Bochum, Gussstahlstrasse 13, Isa (MOL, K44)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 13, Isa (MOL, K44)

Deze dag mijn tweede bezoek gebracht aan Bochum, en mijn eerste succesvolle. Was het de eerste keer een kwestie van oriëntatie en de poes uit de boom kijken, nu wilde ik eens een vergelijkend warenonderzoek doen, in verband met de droefenis in Alkmaar.

Mijn eerste gedachte was: "Jantje zag eens pruimen hangen", jeemig wat een mooie dames zitten daar. Gelijk viel mijn oog op een dame, die op het eerste gezicht niet de allermooiste was in de straat, maar toch wel heel wat uitstraling had. Ze zag me ook en lonkte me een paar keer, maar ik speelde "hard to get"
    Tegen de tijd dat de beslissing gevallen was, stonden er echter twee andere heren voor haar raam. Eigen schuld.

Enfin, nog een paar rondjes, wat heen-en weer gelonk, en toen de stap gezet.

Binnen op de kamer stelde ze zich voor als Isa. Ik had de keus uit Spaans, Engels of Duits. Om één of andere reden toch maar voor dat laatste gekozen, iets met 's lands wijs..

Tijdens het uitkleden werd er behoorlijk over en weer geflirt, en ook bij de wasbak bleef ze zeer flirtend.

Toen werd ik naar het bed gedirigeerd, en begon ze met een pijpbeurt, die gewoon de kwalificatie goed verdient (ik ben niet zo'n fan van pijpen, maar het hoort er nu eenmaal bij)

Daarna begon ze aan een heel goede, heel langzame cowgirl, waarbij ze mij goed dirigeerde en liet voelen hoe zij het wilde. Gaf een goed gevoel, en als ze dar nog een minuut langer mee door was gegaan, had het ook hier kunnen eindigen. Echter: ze zei dat ik ook nog moest werken , dus het uiteindelijk ruim binnen de tijd heftig "normaal" afgemaakt.

Haar goede eigenschappen (behalve de seksuele dan):ze is cool en relaxed en heeft heel leuke pret-oogjes.
    Slechte eigenschappen: het is op haar kamertje wel warm, maar met 26 graden buiten op een zwoele zaterdag, kan je dat HAAR niet aanrekenen.

Daarna nog even gepraat. Isa blijkt uit Moldavië te komen. Als ze dat eerder gezegd had, had ik mijn Roemeens op haar kunnen oefenen, maar dat mag ik voor de volgende keer bewaren Die komt er zeker, afstand of geen afstand.

Door het gesprek toch 25 minuten binnen geweest en met een paar zoenen afscheid genomen.

Viel me overigens nog op dat de condooms die zij gebruikt van een veel betere kwaliteit zijn dan die kilo-knallers die in Nederland vaak gebruikt worden (die zijn zeer dun en snel droog). Duitsland kennende zal daar wel een regeling voor zijn

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 44, Isa(uitstekend)

Nog even een aanvulling, met excuses aan de moderator.
    Ik denk dat ik de locatie verkeerd heb ingevuld.
    Ik denk dat het HUISNUMMER 13 moet zijn.
    Het KAMERNUMMER is vrijwel zeker 44, maar kan ééntje naar links of naar rechts zijn.
    Sorry, alle begin is moeilijk.
    De dame is te herkennen doordat ze de deur half open heeft en op de onderste helft een handdoekje legt zodat ze niet op het materiaal van de deur zelf steunt. Volgens mij is ze de enige die dat deed.
    Nogmaals excuses voor de verwarring.

Edit Solemate: geen probleem, huisnr aangepast...
    Laatst gewijzigd door solemate; 11-09-11, 15:27.

Commentaar

Aan het werk...
    X