Bochum, Gussstahlstrasse 08, Lisa(onbekend)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 08, Lisa(onbekend)

Deze Lisa al diverse keren gezien in de Gusstahlstrasse.
    Echter altijd als ik het besluit had genomen om haar te bezoeken was ze opeens weg voor het raam/liep er net een wandelaar naar binnen of was het net het einde van haar werkdag.

Na mijn bezoekje aan Laura liep ik de gusstahlstrasse uit opweg naar mijn auto om naar huis te gaan.
    Opeens zag ik links van me Lisa voor het raam staan. Had al 2 dames deze avond bezocht, maar 1 ding wist ik zeker. Vanavond ga ik Lisa bezoeken.
    Even Bochum-centrum ingelopen om in een barretje wat op krachten te komen en teruggegaan naar de gusstahlstrasse.

Kamer
    Haus 8, kruk 146 in het venster.

Haus 8 heef 1 centrale deur en meeste kamers zijn op 1e verdieping (steile trap omhoog)

Dame
    Midden of eind 30. Duitse dame van 1m70, slank, met mooie borsten
    Bruin/rood lang haar.
    Normaal uitziende dame, echter staat ze met een bepaald charisma achter het raam.
    Ze straalt iets uit, lacht altijd uitdagend en behoorlijke aantrekkingskracht dus i.v.m. die oost-europese meiden die er tegen hun wil in achter het raam zitten.

Sessie
    Na het raam gelopen en deed meteen het raam open en was uiterst vriendelijk.
    Maakte meteen diverse complimenten over mij en de sfeer was al gezet.
    Instaptarief 30 euro. Legde mijn wensenpakket neer en nog steeds 30 euro.

Vroeg of ze leer/lak had. Ze had een lak-bh.
    Daarna gevraagd of ze een lerenbroek aan wilde trekken die ik bij me had en of dat wat extra kostte. Haar antwoord "Na, klar. Kein problem. 30 euro, nur spaB".

Op na binnen dus

Lisa heeft een leuk zitje naast het bed waar je eerst op je gemak wordt gesteld. Lisa toont brede interesse en komt zeer aardig over.
    Tijdens het uitkleden trok Lisa de lerenbroek aan en pakte haar lak-bh erbij. Nou, dat was echt megageil toen ze die aanhad.
    Op bed beland en Lisa had er meteen veel plezier in. Flink in haar borsten of kont knijpen vind ze alleen maar lekker en wordt er alleen maar wilde van.
    Zeer profi dame die de tijd neemt en tijdens de oliemassage geen moment het idee geeft dat ze snel wil finishen. Op het moment dat ze merkt dat je bijna komt dus ze even iets rustiger aan.
    Na het hoogtepunt liet Lisa vol trots nog even zien waar het sperma allemaal bij haar zat.

Naderhand tijdens het wassen/aankleden zeer open gesprek met Lisa over van alles en nog wat, wat een heerlijk gevoel geeft.

Werkhistorie
    Geeft aan al 13 jaar aan de gusstahlstrasse te werken.

Werktijden
    Paar maand geleden van haus veranderd en haar vaste dagen zijn maandag/dinsdag/woensdag.
    Afwisselend werkt ze soms dus ook op vrijdag.

Conclusie
    Had deze dame eerder moeten bezoeken.
    Doet de naam van de gusstahlstrasse de eer aan als 1 van beste rosse buurten die er is.
    Lisa is speelde haar lange ervaring precies op mijn fetish is. Ene kant zakelijk, maar door haar charisma en vriendelijkheid valt haar zakelijkheid totaal niet op.
Aan het werk...
X