Frankfurt, Mosselstrasse 42, ??

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Frankfurt, Mosselstrasse 42, ??

Voor het eerst in Frankfurt tenminste in deze straat dan. Je moet zijn in de Moselstrasse, Elbestrasse of Taunusstrasse. Die liggen allemaal bij elkaar en hier staan de Laufhauser. Het is wel het nodige trappenlopen maar er is keus genoeg.

Toen ik op deze afdeling kwam zag ik dit heerlijke meisje al staan en keek bij haar nog even om de hoek waar een oudere dame stond. Zij bood me van alles aan voor 20 euro. Ouder is niet erg maar ze was niet mijn typ. Dat lieve jonge slanke meisje zeker wel. Ze bood aan intiem, meerdere posities, p**pen met en likken voor 20 euro. Ik vondt het prima.

Eenmaal in haar kamertje 20 euro betaald maar toen begon de ellende ze wilde meer. Ik heb maar 10 euro extra betaald om van het gezeur af te zijn. Nog steeds een mooie prijs vind ik.

De sex was lekker, tenmiste haar poesje smaakte naar meer. Het pijpen was niet byzonder. Toen ik haar intiem nam was dat helaas maar 1 positie want ze begon meteen te mekkeren toen ik wat anders wilde. Maar toch gewoon heerlijk strak was ze en ze bewoog heerlijk mee met haar heupen.

Best aardig maar ik voelde me wel bedonderd.

Re: Frankfurt, Mosselstrasse 42, ?? (goed)

Probeer even haar naam te weten te komen. Je plaatsbeschrijving is prima maar zonder naam heeft dit topic niet veel waarde...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door solemate Bekijk bericht
      Probeer even haar naam te weten te komen. Je plaatsbeschrijving is prima maar zonder naam heeft dit topic niet veel waarde...
      Op zich heb je gelijk solemate.

Echter....
      Frankfurt is voor vele nederlandse wandelaars een onbekende rosse buurt. Echter schijnt Frankfurt wel zo'n beetje de grootste rosse buurt van europa te zijn.

Kniks lijkt een soort pionier te zijn voor de rosse buurt in Frankfurt.

Mocht ik volgend jaar niet op vakantie gaan, dan wil ik een hotel boeken in frankfurt om deze rosse buurt te verkennen. In die zin heeft deze recensie wel een meerwaarde, aangezien er nog weinig over frankfurt bekend is
      Laatst gewijzigd door stefdev; 30-10-10, 02:02.

Commentaar

Ja sorry meer weet ik niet meer. Meestal maak ik geen recensie omdat ik namen snel vergeet. Ik denk net zo snel als de dames mij vergeten

De straten die ik hier heb gemeld zitten vol met Laufhauser en je hebt hier een zeer ruime keus. Vandaar dat de prijzen waarschijnlijk ook zo gunstig zijn.

Ik probeer wat vaker een recensie te schrijven want ik ben nog wel eens onderweg en kom dan wel eens wat tegen. Ik hoop alleen dat ik namen kan onthouden

Commentaar

Aan het werk...
        X