Keulen, Pascha, Hornstrasse 2, Inez

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Keulen, Pascha, Hornstrasse 2, Inez

Al 8 maand niet meer in de pascha geweest, omdat het voor mij veel verder rijden is dan het ruhrgebied.
    Echter vanavond even het Eroscenter in Krefeld bezocht en vanaf daar ben ik nog wel een keer in Keulen, dus maar weer eens Keulen bezichtigd.

Dame
    Iniz is een zeer slanke, mooie blondine. Aan de ene kant een gewoon uitziende meid, maar wel knap. Zeer slank, maatje 36, cup-B echt en een vriendelijke uitstraling.
    Ze heeft halflang blond haar die ze in een staart draagt.

Iniz komt uit roemenie, maar qua uiterlijk had ik dat niet gedacht. Blond haar en blauwe ogen.

Kreeg echt het idee dat ze misschien net 18 zou zijn, maar toen ze vertelde al 5 jaar in de Pascha te werken, zal haar leeftijd ergens rond de 23 a 25 jaar zijn.

Kamer
    Ze zit op Etage 4, lange gang linksaf en dan kamer 413 (3e kamer rechterzijde).

Sessie
    Iniz zat in lingerie op de kruk, zwarte pumps aan en panties.
    Vroeg 50 euro voor standaard sessie zoals in het ruhrgebied (vond ik wel duur).

Gevraagd of ze geen lakkleding had, zodat ik voor 50 euro wat meer waar voor me geld zou hebben, maar had ze niet.
    Helaas, maar dan gaat het niet door. Liep weg, tot Iniz na riep dat ze toch lakkleding had, maar me niet goed begrepen had.
    Vertrouwde het niet helemaal, want kan een truc zijn om je binnen te krijgen. Echter kreeg ze 3 setjes lak in de handen van haar buurvrouw en dus met Iniz na binnen gegaan.

Ze trok een kort lakrokje aan, maar had 3 laktopjes waaruit ik moest kiezen. Tja, moeilijke keuze en ze werd hierop kwaad dat ik niet kon kiezen
    Dus ging ze voor mij al de 3 de laktopjes showen hoe deze stonden.

Begon met wat teaching terwijl we stonden, waarbij ik haar overal aan mocht raken en zij een beetje met me paal speelde.
    Daarna op bed beland en kreeg een langdurige pijpsessie waarbij ik ondertussen bij haar overal aan mocht zitten.
    Uiteindelijk met een oliemassage afgemaakt, waarbij ze me strak in de ogen aankeek.

Werkhistorie
    Volgens eigen zeggen al 5 jaar in de Pascha werkzaam

Hygiëne
    Goed.
    Geen bezuiniging op keukenrol en kon me naderhand wassen in haar badkamer.
    Wel was haar wastafel wat smerig. Hier kan ze meer aandacht aan besteden.

Conclusie
    Goede sessie met in mijn ogen een zeer knappe roemeense meid.
    Zeer mooi figuur, knap uiterlijk en haar lakkleding toont nog meer haar prachtige lichaam.

1 minpuntje:
    Aan de deur was Inez zeer vriendelijk en goedlachs. Eenmaal op de kamer werd het van haar kant wat zakelijk en zei ze niet veel.
    Tijdens het aankleden de bekende stilte. Ik stelde wel wat vragen, maar meesten werden vrij kort beantwoord.

Qua uiterlijk zal Iniz, als ze je vriendin zal zijn zeer positieve reacties geven bij vrienden en familie, maar een avondje met haar voor een goed gesprek gaat waarschijnlijk niet lukken.
Aan het werk...
X