Düsseldorf, Hinterdembahndamm

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Düsseldorf, Hinterdembahndamm

Naam: Hinterdembahndamm, Düsseldorf

Adres: Hinter dem Bahndamm 1-7, 40227 Düsseldorf

Telefoonnummer: +49 211 7772300
    E-mail : mail@Hinterdembahndamm.de

Website: http://www.hinterdembahndamm.de/index1.html (weinig op te zien)

Aard: Soort laufhaus (maar dan anders)

Prijzen: vanaf EUR 30,- voor een standaardbehandeling pijpen en neuken

Openingstijden:
    24 uur per dag - 365 dagen per jaar

Routebeschrijving
    Gebruik google-maps.

Hierbij Google Streetview beeld

Plattegrond
    [IMG]i56.tinypic.com/qsv3t1.jpg[/IMG]

kamers zijn van rechts naar links doorgenummerd.
    kamernummer = etage + kamer (+huiskleur aangeven)

bijvoorbeeld:
    kamernummer 31 rood = rode huis, 3e etage, 1e kamer

Laufhaus maar dan anders

Hinterdembahndamm is een soort laufhaus, maar dan anders.

Je staat met alle wandelaars op het plein voor dit gebouw en de dames hangen uit de ramen.
    Als je een leuke dame gespot hebt, wandel je na het pand en loopt de trap op naar de betreffende dame.

Nadelen:
    1). Bij slecht weer sta je dus lange tijd in de regen/sneeuw op het plein voor het
    gebouw te kijken.

2). Als je een dame op de 3e etage gespot hebt, moet je eerst na binnen en 3 etages
    lopen. Als eenmaal bij haar deur ze zo lelijk als de nacht blijkt te zijn, moet je dus
    snel kunnen omdraaien en hard de trap aflopen.
    De dame denkt natuurlijk al, omdat je speciaal voor haar omhoog komt, dat de deal
    al rond is. Als je in gesprek gaat om te zeggen dat ze het toch niet wordt, zal de
    dame waarschijnlijk moeilijk gaan doen.

3). Je moet de dames dus op een afstandje bekijken. Vooral de dames in de bovenste etages
    kun je slecht beoordelen of het echt wat is.
    Hierdoor als je de dames goed wil beoordelen, zul je dus vaak het pand in en uit moeten lopen.
    Hierdoor zul je vaak nadeel 2 tegenkomen

Re: Düsseldorf, Hinterdembahndamm

Mijn advies: ga overdag lekker Düsseldorf in, dat is een prachtige stad met talloze winkels en leuke horeca. En dan 's avonds niet naar Hinterdenbahndamm, maar gewoon een kwartiertje verderop naar Duisburg. Dit "Laufhaus" in Düsseldorf heeft hetzelfde te bieden als Krefeld: ontevreden vrouwen die werken in een troosteloze omgeving, en hun ongenoegen afreageren op de klanten.

Commentaar

Ik vond het nogal meevallen;
      Ik koos een russisch meisje op de derde verdieping en ze zag er behoorlijk uit. Zo heb ik haar tussen de vodkahammen geramd terwijl ze verder keek naar een Russische zender op tv.
      kortom, voor 30 euro was ik best tevreden.
      Mijne maat Wilde Willy was het (alweer) slechter vergaan; Het jonge spleetje op de benedenverdieping zei constant dat zijn handen te koud waren en of hij misschien teveel gedronken had. Wie Wilde Willy kent, weet dat hij meestal koud begint om met een gloeiende en vuurspuwende bougie eindigt.
      Ik hoop dat hij snel terug met zijn wiel in het juiste karrespoor beland...

groeten,

Zaksleper
      Laatst gewijzigd door solemate; 17-04-11, 15:37. Reden: taalgebruik

Commentaar

Hier afgelopen avond langs geweest met nog 2 Hookers leden.
        Omdat we toch al in Düsseldorf waren meteen eens hier een kijkje gaan nemen.
        Was wel nieuwsgierig hoe het er uit zou zien.
        Je moet wel goed op passen want het gebouw zie je niet meteen.
        Je moet langs 2 muurtjes lopen voor dat je pas op het pleintje bent,
        Wat al was aan gegeven dat je niet echt goed de boven verdieping kan zien omdat het pleintje niet breed genoeg is.
        Dames idd voor het raam zo als al werd aangegeven.
        Maar echt mooie dames niet gezien.
        Aantal ramen is trouwens wel 116 !
        Maar ja, moet er ook wel wat leuks achter het raam zitten hé.
        Je kan idd een stuk verder op gaan naar Duisburg veel meer keuze en mooier dames en overzichtelijker.
        Toen we net het pleintje wilden verlaten werden we nog door 3 Duitse dames tegen gehouden die met ons wilden praten.
        Effen een paar minuten praten om dan weer weg tegaan want geen van ons 3 had interesse in de dames.

Commentaar

Er is daar toch wel wat veranderd het laatste jaar, ik heb de bezettingsgraad nog nooit zo hoog gezien. Maar niet iedere verandering is een verbetering: op de bankjes beneden zaten vanavond niet alleen mannelijke drooggeilers, maar ook een aantal dames van plezier. En die moest ik zo ongeveer met geweld van me afslaan, zo agressief waren ze in hun pogingen om me mee naar boven te krijgen. Ik heb genoeg meegemaakt in Duisburg, zeker op die beruchte tweede verdieping van de Julius Weber, maar dit sloeg alles. Drie keer op een nette manier zeggen dat je niet meegaat moet toch genoeg zijn lijkt me. Nee hoor, ik had eerst een hand in mijn nek en even later een in mijn kruis. Deze dame afgepoeierd, nog een rondje gemaakt en toen hing nummer twee om mijn nek, en die stak haar tong in mijn oor. Beide dames waren totaal niet mijn smaak, dus ik heb maar even gecontroleerd of ik niet "gerold" was, en ben in de auto gestapt. Er gaat echt niks boven Duisburg. Wil je toch eens naar de Bahndamm? Dan is een maatkostuum geen goed idee .

Commentaar

Gisteren ben ik eens gaan kijken hier . het was er erg magertjes.
            er was een erg lage bezetting van ongeveer 12 dames.
            Sfeer is er niet en het nodig niet echt uit om een dame te bezoeken.

In de zomer zal het er vast een stuk drukker zijn .
            mijn rit ging verder naar Koln ..

Commentaar

Ik moest op de luchthaven zijn Dan maar nen omweg via de meisjes.
              Parking vlakbij gevonden, de buurt is heel triestig ( veel vreemdelingen).
              Hoe het werkt. Ge komt op een pleintje terecht ( achter de muur , niks te zien van de straatkant). Voor je een hooog gebouw 6 verdiepen dacht ik , en 10 of meer horizontaal. Elk raam is genummerd ( zie andere berichten). met die van de gelijkvloers kan je praten , maar voor de andere moet je naar binnen en trappen doen.Hoger dan 3 of 4 kan je moeilijk zien (ik toch)
              Ik had eentje gekozen van de gelijkvloers. Viel datte tegen. Ok mijn duits is niet goed, of wel had ik een dure eruit geplukt. In ieder geval 50 euro voor wat trekwerk,en ze deed nog chirurgen handschoentjes aan.Kon het nog erger. Ze kleedde zich niet uit.Ja dus , maar max 20 min. Voor neuken min 30min was 100 euro.
              Ze zag er goed uit , maar niet voor herhaling vatbaar.
              Voor de anderen , spreek goed af voor je meegaat, leer een beetje duits.
              Ze maken ons zo zot meneer.

Commentaar

Aan het werk...
              X