München Algemene info

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• München Algemene info

Er zijn in München verschillende opties voor het bezoeken van een dame die het oudste beroep ter wereld uitoefent. Voordat ik het oktoberfest aldaar ging bezoeken heb ik mij een beetje in de mogelijkheden verdiept. Hier ben ik nog geen draadje tegengekomen met opties. Hieronder treft men een zeker incompleet beeld aan van mijn bevindingen.
    Voor verdere info kan de volgende link wel makkelijk zijn www.lustmap.de/bayern/muenchen.html

Hansastrasse (tussen Westendstrasse en Garmischer Strasse)
    Straatdames. Tussen de campers van tijdelijke werknemers of doorreizigers in München bevinden zich de straatdames. Na het eens geworden te zijn vertrek je met een autootje naar elders. Ik heb geen gebruik gemaakt van deze service dus kan geen prijzen en verdere bijzonderheden geven.

Eva
    Hansastrasse 9, München
    Niet binnen geweest. Louche portier voor de deur. Entree was reeds 40 euro. Dus verder geen informatie.

Leierkaster
    Ingolstadterstrasse 38, München
    www.der-leierkasten.de

Aan de buitenkant een flatgebouwtje van vier verdiepingen waarbij elk raam rood verlicht is waardoor er in ieder geval aan de buitenzijde nagenoeg geen twijfel kan zijn wat de inhoud van het gebouw is.
    Entree is vrij. (aan de rechterzijde van de flat)
    Meteen rechts van de ingang zijn de toiletten. En daarnaast een verboden toegang. Waarschijnlijk de kleedruimten dames.
    Tegenover de toiletten is de toegang tot een bar. De ruimte is ongeveer 15 bij 20 meter waarbij in het midden een rechthoekige bar met tegen de ene lange muur U-vormige eetzitjes staan en aan de ander lange zijde barkrukken langs een lange smalle tafel op leunhoogte.
    Direct naast de ingang is een podiumpje met twee palen voor paaldanseressen.

Frisdrankje of biertje € 10,=
    Piccolootje € 40,=
    Klein flesje bubbeltjeswater (sect?) € 90,= (grote niet gevraagd)

Half uurtje met een dame: standaardservice(?) € 100,=

Verschillende dames aanwezig (12 tot 15) van jong tot rijper en van (al dan niet echt) blond en blank tot donker en gitzwart. De gesproken talen kon ik niet duiden maar in veel gevallen het klonk vrij uit het Oostblok. ‘Werk’kleding: bikini of een setje lingerie (korsetje, kousen etc.)

Geen keuze gemaakt (dus onbekend wat de standaardservice inhoudt) en na 1 drankje weer vertrokken.

Als laatste de Stahlgruberring.
    Aan deze straat in het Ostmesse gebied zijn gelegenheden van verschillende soort.
    Er zijn (luxe) clubs zoals:

De Pascha Club
    Stahlgruberring 37, München
    www.paschamuenchen.de

Mooie luxe club waarbij de entree van 60 euro recht geeft op alles te drinken wat je belieft.
    Als je 40 euro entree betaald mag je alle lichtalcoholische dranken en frisdranken en koffie zoveel als je wilt nuttigen. In deze club wordt gewoon binnen gerookt.
    De diensten van de dames beginnen bij € 120,= euro per halfuur.
    De ‘werk’kleding van de dames is vrij gevarieerd. Van lingeriesetje of bikini tot cocktailjurkje en zelfs een stretchglans legging gezien (heel mooi!).
    Er wordt nauwelijks geanimeerd. Natuurlijk zijn er steelse blikken en diensten aan de bar (inschenken drankje doen alle dames) maar een dame komt pas naar je toe na een uitnodiging.
    Hier ontmoete ik Irina. In mijn ogen de mooiste van de club (wat raak je toch snel bevooroordeeld). In een aparte recensie zal ik het kamerbezoek nog beschrijven.

Palace (club Anita?)
    Stahlgruberring 9, München

Kleine club op de eerste verdieping van een kantoorgebouwtje. Klein barretje met zeven krukken. En wat kleine zitjes. Ik heb daar 4 dames gezien. Twee Hongaarse en twee Roemeense dames. Heel knap maar niet de uitstraling die ik graag zie.
    Bier en fris € 5,=
    Piccolootje € 40,=
    Dame en half uur standaardservice(?)€ 80,=
    Geen keuze gemaakt (dus onbekend wat de standaardservice inhoudt)

Anastasia
    Stahlgruberring 30, München
    www.club-anastasia.info

Middelgrote club op de tweede verdieping van een kantoorgebouw.
    Heel even binnen gekeken. Verder geen informatie.

Maar ook een laufhaus!

Caesars World
    Stahlgruberring 23, München
    www.caesars-world.de

laufhaus van 4 verdiepingen
    waarbij op elke verdieping ongeveer 10 tot 12 dames je vriendelijk aanbiedingen doen. Onder in het laufhaus is een (rookvrije)bar waarbij de bar zelf en een hoog podium gebruikt wordt voor continue show van paaldansen door de dames die boven hun nering hebben. Zogezegd reclame maken en werven in de bar vindt actief plaats.
    Een biertje in de bar kost € 5,= maar ook koffie en frisdank is tegen diezelfde prijs verkrijgbaar. Een piccolootje kost € 40,= maar je kunt je dame van keuze ook fêteren op een (klein) flesje sekt vanaf € 80,=
    Een kwartiertje kameren kost € 50,= en een half uurtje begint dus bij € 100,=
    Ook hier is het damesaanbod zeer divers. Ongeveer hetzelfde als de Leierkasten. Wederom is het Oostblok sterk vertegenwoordigd.

En tevens een fenomeen dat ik nog niet eerder heb gezien.
    Flatgebouwen (appartementengebouwen) waarbij op/naast de deur foto’s en omschrijvingen hangen van dames, ladyboys en transen met hun aanbiedingen. Prijzen worden niet genoemd.
    Deze appartementengebouwen liggen verspreid over de Stahlgruberring.
    Na aanbellen wordt je binnengevraagd en kun je verder met de persoon van je keuze verder onderhandelen. Ik heb gemerkt dat iedereen tegenwoordig aardig kan fotoshoppen.
    Als je meer geeft......... dan krijg je vaak ook meer terug!!

Re: Algemene info München

Aanvullende info:

Laufhaus Hansastrasse 9 (met up-to-date foto's van aanwezige dames, wel beetje gefotoshopped):
    http://www.hansastrasse9.de/Home

Laufhaus Vitalia
    http://www.laufhaus-vitalia.de/index.php?das-vitalia
    Helene-Wessel-Bogen 16
    D-80939 München
    Euro-Industriepark

Algemene zoeksite voor heel Bayern:
    http://www.rotelaterne.de/start.php

p.s:
    Ben zelf nog nooit in München geweest.
    Weet alleen van een dame die ik in 2009 regelmatig in Duisburg bezocht dat München veel duurder is.
    Deze dame is toen ook eind 2009 naar München vertrokken, omdat ze volgens haar in München voor dezelfde service 2x zoveel kon vragen dan in het Ruhrgebiet.

Rond de oktoberfest trekken veel dames tijdelijk naar München voor de vele toeristen die er dan zijn. Omdat de stad dan vol is met aangeschoten cq. bedronken mannen hopen veel dames tijdens dit feest op een makkelijke manier snel geld te kunnen verdienen (een aangeschoten persoon neemt een tientje extra wat minder nauw).
    Verder heb ik van horen zeggen dat de Bayerische man welgestelde is dan de gemiddelde man in het ruhrgebiet en dus meer te besteden heeft. De schijnt dan ook de reden te zijn dat de prijzen van DVP's in München stukken hoger ligt (50 euro voor 15min en 100 euro voor 30min schijnt in München vrij standaard te zijn).

Commentaar

Algemene info München - thuisontvangst

Ik ga binnenkort voor een paar dagen naar München, heeft iemand nog tips voor een DVP die thuis ontvangt, liefst vlakbij het centrum?

Commentaar

Aan het werk...
      X