Dortmund, Linienstrasse 4, Melissa(onbekend)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dortmund, Linienstrasse 4, Melissa(onbekend)

In haus 49, kamernr 28 (gedeelde kamer) zag ik een nieuw gezicht. Een blonde duitse dame met een heerlijk figuur met bril op die me wenkte.
    Ben altijd in voor wat nieuws, dus erop af gestapt

Dame
    Melissa, Midden tot eind 30. Lang blond stijl haar, 1m75, normaal postuur, lekkere kont en cup-B (echt).
    In het gezicht toont ze weinig emotie en was wat bang voor eine abzocker.

Sessie
    Melissa zegt vooral normale sex te doen a 30 euro, maar een soft-sm sessie alla 50 euro was geen probleem.
    Gekozen voor lakpumps likken, oliemassage, poppers, lak-bh+lak-slip en... (melissa vond het wel even welletjes voor 50 euro).

Begonnen met lakpumps likken, terwijl ik Melissa haar lakpoes wat aan het vingeren was. Ze vond dat haar lakpumps moesten glansen en moest harder likken. Ondertussen gaf ze mij een oliemassage.
    Na 5min trok ze haar pumps uit en kreeg deze in mijn gezicht geworpen. Moest van haar de binnenkant gaan uitlikken.
    Na 10min kreeg ik een snuif poppers, moest haar lakpumps verder likken terwijl ze me klaartrok.
    Echter tijdens het klaarkomen hield ik een pump van haar voor me paal en deze kwam onder het sperma te zitten (dit vond Melissa niet leuk ).

Melissa werd kwaad en zei dat het onderspuiten van haar pumps 30 euro extra kostte. Mijn antwoord : "Ich habe das nicht gewust"
    Kreeg daarna van Melissa de keuze. Of de lakpumps schoonlikken, of 30 euro lappen.

Tja, zat dus niet anders op dan haar lakpumps schoon te likken, want wilde geen ruzie en ga echt geen 30 euro bijlappen.

Conclusie
    Verrassende soft-sm sessie bij een dame die zegt eigenlijk alleen aan normale sex te doen.
    De kans is echter klein dat ik haar nog een keer bezoek om de volgende 2 redenen:
    1. Voelde geen klik met Melissa
    2. Stond na 15min weer buiten. Geeft me altijd een slecht gevoel als je sneller weer buiten staat dan de tijd waarvoor je hebt betaald, ook al was het een goede sessie

Re: Essen, Stahlstrasse 49, Melissa(goed)

Deze Melissa werkt sinds 2013 aan de Linienstrasse 4, Dortmund

Commentaar

Aan het werk...
    X