Frankfurt, Taunusstrasse 26, Anna

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Frankfurt, Taunusstrasse 26, Anna

Eerder op de dag na het besteigen van weer een set van trappen had ik Anna al gezien en vroeg ze of ik binnenkwam, maar ik wilde eerst even kijken wat er zo allemaal in de andere huizen te zien was.

Toen ik de tweede keer de bovenste etage van het Hinterhaus van Taunusstrasse 26 betrad vroeg ze of ik nu wel binnen wilde komen. Ze bood Blasen, Anfassen, Ficken mit Stellungswechsel aan voor 25 euro, hiermee accoord gegaan.

Anne is een 22 jarige Roemeense die ca 1.60 meet. Ze is gezegend met blonde haren en heeft voor zover ik heb kunnen zien geen tattoo's of piercings is verder slank en heeft natuurlijke borstjes die boven in de a-range of onderin de b-range zitten.

Toen ik me ontkleed en gewassen had, lag Anna al uitdagend op bed. De keuze om naast haar plaats te nemen was toen niet zo moeilijk.

Eerst een tijdje over en weer gestreeld, waarna het condoom werd aangebracht om aan de Franse verwenbeurt te beginnen. Na een tijdje gevraagd of konden gaan ficken, want ik wilde mijn kruit niet te vroeg verschieten. Ze nam op mijn verzoek bovenop plaats (wel eerst een beetje verschoven, want onder dat schuine dak is het een beetje lastig anders). Deze positie hebben we volgehouden totdat het over was.

In de omgang speelt ze enigzins de naieve meid en haar lichaamsbouw ondersteunt dit ook, maar ik denk dat ze al wel een tijdje in het vak zit.
Aan het werk...
X