Bochum, Gussstahlstrasse 15, Jenny

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 15, Jenny

Tatort
    Bochum, Gusstahlstrasse haus 15, zimmer 63.
    1e raam naast het pissoir in het achterste gedeelte.

Werd meegenomen na een kamer op de 1e verdieping. Standaard ingericht, weinig sfeer, ook geen sfeerverlichting.

Opfer
    Jenny.
    Duitse met lang blond haar, begin 30, normaal postuur, 1m75/1m80, cup-B.
    Ze droeg vanavond een lerenjurk. Normaal draagt ze meestal saaie lingerie, dus was blij verrast.

Werkt denk ik sinds de zomer van 2010 op deze kamer.
    Als ik een keer vrijdagavond in Bochum ben, zit ze er altijd.

der Sitzung
    Ze staat voor een raam beneden van een kamer. Echter nam ze mij mee naar een kamer op de 1e verdieping.

Na het uitkleden moest ik me eerst wassen en daarna op bed gaan liggen.
    Ze ging naast me zitten, frummelde een knalrode condoom met aardbeiensmaak om mijn paal en ze begin heerlijk langzaam en diep te pijpen.
    Naast het bed zat gelijk een spiegel aan de muur en was mega om in de spiegel te zien hoe mijn paal in de mond van deze blonde duitse verdween.
    De rode condoom leek haar aan te trekken, want ze bleef maar pijpen en pijpen.

Op een gegeven moment begon ze hard in mijn ballen te knijpen, klodders spuug kwamen uit haar mond gesijpeld en kwijlde me hele paal en ballen onder.
    Deze blondine ziet er rustig en netjes uit en deze actie had ik even niet verwacht.

Na 15min werd er op deur geklopt en een dame kwam een nieuw flesje poppers brengen. Er werd even een pauze van 5min ingelast, want Jenny kreeg het plastic niet van het potje poppers verwijderd.
    Toen eindelijk het potje poppers open was weer op bed gaan liggen en ze begon weer even met pijpen om me paal in oorlogssterkte te brengen.
    Daarna ging ze op me benen zitten, gaf me poppers en spoot een tube olie op mijn paal leeg.
    Langzaam begon ze aan de oliemassage en ik werd zo geil als een stier dat een blondine een beetje aan mijn paal zat te sjorren.
    Het duurde dan ook niet meer lang tot Jenny alles eruit trok wat er in mijn ballen was opgeslagen.

Stellungnahme
    Sympathieke, goed ogende blondine.
    Komt wel heel rustig over en zegt niet veel (misschien een wat saaie blik in het gezicht af en toe).
    Sessie was gewoon uitstekend. Alles zoals je mag verwachten, komt de afspraak na, geen gezeur om extra geld, netjes afscheid en begeleiding na de deur en neemt netjes afscheid en hoopt me nog een keer weer te zien.

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 15, Jenny(uitstekend)

Deze duitse Jenny vanavond voor de 2e keer bezocht.

Aan het raam begon ze al met de verleidelijke zin dat ze naar me smachte. Aan de deur deal gesloten voor pijpen, oliemassage, poppers en het dragen van lederenkleding voor 50 euro.

Eenmaal op bed begon het met een rustige pijpsessie die lekker diep was. Genoot heerlijk, terwijl ik met handen lekker aan haar lerenkont zat. Na 10min begon de oliemassage met een snuif poppers.
    Ze ging op me benen zitten en begon sensueel te trekken. Vlak voor ik klaarkwam tilde ze mijn hoofd op en legde me hoofd op haar schouder. Terwijl ik klaarkwam rook ik haar heerlijke parfum.

Tijdens het aankleden zei ze nog "Ich liebe Hollander, die sind ja immer geil"

Deze Jenny heeft me een leuke combi gegeven van kinky en GFE en verliet voldaan het pand.

Commentaar

Aan het werk...
    X