Bochum, Gussstahlstrasse 6, Dana (K152)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 6, Dana (K152)

Aangezien ik op donderdag een vrije dag heb genomen, kon ik een keer doordeweeks door het ruhrgebiet struinen.
    Hopend dames te spotten die niet in het weekend werken.

Zo kwam ik in Essen Dana tegen op de kamer van Evelyn2

Kamer
    Haus 49, kamer 28.
    Prive kamer bij sigarettenautomaat tussen hofje 1 en 2 aan de linkerkant (voor die serre daar).

[IMG]i53.tinypic.com/hvv3hk.jpg[/IMG]

Dame
    Blond haar in een lange staart, 1m70, volslank, begin 40, dikke borsten (echt).
    Was gekleed in lerenlaarzen, panties, een rode lakjurk waarbij het lak rond de borsten zwartgekleurd was.

Ze praatte goed duits, maar hoorde wel een accent. Denk dus dat ze van oorsprong geen duitse is.

Sessie
    Dame deed me denken aan een blonde stoot die ik vroeger 5 jaar lang in deventer heb bezocht. Deze Dame is wel iets ouder, maar een beetje hetzelfde type.

Vroeg voor oliemassage mit anfassen 40 euro (10 euro goedkoper dan bij de meeste dames in Essen)

Na het uitkleden op bed gaan liggen en ze ging naast me zitten en ontblootte haar borsten.
    Deed meteen een scheut olie op mijn paal en begon te trekken. Even aan haar borsten gezogen, waarbij vooral haar dikke harde tepels opvallen.

Ik weet niet wat het was, of ik was te geil of ze deed het werk zo goed, maar binnen 5min kwam ik al.

Werktijden
    Maandag, Dinsdag, Woensdag, Zaterdag.
    De overige dagen zit Evelyn2 op deze kamer.

Conclusie
    Geen idee.
    Het ging allemaal zo snel. Kwam binnen, zo trok aan me paal en stond weer buiten. De snelste sessie ooit gehad.
    Denk dat ik te geil was. Had een aantal zware werkdagen achter de rug en dus ook dagen geen sex gehad.

Haar oliemassage mit anfassen was wel 10 euro goedkoper dan andere dames, maar echt kinky was het niet (op de lakkleding die ze aanhad na dan). Geen ballen afbinden, geen zweepjes, geen poppers, geen dirtytalk. Gewoon simpelweg oliemassage.

Geen idee wat voor oordeel ik moet geven (goed of slecht). Blijf maar in het midden en geef een voldoende.
    Ze was wel aardig en deed het werk. Echter had ik meer verwacht en ik was zelf waarschijnlijk te geil.
    Laatst gewijzigd door stefdev; 09-03-11, 23:40.

Re: Essen, Stahlstrasse 49, Dana(voldoende)

Wat Rondgeneusd op de duitse forums, en Dana blijkt uit polen te komen.

(Dana ist eine etwas füllige, aber durchaus ansehnliche Polin mit schönen dicken Boobs und langen dicken Nippeln
    es geht bei ihr mit 30€ los, ab 50€ anal mit Tüte.)

Ze blijkt dus vooral de normale zaken te doen.
    Aangezien ze in lak gekleed was en op de sm-kamer van Evelyn2 werkt, ben ik ervan uitgegaan dat ze een bizarre lady was. Zo kwam ze echter in bed dus niet over, omdat ik de kinky zaken bij de oliemassage miste

Commentaar

Vandaag voor de 2e keer deze Dana bezocht.
      Wilde haar eigenlijk niet meer bezoeken, maar herkende haar niet gelijk omdat ze even voor een ander raam zat. Ze droeg vanavond een zeer strakke lerenlegging met ritsen aan de zijkant en pumps eronder. Dit trok me erg aan en een deal gemaakt voor een oliemassage met poppers a 50 euro.

Tijdens de sessie kreeg ik haar pumps in mijn gezicht geslingerd en moest deze likken.

Opzich was er niets mis met de sessie. Ze komt de gemaakte afspraken na.
      Echter gooit ze er een megahoog tempo in en denk dat ik na zo'n 17min weer buitenstond (dit geeft toch een beetje een negatief gevoel).

Vandaar dat het een voldoende blijft, omdat ze aardig is, afspraken nakomt, maar wel alles in een hoog tempo afwerkt, waardoor je dus zeer snel weer buiten de deur staat.

Commentaar

@Mod:
        Verhuisbericht.
        Dana is volgens een duits forum naar Haus 54 verhuist (kamernr 89a, kamer links naast doorgang garages. Schijnt haar naam "Dana" groot op het raam te hebben geplakt).

NM: Dankjewel, Stef. (A)
        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 29-06-11, 17:54.

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 54, Dana(voldoende)

Deze Dana vanavond bezocht in Bochum.

Aan de deur is deze dame zeer vriendelijk en maakt duidelijke afspraken.
          Eenmaal op bed gaat de turbo erop en na 10min was het gebeurd. Totaal geen gevoel voor erotiek en doet het werk met 1 doel: Zo snel mogelijk geld in zo'n kort mogelijke tijd verdienen.

@MOD:
          Nieuwe adres: Gusstahlstrasse 6, Bochum (kamernr 152)

Commentaar

Aan het werk...
          X