Bochum, Gussstahlstrasse 15, Helen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 15, Helen

Tatort
    Bochum, Gusstahlstrasse haus 15, zimmer 57 (achterste gedeelte voorbij pissoir).

Opfer
    Helen.
    22e jarige moldavische. 1m70, zeer slank, halflang zwart haar, zwarte doch sprekende ogen, lief gezichtje en cup-B.
    Werkt sinds 8 maand in Bochum.

Was gekleed in een hele strakke lerenlegging met een zwarte bh met een zwart topje erover.

der Sitzung
    Bood PMC/NMC voor 30 euro.

Gevraagd om PMC, oliemassage en anfassen. Dit bleek ook 30 euro te zijn, dus naar binnen. Had alleen een briefje van 50, maar kreeg netjes 20 euro terug.

Daarna mocht ik op haar mickey mouse bed gaan liggen.
    Ze ging naast me zitten en begon rustig te pijpen, terwijl ik haar lekker kon betasten. Na 5 minuten ging ze aan het uiteinde van me benen zitten, zodat ik haar pijpwerk goed kon zien.
    Nou, de daarop volgende 10min was 1 van de betere pijpsessies die ik heb gehad. Pijpen, deepthroat, likken aan me paal, spugen op me paal. Echt zeer goed.

Na 15min was ik bang dat ik al pijpend met condoom om klaar zou komen, dus toch maar even een seintje gegeven dat het tijd werd voor de oliemassage.
    Hierop ging ze omgekeerd naast me liggen, spoot olie op me paal en begon te trekken. Ondertussen greep ik haar lerenkont lekker vast en begon daarna het leer rond haar pussy te masseren. Hier genoot ze overduidelijk van.
    Het duurde dan ook niet meer lang tot het hoogtepunt kwam.

Stellungnahme
    Helen uit Moldavië, 10 points
Aan het werk...
X