Bochum, Im Winkel 14, Isabel

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Im Winkel 14, Isabel

Gisteren voor de eerste keer Bochum bezocht. Voor mij nogal een eind rijden dus voorlopig even een éénmalige actie. Wel een leuke Red Light trouwens! Heeft echt sfeer en niet dat idee alsof je op een industrieterrein loopt à la Duisburg. Veel steegjes en hoekjes waar je steeds weer nieuwe dvp's ontdekt. Kwaliteit van de meiden qua uiterlijk vind ik trouwens wel minder als in Duisburg. Bochum moest door mij natuurlijk wel ingewijd worden en dit gedaan met de volslanke Isabel. Ze ziet er op zich goed uit. Erg leuk en knap koppie maar ze heeft wel een paar kilootjes meer. Nog nooit een stevige vrouw gehad op Claudia uit Duisburg na en dus trok me dit wel aan voor een keertje. Van te voren had ik niet al te hoge verwachtigen, zeker niet na die spetter van een Natascha uit Duisburg, maar toch leverde ze een erg goede service. Pijpen deed ze goed. En he..he...eindelijk weer ééns een dvp die ook je ballen meeneemt tijdens het pijpen. Ze was er zo heerlijk op aan het likken. Heerlijk gevoel is dat. Daarna cow-girl. Een mooie gezicht zo'n grote dame op je maar mij was ze iets te zwaar. Drukt me teveel op m'n bekken maar daar kan zij natuurlijk niets aan doen. Dus toen maar doggy. Heerlijk standje bij haar hoewel ik toen wel een onaangenaam luchtje rook. Waar het wegkwam weet ik niet. Kan ook zijn van het condoom. Sommige meiden gebruiken van die stinkcondooms. Echt niet lekker. Gewoon altijd neutrale condooms gebruiken is mijn advies. Afgemaakt heb ik het in een heerlijke missio. Het voordeel van zo'n stevige dame is dat je wel lekker veel steun hebt. Dus conclusie: gewoon een goede sessie. Verwacht geen vuurwerk van haar want dat merk je wel. Erg lenig en snel is ze niet vanwege haar niet zo sportieve bouw. Ook is de 22 jarige Macedoonse best wel vriendelijk en vertelde me wat over haar verleden. Met de after-sex small talk zat het ook wel goed.
Aan het werk...
X