Hannover, Reitwallstrasse 2-3, Carolina (1e et., K1)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hannover, Reitwallstrasse 2-3, Carolina (1e et., K1)

Aangezien het mij door uitputting van het vele trappenlopen vorige week niet gelukt was om in Hannover te scoren,gisteren terug geweest,ditmaal gewapend met adresjes die ik van lustscout afgeplukt had.Na wederom veel traplopen,steeds meer vermoeidheid en weer nat van het zweten,en tegenvallende of afwezige dames voor de wel aanwezige Carolina gegaan.Eerlijk gezegd niet mijn type,maar twee keer voor niets naar Hannover was ook geen optie,en voor FT (pzc met CIM) voor 30 euro wel het proberen waard.

Carolina is een redelijk doortastend type,en terwijl ze mijn piemel met water en zeep waste vroeg ze mij of ik "Hollander" was,dit vanwege mijn accent.

Op het bed kwam ze met haar lichaam tussen mijn benen liggen,en begon te pijpen.Dit deed ze met redelijk veel speeksel en met de nodige afwisseling,waarbij ze mij af en toe ook nog even aankeek.Na een minuut of 8 legde ze mijn hand om mijn pik,en wees naar haar opengesperde mond.Het was schijnbaar tijd om mijzelf klaar te trekken en haar mond vol te spuiten.Ik ben hierbij gaan staan,en heb mijzelf afgetrokken terwijl zij afwisselend aan mijn pik likte en met opengesperde mond met haar onderlip contact maakte met mijn eikel,maar ik was al dusdanig moe en nat van het zweet van het vele trappenlopen dat klaarkomen niet meer lukte.

"Schade",zei Carolina,"aber kanst du mich massieren?"Ze had een stijve nek,en heb nog een minuut of 5 haar nek en schouders gemasseerd met olie.Na het aankleden nog een gesprek,een kus op de mond,en "ciao".

Conclusie:ervaren vakdame die goed Duits spreekt.Hier zul je je geen buil aan vallen.

Re: Hannover, Reitwallstrasse 2-3, Carolina

Lekker geneukt vandaag. Is leuke Colombiaanse dame. Voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Aan het werk...
    X