Braunschweig, Bruchstrasse , Rosalina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Braunschweig, Bruchstrasse , Rosalina

Hallo Wandelaars,

Ik ben afgelopen dagen in de buurt van Braunschweig geweest en heb daar twee avonden twee verschillende dames bezocht. De ramenbuurt ligt in de Bruchstrasse wat kwa omvang een beetje in de buurt komt van de Doubletstraat in DH. Ik schat dat zo''n 40-50% van de kamers bezet waren door de dames.

Het aanbod is zeer divers. Zowel duitse meiden, oostblok, aziatisch en een paar donkere dames (die hadden het redelijk druk).

Ik had een goede ervaring bij een 22 jarige half Portugese meid Rosalina die normaal in Hamburg werkt (150, zeer slank, cup A, zwart haar, geen tattoo). de avond erna ben ik bij een Bulgaarse geweest, Anna Christina, 36 jaar (155, zeer slank, cup C, donker blond), en beide hadden een lolita achtig figuur.

Standaard pakket (P&N beide mc) is 30 euro (20-25min) en was bij beide dames zwaar in orde! beide dames konden het goed waarderen dat ik het in het Duits probeerde, maar je kan er ook goed met engels terecht.

hoop graag jullie ervaringen daar te horen. Hieronder de recensie van Rosalina

Xet

Re: Braunschweig, Bruchstrasse , Rosalina(goed)

Als je de Bruchstrasse vanaf het zuiden naar het noorden doorloopt, ligt halverwege de straat aan de rechter kant een binnen pleintje. aan dit pleintje liggen nog zo'n 6tal kamertjes.

Dit binnen pleintje is te bereiken door twee doorgangen, een brede (past een auto door) een een smalle (voetganger die niet groter zijn dan 180cm aangezien het vrij laag is). De dame in kwestie zat vanuit het zuiden op een kamer na voor de brede doorgang.

Helaas paste dat er niet helemaal op ;-)

Ohja, aan de zuidkant van de Bruchstrasse ligt op zo'n 25meter een parkeer garage, handig voor degene die met de auto langskomen.
    Laatst gewijzigd door Xetal; 10-09-11, 11:49. Reden: tikVoutje herstellen

Commentaar

Aan het werk...
    X