Bochum, Gussstahlstrasse 07, Melissa (DUI, K27)(onbekend)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 07, Melissa (DUI, K27)(onbekend)

Vanavond deze duitse blonde Melissa bezocht die ik al 2 jaar in Bochum zie staan.

Zimmer
    Haus 8, zimmer 144 (hiervoor altijd haus 17, zimmer 113)

Opfer
    Melissa. Een wat stevige blonde duitse meid van rond de 30. zo'n 1m65, cup-D, lang blond stijl haar.

der Sitzung
    Ze komt aan het raam een beetje als abzocker over en daarom haar nooit bezocht.
    Vanavond aardig praatje met haar en ze kon me overtuigen voor een kinky sessie a 50 euro.

Eenmaal op de kamer kwam ze opeens chagrijnig over.
    Ze bleek alleen laklaarzen te hebben, terwijl ze beneden aan het raam zij een kast vol lakkleding te hebben
    Gelukkig had ik wat lerenbroeken bij me waarvan ze er wel 1 wilde aantrekken.

Tijdens het aantrekken van de broek bleek Melissa toch dikke te zijn dan ik had gedacht. Dacht dat ze alleen wat stevig gebouwd was, maar na het t-shirt uittrekken bleek ze een zwembad te bezitten rond de taile

Nog wat gezeur dat ze meer geld wilde, maar na wat discussie op bed gaan liggen.
    Ze wilde beginnen met een oliemassage, maar haar tv stond loeihard en kon mij niet concentreren. Gevraagd of ze de tv uit wilde zetten. Dit deed ze onder zwaar protest.

Hierna kreeg ik een redelijke (meer ook niet) soft-sm spelletje met oliemassage, tepelsknijpen en ballen trekken. Verder Probeerde ze een dominante indruk te maken wat eerder op mijn lachspieren werkte dan dat ik er opgewonden van werd.

Was blij dat alles binnen 15min gebeurt was en snel haar kamer kon verlaten.
    Had geen zin in discussie over haar service en maar gezegd dat ik tevreden was om een ruzie te voorkomen.

Stellungnahme
    Ze komt aan het raam al een beetje als een abzocker over en op de kamer had ze wel een aantal trekjes van een abzocker.
    Ze heeft opzich wel de sessie gegeven waarvoor ik betaald had, maar vond het wel zeer mager.

Eenmaal op de kamer laat deze dame overduidelijk blijken dit werk niet leuk te vinden en probeert nog wat trucjes om meer geld te kunnen vangen.

Verder vond ik haar hygiene matig:
    - keukenrol op bed i.p.v. een schone handdoek
    - natte vloer voor de wastafel
    - vies bestek en etensresten in de wastafel waar je je moet wassen

Ze heeft trekjes van een abzocker en voor mij een TMM.

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 8, Melissa(matig)

@Moderator:
    Lees op een duits forum dat ze eind 30 is. Heb haar leeftijd wat te laag ingeschat. Kun je dit s.v.p aanpassen?

Op de duitse fora is het beeld hetzelfde over haar. Verder wordt daar verteld dat ze al ruim 10 jaar in bochum werkt en regelmatig van venster veranderd.

edit solemate: leeftijd aangepast...
    Laatst gewijzigd door solemate; 30-04-11, 12:53.

Commentaar

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 8, Melissa(matig)

@Mod:
      Dame is verhuisd naar naar Gussstahlstrasse 7 (kamernr. 27)

Commentaar

Aan het werk...
      X