Nürnberg, Freudehaus,Kamer 33, Maria

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nürnberg, Freudehaus,Kamer 33, Maria

Leuke straat. Dit schijnt de oudste bordeel straat van duitsland te zijn. Vroeger was het hier niet zo best maar het schijn nu een stuk beter te zijn dus maar eens de stoute schoenen aangetrokken.

Er zijn een aantal Laufhauser hier en ze vragen entree om erin te mogen. Nu was het maar 4 euro en de dames zouden ongekleed rond lopen dus dat heb ik dan maar gedaan. Je voor die 4 euro dan toegang tot 3 Laufhauser.

Het eerste was inderdaad het gezelligst. Hier liepen de dames ongekleed rond waardoor ik al snel opgewarmt was .

In het derde huis kwam ik een leuke dame tegen die ook een leuke prijs aanbood. Het was Maria, uit Bulgarije. Een mooi klein meisje, ik denk midden 20 met mooie borsten. Ze hingen wel een beetje maar ach het zag er allemaal prima uit. Min puntje was het gebit want daar was wat afgebroken maar ok het leek me lekker en zo bood p*pen, n**ken met wisseling en aanraken en likken aan voor 40 euro.

Op haar kamertje ging alles meteen uit en mocht ik even met haar borsten spelen en daarna begon ze me te p**pen. OK niet super maar het was lekker. Daarna heb ik haar heerlijk gelikt. Ze maakte er een goeie show van. Dat wil zeggen of ze nou echt klaar kwam of niet ik kon het verschil niet merken maar daar is ze natuurlijk ook een pro voor.

Van daaraf lekker gen**kt. Ze deed heerlijk mee en ik heb genoten van deze sessie. Ik ging voldaan weer van de kamer af en vindt een mooi prijsje voor deze heerlijke sessie.
Aan het werk...
X