen

Website: www.pascha.de

Aard: Laufhaus

Openingstijden: ?

Prijzen:
    Entree EUR 5,-
    Dames vanaf EUR 30,- voor een kort standaardnummer

Algemeen:
    In een Laufhaus loop je door gangen met kamertjes. Zeg maar inpandige/overdekte raamprostitutie. 'Trap op, trap af, linksaf, rechtsaf, gangetje door.
    Volgens eigen zeggen is Pascha het grootste Laufhaus van Europa. De 7de verdieping is speciaal voor transsexuele prostituees.
    Bovenin het gebouw is de Gentlemen's Club gevestigd.

Hookersleden die dit Lauafhaus bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.

Re: Keulen, Hornstrasse 2, Pascha (Laufhaus)

Keesje was hier al een tijdje geleden, aan de over kant van Pascha is ook een laufhaus is wel een stuk minder van kwaliteit maar er wordt geen entree geheven.
    Kortom ben je speciaal naar Pascha afgereisd neem dan ook de moeite om even aan de overkant te kijken, af en toe zit er wel een verdwaalde leuke dame, je moet wel mazzel hebben.
    groeten van keesje

Commentaar

Klopt helemaal,dat huis aan de overkant is tenminste gratis.....
      en toen ik er laatst was in juli 2006 zat het vol.
      trouwens onder bij die flat is ook een lekkere frituur.
      Bij pascha zelf was het wel beter qua aanbod,
      echter de meeste dames vroegen 50 euro of meer.....

Commentaar

Bordeel geeft 66-plussers korting.

14 maart 2007

KEULEN (ANP) - Een van de grootste bordelen van Europa, Pascha in Keulen, geeft 66-plussers korting. Op de dagelijkse seniorenmiddag van 12.00 tot 17.00 uur kunnen zij voor de helft van de normale prijs aan hun gerief komen. Bij de eenvoudigste wens betekent dat een besparing van 25 euro.

De korting geldt vanaf 21.00 uur ook in de nachtclub, meldt de Pascha-website. Volgens eigen zeggen biedt het bordeel als enige wereldwijd ook een klaarkomgarantie: niet goed, geld terug.

Zie ook de website

Omega 7, nog net geen 66

Commentaar

Donderdag rond 22:00 uur ook eens in Pascha wezen kijken. Er werd me geadviseerd een kaartje te kopen bij een dame aan de linkerkant en - beginneling als ik ben - dat advies opgevolgd zonder eerst eens goed door te vragen.
          Kaartje koste 30 Euro en gaf toegang tot ruimte waar ik een gratis drankje kreeg van een dame die er fantastisch uitzag. Op een podium stond een andere aantrekkelijke dame een variant op de Engelse wals te doen waarbij alle stijfheid uit de dans was verdwenen. Er was de mogelijkheid om een soort donald duck dollars te kopen en die aan de dansende dame te geven. Tevens kon voor ik meen 18 euro een lapdance worden aangevraagd. Nou was ik de enige bezoeker en als wandel-junior voelde ik me toch al niet helemaal op mijn gemak dus besloot ik de overige verdiepingen eens te gaan verkennen.
          Een in een noord-afrikaanse jurk geklede heer vertelde dat er 7 verdiepingen waren, 6 met dames en 1 (de 7de) met travestieten. Het kaartje van 30 Euro gaf hier geen toegang dus moest een aanvullende betaling van 5 euro worden gedaan. Het 30 Euro-kaartje geeft trouwens wel 50 % korting op betreden van de gentlemen-club.
          De 5 Euro geeft wel recht op frisdrankjes en extra lichaamsbeweging want 6 verdiepingen traplopen is ook wat waard. Op die verdiepingen zag ik ook nog illustere zaken als een darkroom (20 Euro blow job - maar door wie / wat ?) en een autosex-room.
          Gezien mijn beperkte ervaringen dat alles maar even links laten liggen en de zo ongeveer 25 dames die verspreid over de verdiepingen buiten hun kamer zaten eens goed bekeken. Je wordt vriendelijk gegroet zonder dat ze opdringerig zijn. Uiteindelijk terug op de eerste verdieping terechtgekomen bij Elli, een leuke Frans / Italiaanse mengeling en daar een prettige samenzijn gehad.

Commentaar

Onlangs weer eens een bezoekje gebracht aan dit prachtige etablissement.
            Een wandelingetje gemaakt en een kamerbezoekje gebracht..daarna van de entourage van de club genoten,me lap-en tafeldansjes laten welgevallen en uiteindelijk nog een extre rondje laufhaus gemaakt en wederom bij een bevallige dame binnengestapt.
            Instapratief is 30 voor sommigen,maar meestal toch wel 50 (of zelfs 80 euro).
            Leuke sfeer,Pascha blijft een belevenis!

Commentaar

ben nieuw hier op dit forum maar ben wel paar keer bij Pascha geweest.. aardige meiden en voor het merendeels niet opdringerig, hoewel ik een keer in de bar zo ongeveer besprongen werd door een donker typje, eigenlijk niet mijn eerste keuze maar uiteindelijk toch gedaan. Gokje en 150 eurotjes voor een heel uur gespendeerd, uiteindelijk wel tevreden , vriendelijk en best wel pro. maar donker typje is niet mijn smaak.

boven is de gentlemans club, niet geweest, veeeel te duur, 150 entree en dan ben je zo nog het dubbele kwijt voor de extra service...

aan de overkant van de straat zit ook eenlaufhaus, le bordel, geen entree maar duurdere "bediening" hier staat de meter op 200 euro / uur. ook een keer geprobeerd.. nog niet echt over te spreken ...

Chair

Commentaar

Hi,

Ik ben nieuw hier en zit met enkele vraagjes. Binnenkort hebben we een mannen-avond en aangezien ik deze organiseer wil ik graag iedereen meenemen naar Pascha. Nu heb ik enkele vragen;

- Pascha bestaat uit 3 onderdelen (club11,laufhaus en nightclub)
                Ik heb al gevonden dat het laufhaus een soort "hotel"
                is met ramen ipv deuren Wat is club11?
                - Ik heb gehoord van vrienden dat je in de nightclub €30 inkom betaald
                en dan mag je er de hele avond drinken. Wat gebeurd er precies in
                die nightclub? Enkel mooie stripshows enz? Iets meer dan de helft van
                onze groep is getrouwd of in een relatie dus weet ik niet zeker of ze
                duwerige ****tjes op prijs zouden stellen. Als het enkel drinken en kijken
                naar wat schoon vrouwvolk zullen ze zeker tevreden zijn natuurlijk
                Dus is het zo dat je in de nightclub gewoon wat kan ontspannen en als
                je dan toch wat opgewonden wordt, €5 bijbetaald en dan de 7 verdiepingen
                kan afzoeken?

Elke ervaringen zijn welkom...

Commentaar

In de nachtclub beneden kun je je vermaken met shows,striptease etc. Eventueel kun je een lapdance nemen bij een van de dames.
                  De vrijgezellen of zij die hun beheersing verloren hebben kunnen inderdaad ff een wandelingetje naar boven maken.

Commentaar

Pascha Keulen, Hornstrasse 2

Naam: Pascha Keulen

Adres: Hornstrasse 2, Keulen

Aard: Laufhaus en club (Dit gaat alleen over het laufhaus)

Prijzen:
                    Prijzen zijn vanaf 30 euro, maar de meeste dames die ik gesproken heb
                    beginnen met 50 euro

De Dames:
                    De prostituees komen zo ongeveer uit alle werelddelen. Blond, Duits, Latina's, Aziatisch/Thais, Oost-europees en Afrikaans.
                    Verschil met bv. Duisburg is dat ik weinig dames tussen de 18 en 22 hier heb
                    gezien. Verder ook geen dames boven de 40.
                    Verder waren er meer duitse dames aanwezig dan in bv Duisburg.

Verdieping 7 is voor transen.

Bebouwing:
                    Laufhaus (met op de bovenste verdieping een club).
                    Men zegt: Größtes Laufhaus in Europa

Bezetting:
                    Tja, zoals wel vaker in de wandelgebieden, veel kamers, maar de bezetting vond ik toch wat mager. Denk dat zo'n 30 a 35% van de kamers bezet was.

Parkeren:
                    De hele Hornstrasse is gratis parkeren aan 2 kanten. Was er op vrijdagavond rond 22.00 en genoeg parkeerruimte vrij. Daarnaast zit 100m naast de Pascha een Lidl waarvan de hele parkeerplaats savonds vrij is en niet afgesloten

Links:
                    http://www.pascha.de/pascha-home.htm
                    http://nl.wikipedia.org/wiki/Pascha_%28Keulen%29

Foto:
                    [IMG]i45.tinypic.com/2h6aetx.jpg[/IMG]

Algemeen:
                    Entree van het laufhaus is 5 euro. Hierbij kun je bij 3 bistro's gratis niet-alcoholische dranken krijgen. Bij de bistro's drinken de dames ook hun drankjes en proberen snel contact met je te leggen om je mee te krijgen na hun kamer.

Vanavond voor het eerst hier geweest. Zeer opvallend het Hoge pascha flat in rood licht met er tegenover nog een gratis 7 verdieping tellend laufhaus ook compleet in roodlicht.

Binnen ziet alles er zeer verzorgd en netjes uit. Elke verdieping van het laufhaus heeft een toilet dat er ook netjes uitziet (wel anders meegemaakt in het ruhrgebied, b.v. in Essen helemaal geen sanitair voor de wandelaar).

Natuurlijk een dame bezocht en de kamer ziet er zeer verzorgd uit. Nette badkamer en wat mij vooral opviel was het heerlijke zachte 2 persoonsbed in de kamer (lekker uitgetest ).
                    Laatst gewijzigd door Lalande; 20-02-10, 17:22. Reden: standaard slotzin verwijderd

Commentaar

Pascha in beeld:

Reclameclip van de Pascha Keulen:
                      http://www.youtube.com/watch?v=acL-kDyO9_I

2 clips van lifestyler.tv over de pascha club en pascha hotel:
                      http://www.youtube.com/watch?v=vH2wjGD9WiY
                      http://www.youtube.com/watch?v=GVAZmzBruYg

Commentaar

Toch even een update over dit bekende laufhaus.
                        Ik was in Köln voor een beurs en wou effie dit veel besproken Pasha Laufhaus uitproberen
                        Ik had eerst via hun website die er overigings zeer goed uitziet alle info bekeken en het zag er inderdaad allemaal erg veelbelovend uit.
                        Dus ik verheugde me al op een leuke avond
                        Ik logeerde niet ver van de Dom in de Altstad en ben al wandelend de Hornstrasse in gewandeld.

Ik melde me aan aan de ingang en toen begon de hel
                        Een nobody vette portier ontving mijn 5 € entreegeld en mijn avontuur kon beginnen.Mijn indruk was meteen als dit het grootste laufhaus is in europa ben ik de pausKomaan zeg in Duisburg is het veel groter en dan nog.
                        Ook opvallend weinig dames en niet echt prinsessen...Enfin ik belande op de befaamde Transetage met ocharme 2 lelijke transen.Toen ben ik op diezelfde verdieping in de bar een biertje gaan bestellen en vroeg aan de barman of dit in de prijs was inbegrepen of extra.
                        Toen begon die eikel onozel te doen omdat ik dus zogezegd een domme vraag volgens hem stelde.Ik begon al te koken maar zei hem beleefd dat ik buitenlander was en mijn Duits niet zo goed was en toen begon hij nog meer te lullen over dat bier extra is.Ik heb hem toen gezegd dat ik bij zo een onbeschoft iemand geen consumptie wil bestellen en ben doorgegaan.

Op een bepaald moment kwam ik aan de "bewaakte ingang van hun striptease club en een zeer onbeleefde kloteduitser vertelde me dat het 30€ was.
                        Ja jongens toen heb ik het pand verlaten en ben ik aan de overkant het andere laufhaus "das bordell" gaan bezoeken,zij vragen geen entree en iets minder groot maar wel meer meiden en mooier echer niet mijn ding.

Mijn conclusie over Pascha : fel overdreven en vooral zeer onbeleefde boereduitsers,dus helemaal geen goede atmosfeer.
                        Bovenal zowel in Pasha al in das bordell komen vele ongure types...sorry maar ik ga geen DVP neuken waar daarvoor zo een onguur type met weet ik veel welke ziektes mee is geweest.
                        Wat een slechte ervaring

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
                          Mijn indruk was meteen als dit het grootste laufhaus is in europa ben ik de pausKomaan zeg in Duisburg is het veel groter en dan nog.
                          Ook opvallend weinig dames en niet echt prinsessen...
                          Tja, commercie, he. Ze hebben de meeste kamers in 1 laufhaus, dus het grootste laufhaus van europa. Ze zeggen daarmee niet dat ze de grootste rosse buurt zijn

Enfin, was al iets van 8 weken niet meer bij de Pascha geweest en na mijn eerste damesbezoek in duisburg was het nog vroeg, dus naar de Pascha gereden.

In februari/maart telde ik zo rond de 40 a 50 dames in de Pascha.
                          Vanavond schrok stefdev zich echter dood. 1e etage totaal uitgestorven en de etages daarboven slechts een enkele dame. Ben aan het tellen gegaan en kwam op 23 dames in de totale Pascha (ps: Zaten een paar kamerdeuren dicht met een kruk ervoor, dus misschien zijn een paar dames even aan het werk of rusten, maar dan nog).

Stefdev heeft vanavond zonder damesbezoek Keulen weer verlaten en denk dat ik er niet meer kom, hooguit als ik bij toeval een keer op een vakantietrip langs keulen rij (moet er een heel eind voor rijden en slechts 25 dames is niet echt de moeite)

Commentaar

Plattegrond van de Pascha:

http://jako.dapnet.de/lgp-koeln.htm

p.s:
                            Of deze exact klopt vraag ik me af. Het laufhaus telt namelijk 7 verdiepingen en deze plattegrond gaat tot 5 verdiepingen. Het geeft in ieder geval een indicatie

Commentaar

De pascha te zien op streetview:

http://maps.google.de/maps?f=q&sourc...25.63,,0,-17.5

Commentaar

Na 9 maand afwezigheid weer eens de Pascha bezocht.

En weer viel mij de bezetting zwaar tegen t.o.v. de reclame die Pascha maakt (grootste bordeel van europa).

Reken in de Pascha gewoon een begintarief van 50 euro.
                                1e verdieping is wel een 30 euro zone, maar dan neem je het wat minder nauw met het uiterlijk. In deze 30 euro zone herkende ik ook 2 dames die in Duisburg hebben gewerkt en die waren in Duisburg ook slechts zelden bezet.

Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
                                Een nobody vette portier ontving mijn 5 € entreegeld
                                Na vanavond hier mee eens. Moest me 5 € geven aan een brede gast. Niet breed van de spieren, maar breed van het vet. Verder had ie geen huid meer over, alles was vol getatoeeerd.

Na mijn 1e bezoekje op de 1e etage een gratis cola besteld in de bar daaro. Echter kon er bij de barkeeper geen groet vanaf, zette de cola voor mij neer zonder een "Bitte".
                                Op de 4e etage probeerde een bijna gepensioneerde barkeeper populair te doen bij de aanwezige dames aldaar en waarschijnlijk hopend op een gratis beurt.

Na mijn 1e bezoekje (die gelukkig goed was met een knappe meid) wilde ik nog blijven voor een 2e bezoekje.
                                2 cola's gedronken bij de bar op de 1e verdieping, maar voelde me daarna niet lekker. Het was warm en benauwd in de Pascha. Nog even rondgelopen, maar voelde me niet lekker en na buiten gelopen. Buiten was het 5 graden en dat deed me goed, frisse lucht.

Was 9 maand niet in de pascha geweest, maar denk dat ik weinig gemist heb. Misschien ga ik over een jaar ofzo nog eens kijken of er wat verbeterd is. Op korte termijn kom ik er niet terug.

p.s:
                                De pascha heeft op elke verdieping een toilet. Een pluspunt t.o.v. andere rosse buurten.
                                Echter stinkt het behoorlijk op het toilet in de pascha, je moet op 1meter afstand mikken, aangezien het voor de pot allemaal nat is en vanavond was het droogpapier op.
                                Voor 5 € entree verwacht ik wel een schoon sanitair.

Commentaar

Deze vrouw sucks big time! Wel 254 keer op 12 uur.
                                  Zaterdag 05 feb 2011

Ontmoet Lea, de Duitse prostituee. Net als elke mens is zij een zoogdier, maar tevens een zuigdier. In tegenstelling tot een ordinair ****tje is zij een meesteres in de pijpkunst. Niemand deed het haar ooit voor, maar zij slaagde erin om 254 mannen te pijpen op 12 uur. Sucky sucky, five dolla!Inderdaad, slechts 5 euro. Niet moeilijk dat het aanschuiven geblazen was voor haar Keulens bordeel “Pascha”. Met een wachtnummertje in de hand wachtten honderden mannen ongeduldig hun beurt af. Het moest allemaal goed vooruit gaan, want Lea wilde koste wat het kost het wereldrecord van 249 mannen verbreken, dus spendeerde ze drie minuten per man, zonder condoom want elke seconde telde. “Ik hou ervan om mannen te verwennen. Ik ben een nymfomane en kan me hier echt uitleven. Ik schaam me daar helemaal niet voor”, aldus Lea.

Ook de deelnemers van ‘Blowjob Day’ genoten er met volle teugen van. “Ik heb een vrouw en een minnares. Ik kom niets te kort maar dit wou ik toch niet missen”, aldus een anonieme, gezogende deelnemer. Een andere participant wilde nog snel even al fluitend door het leven stappen alvorens door de echt verbonden te worden. “Over twee maanden trouw ik en dan kan ik me dit soort frivoliteiten niet meer veroorloven”, aldus Mr. Brightside. Lea had amper elf uur nodig om het huidige record te verbreken. Uiteindelijk bevredigde ze 254 geile venten. Toen ‘madame de la maison’ de deuren sloot, trakteerden wachtende mannen de recordhoudster op een daverend applaus. En terecht! (KDN)

http://www.clint.be/actua/bizar/deze...keer-op-12-uur

Ik ben al een paar weken bezig om met een paar vrienden naar Pascha te gaan.
                                  Klote dat we gisteren niet zijn geweest als ik dit lees.

Commentaar

Ik heb een aantal jaren in Keulen gewoond en begrijp niet waarom je naar Pascha of die andere tent aan de overkant toe zou gaan.
                                    De service is over het algemeen heel standaard en de dames zijn ook niet meer dan doorsnee.
                                    Het is veel aantrekkelijker en beslist niet duurder om naar prive huizen te gaan die je overal kunt vinden.
                                    Kijk maar eens op de volgende sites:
                                    www.6relax.de
                                    www.6today.de
                                    Je kunt daar op de verschillende steden selecteren en vind dan uitgebreide documentatie van de diverse dames.
                                    Mijn ervaring is dat je voor €50 betaald voor bumsen en blasen, dit laatste meestal indien gewenst zc, daar wordt in Duitsland veel makkelijker over gedaan dan in NL, een meerprijs wordt bijna nooit gevraagd.
                                    Het loopt dan op via € 100 voor 40 minuten (met onderhandelen kan je daar ook vaak een uur van maken) tot € 150 per uur. Mijn advies ding niet teveel af, dat kom je uiteindelijk in de service weer tegen.
                                    De meeste dames zijn meestal bereid om vanaf € 100 te tongzoenen, soms lukt het voor €50 ook.

Daarom mijn advies, vergeet Pascha.

Commentaar

Las net op een duits forum dat de Express-Etage (1e verdieping links, bereits ab 30,- €) niet meer bestaat (dus is net zoals de andere etages).

Dit betekent dus dat een standaard nummertje a 20min in de pascha dus 50 euro + 5 euro entree = 55 euro kost.

Commentaar

Nou ik was gisturen eindelijk met een paar man naar Pascha gegaan maar man hij.
                                        Wat een kut club is dat zeg
                                        Onaardig persoon bij de duur en binnen wat het erg druk en 40+ graden !
                                        Van de strip shows hebben we niet goed kunnen zien, om dat het te ver weg is en groot is die zaal zeker niet zo als je op de Youtube bioscoop reclame ziet van Pascha
                                        Dames kwa uitrlijk wel oke maar waren voor al in de vip ruimte en niet spontaan.
                                        35,- euro entree voor betaald
                                        Laufhaus hebben we over geslagen aan gezien we niet nog eens 5,- euro weg willen gooien.

En Das Bordel tegen over Pascha is ook niet om aan te zien
                                        Stuk of 10 dames gezien en dan maar niet eens te spreken over hun uiterlijk !
                                        Na 1 uur zijn we dan ook weer gegaan.
                                        Naar Aachen/Antoniusstrasse Table dance club waar we ons wel goed hebben vermaakt

Commentaar

Vorige week op zaterdag rond 18:00 weer voor de 4e keer in de pascha geweest en de club kan gewoon niet (meer)? overtuigen.
                                          denk op 7 etages minder als 20 dames de prijs van 50 euro waar je elders in dld 30 betaald en entree van 5 euro denk dat de formule een beetje is uitgewerkt ondanks dat er toch wel wat ook veel Hollanders rondliepen daar