Duitse steden, Laufhäuser & Fenster

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duitse steden, Laufhäuser & Fenster

1. Frankfurt am Main - Bahnhofsviertel (Elbestrasse): 657, Breite Gasse: 138, Oskar Von Miller Str.6: 16,
    totaal : 811 kamers, € 20 - 25
    2. Hannover - Braunstrasse 8: 57, Ludwigstrasse: 51, Steintor: 380, totaal : 488 kamers/ramen, € 25 -30
    3. Duisburg - Vulkanstrasse en omgeving : circa 430 kamers, € 30
    4. Bochum - Gussstahlstrasse : 225+ ramen/kamers, € 25 - 30
    5. Köln - Hornstrasse : circa 225 kamers, € 25
    6. Karlsruhe - Brunnenstrasse 5-19 : circa 190 kamers/ramen,
    7. Braunschweig - Bruchstrasse : circa 175 ramen, € 25
    8. Oberhausen - Flasshofstrasse : 157 ramen/kamers, € 25 - 30
    9. Nürnberg - Frauentormaur 66-102 : circa 150 kamers/ramen,
    10. Bremerhaven - Lessingstrasse : circa 150 ramen, € 25
    11. Bonn - Immenburgstrasse 17-21 : 140 kamers, € 30
    12. Mannheim - Lupinenstrasse : circa 130 kamers/ramen,
    13. Hamburg - Reeperbahn, Herbertstrasse, Grosse Freiheit : circa 125 kamers/ramen, € 50
    14. Essen - Stahlstrasse : 120 ramen, € 25 - 30
    15. Dortmund - Linienstrasse : 110 ramen, € 25 - 30
    16. Kiel - Wall 50 en omgeving : 104 kamers,
    17. Düsseldorf - Hinter dem Bahndamm : 100 ramen, € 25 - 30
    18. Aachen - Antoniusstrasse : 75 ramen, € 25
    19. Heidelberg - Güteramtsstrasse 11-13 : 71 kamers,
    20. Stuttgart - Bebenhäuser Hof 2-6 : 67 kamers,
    21. Waiblingen - Düsseldorfer Strasse 4: 31, Schüttelgrabenring 23: 30, totaal : 61 kamers, € 30
    22. Hagen - Duppenbeckerstrasse : circa 60 ramen, € 25
    23. Bremen - Helenenstrasse : circa 60 ramen, € 50
    24. Erfurt - Salinenstr. 91: circa 20, Bunsenstr. 9: 40, totaal : circa 60 kamers, € 50
    25. Sindelfingen - Max Eyth Strasse 10-12 : 59 kamers, € 30
    26. Bielefeld - Eckendorferstrasse 29 : 45 ramen, € 30
    27. Oldenburg - An der Brakerbahn 6 : circa 35, €50, Staustrasse: circa 10, €30, totaal : circa 45 ramen,
    28. Trier - Luxemburger Strasse 61-63 : 43 kamers
    29. Krefeld - Mevissenstrasse 70 : 40 kamers, € 30
    30. Wiesbaden - Mainzerstrasse 129 : circa 40 kamers, € 25
    31. Böblingen - Calwerstrasse 33 : 40 kamers,
    32. Porta Westfalica - An der Pforte 1 : 35+ kamers, € 50
    33. Halle - Delitzscher Str. 80: 20, (Ecke) Delitzscher Str. 15: 15, totaal : 35 kamers,
    34. München - Stahlgruberring 23 : 33 kamers,
    35. Recklinghausen - Dortmunder Strasse: 28, Kaiserwal: klein aantal, totaal : circa 30 kamers,
    36. Mainz - Bahnhofstrasse 17 : circa 30 kamers, € 25
    37. Reutlingen - Carl Zeiss Strasse 23/1 : 22 kamers, € 30
    38. Dresden - Hamburger strasse 31 : 20+ kamers/ramen € 50
    39. Lüneburg - Hinter der Sulzmauer : 20+ ramen, € 50
    40. Rostock - Am Bahnhof Bramow 10 : 20+ ramen,
    41. Brühl - Bremerstrasse 8 : circa 20 kamers,
    42. Ludwigsburg - Maybachstrasse 22 : circa 20 kamers,
    43. Hildesheim - Hannoverschestrasse 15 : 18 kamers,
    44. Konstanz - Byk Gulden Strasse 24 : 16 kamers, € 50
    45. Wuppertal - Wesendonckstrasse 18 : 15+ kamers,
    46. Paderborn - Hallerstrasse 8 : 15+ kamers,
    47. Osnabrück - Eisenbahnstrasse 18 : 15 kamers, € 50
    48. Bünde - Carl-Zeiss-Strasse 27 : 15 kamers, € 50
    49. Regensburg - Auweg 23 : circa 15 kamers,
    50. Berlin - Hochstrasse 45 : 14 kamers, € 30
    51. Jülich - Aachener Landstrasse 31 : 14 kamers, € 50
    52. Würzburg - Randerackerer Strasse 64 : circa 14 kamers,
    53. Augsburg - Raiffeisenstrasse 15 : 12 kamers,
    54. Darmstadt - Pfungstädter Strasse 155 : 10+ kamers, € 50
    55. Koblenz - Kesselheimerweg 38 : 10+ kamers,
    56. Aalen - Kochertal Strasse 43 : 10+ kamers,
    57. Minden - Rampenloch : circa 10 ramen,
    58. Limburg an der Lahn - Rudolf-Schuy-Strasse 8 : circa 10 kamers,
    59. Baden Baden - Balzenbergstrasse 43 : circa 10 kamers,
    60. Passau - Haitzingerstrasse 20 : circa 10 kamers.
    61. Worms - Sommerdamm 30 : 9 kamers, € 30
    62. Flensburg - Oluf Samsons Gang : circa 5 ramen

??. Leipzig ?

??. Saarbrücken. ?

Alle angaben ohne gewähr.

FFM Breite gasse, 2 straat-ramen toegevoegd.
    FFM Oskar Von Miller Str.6 toegevoegd.
    Trier toegevoegd.
    Dresden toegevoegd.
    Waiblingen aangepast.
    Hamm verwijderd.

Je mag hier ook je eigen overzicht / lijstjes maken,
    met eigen info / layout of aanpassingen.
    Ik ben niet de enige hier die dat mag.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 04-07-12, 22:49. Reden: Update

Re: Duitse steden, Laufhäuser & Fenster

Veel info over Laufhäuser und Fenster in heel Duitsland:

http://cym18.tripod.com/deutschland.html
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Hoeveel ramen zijn er in Braunschweig, Bruchstrasse

Hoeveel kamers in Bonn, ?
      Hoeveel ramen in Flensburg ?
      Hoeveel in Bremerhaven ?

Commentaar

Aan dit lijstje kunnen de volgende toegevoegd worden:

Osnabrück - Das rote haus - Eisenbahnstr. 18 - 15 kamers (€ 50)

Bünde - Eros Center - Carl-Zeiss-Strasse 27 - 15 kamers (€ 30)

Oldenburg - Eros Center - An der Braker Bahn 6 - 15 kamers

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
          Aan dit lijstje kunnen de volgende toegevoegd worden:

Osnabrück - Das rote haus - Eisenbahnstr. 18 - 15 kamers (€ 50)

Bünde - Eros Center - Carl-Zeiss-Strasse 27 - 15 kamers (€ 30)

Oldenburg - Eros Center - An der Braker Bahn 6 - 15 kamers
          1. Frankfurt am Main, Breite Gasse: 136, Bahnhofsviertel: 657, totaal 793 kamers, vanaf € 25
          2. Hannover, Braunstrasse: 57, Ludwigstrasse: 51, Steintor: 380, totaal: 488 kamers/ramen, vanaf € 25
          3. Duisburg, Vulkanstr. : +/- 390 kamers, vanaf € 30
          4. Bochum : 225+ ramen, vanaf € 30
          5. Keulen, Hornstr. : +/- 225 kamers, vanaf € 50
          6. Oberhausen, Flasshofstr. : 157 ramen, vanaf € 30
          7. Essen, Stahlstr. : 120 ramen, vanaf € 30
          8. Dortmund, Linienstr. : 109 ramen
          9. Düsseldorf, Hinter der Bahndamm : 100 kamers/ramen
          10 Aken, Antoniusstr. : 75 ramen, vanaf € 30
          11 Bielefeld, Eckendorferstr. : 40 kamers/ramen, vanaf € 50
          12 Krefeld, Mevisstr.: 40 kamers, vanaf € 30
          13 Bremen, Helenenstr. : 27 ramen, vanaf € 50
          14 Osnabruck, Eisenbahnstr. : 15 kamers, vanaf € 50
          15 Oldenburg, An der Bracker Bahn : 15 kamers,
          16 Bunde, Carl-Zeiss-str. : 15 kamers, vanaf € 30

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door W.A.S.P. Bekijk bericht
            15 Oldenburg, An der Bracker Bahn : 15 kamers, (1 haus?)
            16 Bunde, Carl-Zeiss-str. : 15 kamers, vanaf € 30 (1 haus?)
            Bunde is 1 haus.
            Die kamers in Oldenburg is een eroscenter. Iemand vertelt in het stukje van Oldenburg dat er iets verder nog een klein eroscenter is, maar die ken ik niet

Commentaar

Frage: Laufhäuser & Fenster

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag maar zoniet zal een Moderator deze bijdrage zeker verplaatsen. Als deze vraag ergens al beantwoord is, mijn excuses en dan hoor ik graag waar ik de informatie kan vinden.

Ik wandel in raambuurten en ben nooit binnengegaan in Duitsland, de vraag is dus: hoe werkt een Laufhaus? Van de naam denk ik aan een soort wandelstraat binnen in een pand, net als de “stegen” in panden in bijvoorbeeld Alkmaar of de Doubletstraat in Den Haag. Klopt dat, of sla ik de plank mis? Werkt het dan net als de ramen in Nederland of België zodat de wandelaar eerst een praatje kan maken om te beslissen of hij verder wil gaan?

En hoe is het met een huis als “Hinter der Bahndamm” in Düsseldorf? Ik heb dat pand gezien vanuit de trein en ik zie kamers op bovenverdiepingen, soms met een Mädchen op de vensterbank zittend, maar hoe maakt de wandelaar contact? Is er een soort receptie en moet hij kiezen op basis van foto's?

Ik zou het graag willen weten, ik kom wel eens in Duitsland maar uit onwetendheid heb ik nooit een boezoekje afgelegd, deels bang om een misstap te maken en/of veel geld kwijt te raken.

Alvast bedankt, kameraden!
              Thalysman
              Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

beste thalysman,in de duitse laufhausen, zeker in dusseldorf is er geen receptie, de dames zijn allen zelfstandig( voorzover je niet weet of er een pooier achterzit, buiten het gebouw) en je kan dus gewoon heel veilig en discreet wandelen opde bahndam , totaal afgesloten van autoverkeer, jammer is dat je pijn aan ej nuek krijgt omdat je omhoog moet kijken...., maar dichtbijde verdieping vande dames zie je bij de deuropening als je aanklopt....goed en slecht ervaringen gehad....ik kom er niet meer omdat ik uin duitsland liver bij een sauna of fkk club of partytreff wip, lekker warm binnen met gebruik van sauna en vaak eten en drinken....en vele schone dames die je voor je nues kunt aanschouwen

Commentaar

Re: Frage: Laufhäuser & Fenster

Oorspronkelijk geplaatst door thalysman Bekijk bericht
                  Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag maar zoniet zal een Moderator deze bijdrage zeker verplaatsen. Als deze vraag ergens al beantwoord is, mijn excuses en dan hoor ik graag waar ik de informatie kan vinden.

Ik wandel in raambuurten en ben nooit binnengegaan in Duitsland, de vraag is dus: hoe werkt een Laufhaus? Van de naam denk ik aan een soort wandelstraat binnen in een pand, net als de “stegen” in panden in bijvoorbeeld Alkmaar of de Doubletstraat in Den Haag. Klopt dat, of sla ik de plank mis? Werkt het dan net als de ramen in Nederland of België zodat de wandelaar eerst een praatje kan maken om te beslissen of hij verder wil gaan?

En hoe is het met een huis als “Hinter der Bahndamm” in Düsseldorf? Ik heb dat pand gezien vanuit de trein en ik zie kamers op bovenverdiepingen, soms met een Mädchen op de vensterbank zittend, maar hoe maakt de wandelaar contact? Is er een soort receptie en moet hij kiezen op basis van foto's?

Ik zou het graag willen weten, ik kom wel eens in Duitsland maar uit onwetendheid heb ik nooit een boezoekje afgelegd, deels bang om een misstap te maken en/of veel geld kwijt te raken.

Alvast bedankt, kameraden!
                  Hoi Thalysman,een laufhaus is een gebouw met verschillende verdiepingen.Je gaat gewoon naar binnen ( inkom veelal gratis;voorbeeld laufhaus in Duisburg en heel soms ook eerst inkom betalen;voorbeeld laufhaus Keulen ).
                  Eenmaal binnen begint het avontuurJe verkent de verdiepingen en per verdieping zijn er x aantal kamers waar de dames meestal buitenstaan of zitten en dan kan je een praatje slaan over mogelijkheden en eenmaal dat je je keuze hebt gemaakt ga je binnen en doe je hetzelfde als in de raambuurten
                  Omwille van de vele trappen naar de etages wordt dit loophuizen genoemd,soms erg vermoeiend als je geen keuze kan maken tussen de vele dames.
                  Mijn ervaring is dat je er een stuk goedkoper van bil gaat in vergelijking met de raambuurten.
                  Succes!!

Grtz,Dolfie

Commentaar

De meeste laufhausen zijn gewoon oude flatgebouwen of huizen, waar men gratis door heen kan lopen. De meiden staan daar in de deuropening van hun kamer zodat je als wandelaar hen kunt aanspreken.

Commentaar

Denk dat dit mini laufhaus er dan ook bij kan wel heel klein +/- 15 kamers volgens link maja een laufhaus is een laufhaus

( Villa Le Trou aus Jülich
                      Kwam dit nieuwe laufhaus tegen in Jülich niet zo heel ver van Aachen.
                      Het is met 14 kamers zeker niet te groot staan al een paar dames met foto op 6relax
                      http://www.6relax.de/club/name/priva...om_a/club_3008

als iemand er al recent ervaring heeft opgedaan hoor ik het graag )

Commentaar

In de meeste Duitse Laufhausen kan je al voor € 30 terecht. Bijvoorbeeld in Duisburg, met zijn vele Laufhausen een populaire bestemming onder Nederlandse wandelaars. De dames doen gemiddeld genomen niet onder voor hun collega's in Nederlandse raambuurten met een instaptarief van € 50. De prijs-kwaliteitverhouding in die Laufhausen is dus erg gunstig .

Een nadeel wat al genoemd is: het vele trappenlopen, tenminste als je het hele aanbod wilt zien .

Verder is de beleving tijdens het wandelen ook anders dan in een gewone raambuurt. De dames staan niet achter glas en je loopt er vlak langs. Het voelt iets minder vrijblijvend aan dan wanneer je diep weggedoken in je kraag en bij donker door een Nederlandse raambuurt loopt .

Er is hier op het forum ook een topic waarin niet alleen deze Duitse raambuurten staan, maar ook die in Nederland en België, het geheel gerangschikt naar grootte en met prijzen, adressen en (soms) afstanden:
                        http://www.hookers.nl/showthread.php...=1#post1276831
                        And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Hartelijk bedankt aan al de kameraden die reageerd hebben op mijn vraag! Onder meer:
                          Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
                          Hoi Thalysman,een laufhaus is een gebouw met verschillende verdiepingen.Je gaat gewoon naar binnen ( inkom veelal gratis;voorbeeld laufhaus in Duisburg en heel soms ook eerst inkom betalen;voorbeeld laufhaus Keulen ).
                          Dank je, ik was inderdaad vergeten om de vraag te stellen, of er inkom betaald moest worden. Als dat wel het geval is, je zegt bijvoorbeeld in Köln, ongeveer hoeveel is het?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
                          Eenmaal binnen begint het avontuurJe verkent de verdiepingen en per verdieping zijn er x aantal kamers waar de dames meestal buitenstaan of zitten en dan kan je een praatje slaan over mogelijkheden
                          Dank je, dat is duidelijk! Hinter dem Bahndamm is dus gewoon een Laufhaus. En geen ramen binnen, gewoon een open deur als het Mädchen aanwezig is en niet bezet.
                          Goed, volgende keer dat ik die kant op reis zal ik vantevoren de recensies omtrent de relevante Häuser bekijken...
                          Thalysman

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door thalysman Bekijk bericht
                            Dank je, ik was inderdaad vergeten om de vraag te stellen, of er inkom betaald moest worden. Als dat wel het geval is, je zegt bijvoorbeeld in Köln, ongeveer hoeveel is het?

=> zie http://www.pascha.de/preise.htm. De entree is 5 euro, maar daar krijg je dan wel weer gratis frisdrank voor.
                            Het laufhaus aan de overkant is overigens gratis (en zover ik weet dan ook zonder frisdrank)

Dank je, dat is duidelijk! Hinter dem Bahndamm is dus gewoon een Laufhaus. En geen ramen binnen, gewoon een open deur als het Mädchen aanwezig is en niet bezet.
                            Goed, volgende keer dat ik die kant op reis zal ik vantevoren de recensies omtrent de relevante Häuser bekijken...
                            => Bij Hinter dem Bahndamm is de focus van de dames via het raam. Meestal ga je naar boven op het moment dat je denkt wat interessants gezien te hebben. Dit in tegenstelling tot de andere Laufhäuser waar je langs de kamers loopt om te kijken.
                            (probleem in Düsseldorf zijn de dames in de wat hogere ramen, dit is wat lastiger te zien vanaf de grond)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door koosje12 Bekijk bericht
                              => Bij Hinter dem Bahndamm is de focus van de dames via het raam. Meestal ga je naar boven op het moment dat je denkt wat interessants gezien te hebben. Dit in tegenstelling tot de andere Laufhäuser waar je langs de kamers loopt om te kijken.
                              (probleem in Düsseldorf zijn de dames in de wat hogere ramen, dit is wat lastiger te zien vanaf de grond)
                              Nogmaals bedankt. Heb net naar recensies gekeken maar ik kan bar weinig vinden, in tegenstelling to bv. Antwerpen die vrij uitvoerig gedocumenteerd is... ik zie wel dat één van de recensies in Pascha, Köln, over een Mädchen gaat die vroeger in Antwerpen actief was, en sinds haar verhuis heeft niemand over haar geschreven.
                              Thalysman

Commentaar

Tijdens mijn vakantie in Halle een laufhaus gevonden met zo'n 50 kamers met niet zoveel aanwezige dames prijs vanaf 35 euro . Geen gebruik gemaakt van de diensten aangezien er niet iets van mijn smaak bij zat !

In Hamburg in de middag/avond over de reeperbahn gelopen en bij de ramen (50 tal) was het 35 euro voor een half uurtje . De aanwezige dames waren helaas niet van mijn smaak en ben dus nergens naar binnengegaan .
                                Tevens zijn er enkele eros huizen waar je best leuke dames tegenkomt maar alles is vanaf 35 of 50 euro en weinig mogelijkheden (zonder dat de prijs echt omhoog gaat) .
                                Het viel mij al op dat pzc eigenlijk nergens mogelijk was in de eros huizen . Uiteindelijk een huisje gevonden was thaise dames zaten en voor 50 euro me laten verwennen door zo'n kleine dame . Ook hier bleek dat alles met condoom ging in dit geval niet erg aangezien ik er een goede massage bij kreeg . Er was wel 1 thaise die pzc (100 euro) en als je er nog een nummertje bij wilde maken was het + 35 (standaard instap bedrag) . Dit dus niet gedaan ......

In leipzig heb ik buiten een website het betreffende huis niet gevonden en buiten een paar sexshops niets tegengekomen . Wel een keer aangesproken door een dame of ik lust habe maar die zag er niet uit ........ ;-)

Gezien het feit dat je leest in Duitsland dat het over het algemeen veel pzc en nzc mogelijk is en je dit dan niet tegenkomt in de bekende straat in Hamburg .

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
                                  Die kamers in Oldenburg is een eroscenter. Iemand vertelt in het stukje van Oldenburg dat er iets verder nog een klein eroscenter is, maar die ken ik niet
                                  Oldenburg - Stau (strasse) (Goldene Anker)
                                  Wordt inmiddels te koop aangeboden bij Immobilienservice Schröter.

Porta Westfalica - An der Pforte: 35 kamers
                                  Kan aan de lijst worden toegevoegd.

Steinhagen - Hallerstrasse: 15 kamers
                                  Weinig actuele info over te vinden.

Minden - Rampenloch
                                  Kleine steeg in de binnenstad met laufhaus en ramen. Kon er weinig actuele info over vinden. NM: Opgeheven.

Deze zijn naar alle waarschijnlijkheid opgeheven:

Bonn - Immenburg Strasse
                                  Kassel - Wolfhager Strasse
                                  Göttingen - Güterbahnhofstrasse
                                  Detmold - Wittekindstrasse
                                  Hameln - Schlachthofstrasse
                                  Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 31-05-18, 20:09.

Commentaar

1. Frankfurt am Main - Breite Gasse: 136, Bahnhofsviertel (Taunusstrasse): 657, totaal 793 kamers, €20 - 25
                                    2. Hannover - Braunstrasse: 57, Ludwigstrasse: 51, Steintor: 380, totaal: 488 kamers, € 25
                                    3. Duisburg - Vulkanstrasse en omgeving: circa 430 kamers, € 25
                                    4. Bochum - Gussstahlstrasse 225+ ramen, € 25
                                    5. Keulen - Hornstrasse: circa 225 kamers, € 25
                                    6. Braunschweig - Bruchstrasse: circa 175 ramen, € 25
                                    7. Oberhausen - Flasshofstrasse: 157 ramen, € 25
                                    8. Bremerhaven - Lessingstrasse: circa 150 ramen, € 25
                                    9. Bonn - Immenburgstrasse 17-21: 140 kamers, € 30
                                    10. Mannheim - Lupinenstrasse, circa 130 ramen
                                    11. Hamburg - Reeperbahn, Herbertstrasse, Grosse freiheit: circa 125 kamers, € 50
                                    12. Essen - Stahlstrasse: 120 ramen, € 25
                                    13. Dortmund - Linienstrasse: 115 ramen, € 25
                                    14. Düsseldorf - Hinter dem Bahndamm: 100 ramen €25
                                    15. Aken - Antoniusstrasse: 75 ramen, € 25
                                    16. Hagen - Duppenbeckerstrasse: circa 60 ramen, € 25
                                    17. Bremen - Helenenstrasse: circa 60 ramen, € 50
                                    18. Bielefeld - Eckendorferstrasse: 45 ramen, € 30
                                    19. Oldenburg - An der Brakerbahn 6: circa 35. € 50, Staustrasse: circa 10, € 30, totaal: circa 45 ramen,
                                    20. Krefeld - Mevissenstrasse: 40 ramen, € 30
                                    21. Wiesbaden - Mainzerstrasse 129: circa 40 kamers €25
                                    22. Recklinghausen - Dortmunder Strasse 28, Kaiserwal: klein aantal, totaal: circa 30 kamers
                                    23. Mainz - Bahnhofstrasse 17: circa 30 kamers €25
                                    24. Porta Westfalica - An der Pforte: circa 30 kamers, € 50
                                    25. Lüneburg - Hinter der Sulzmauer: 20+ kamers, € 50
                                    26. Bruhl - Bremerstrasse: circa 20 kamers
                                    27. Wuppertal - Wesendonckstrasse 18: 15+ kamers
                                    28. Paderborn - Hallerstrasse 8: 15+ kamers
                                    29. Osnabrück - Eisenbahnstrasse: 15 kamers, € 50
                                    30. Bunde - Carl-Zeiss-Strasse: 15 kamers, € 50
                                    31. Jülich - Privathaus Villa le Trou: 14 kamers, € 50
                                    32. Hamm - Gallbergerweg 34: 10+ kamers
                                    33. Koblenz - Kesselheimerweg 38: 10+ kamers
                                    34. Minden - Rampenloch: circa 10 ramen NM: Opgeheven.
                                    35. Limburg an der Lahn - Rudolf-Schuy-Strasse: 8 circa 10 kamers
                                    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 31-05-18, 20:10.

Commentaar

intressant bijna 800 kamers zouden er ook zoveel dames zitten
                                      wil wel eens in Frankfurt gaan kijken.
                                      zijn er mensen die hier wel eens komen of naartoe willen gaan, laat maar horen.

groet blondo
                                      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 31-05-18, 20:11.

Commentaar

1. Frankfurt am Main - Breite Gasse: 136, Bahnhofsviertel (Taunusstrasse): 657, totaal 793 kamers, €20 - 25
                                        2. Hannover - Braunstrasse 8: 57, Ludwigstrasse: 51, Steintor: 380, totaal: 488 kamers, € 25 - 30
                                        3. Duisburg - Vulkanstrasse en omgeving: circa 430 kamers, € 25 - 30
                                        4. Bochum - Gussstahlstrasse 225+ ramen, € 25
                                        5. Keulen - Hornstrasse: circa 225 kamers, € 25
                                        6. Braunschweig - Bruchstrasse: circa 175 ramen, € 25
                                        7. Oberhausen - Flasshofstrasse: 157 ramen, € 25
                                        8. Bremerhaven - Lessingstrasse: circa 150 ramen, € 25
                                        9. Bonn - Immenburgstrasse 17-21: 140 kamers, € 30
                                        10. Mannheim - Lupinenstrasse, circa 130 ramen
                                        11. Hamburg - Reeperbahn, Herbertstrasse, Grosse freiheit: circa 125 kamers, € 50
                                        12. Essen - Stahlstrasse: 120 ramen, € 25
                                        13. Dortmund - Linienstrasse: 115 ramen, € 25
                                        14. Kiel - Wall 50: 104 kamers
                                        15. Düsseldorf - Hinter dem Bahndamm: 100 ramen €25
                                        16. Aken - Antoniusstrasse: 75 ramen, € 25
                                        17. Stuttgart - Bebenhäuser Hof 2-4-6: 67 kamers
                                        18. Hagen - Duppenbeckerstrasse: circa 60 ramen, € 25
                                        19. Bremen - Helenenstrasse: circa 60 ramen, € 50
                                        20. Bielefeld - Eckendorferstrasse: 45 ramen, € 30
                                        21. Oldenburg - An der Brakerbahn 6: circa 35. € 50, Staustrasse: circa 10, € 30, totaal: circa 45 ramen,
                                        22. Krefeld - Mevissenstrasse: 40 ramen, € 30
                                        23. Wiesbaden - Mainzerstrasse 129: circa 40 kamers €25
                                        24. Böblingen - Calwerstrasse 33: 40 kamers
                                        25. Heidelberg - Güteramtsstrasse 11: 31 kamers
                                        26. Waiblingen - Düsseldorfer Strasse 4: 31 kamers
                                        27. Recklinghausen - Dortmunder Strasse 28, Kaiserwal: klein aantal, totaal: circa 30 kamers
                                        28. Mainz - Bahnhofstrasse 17: circa 30 kamers €25
                                        29. Porta Westfalica - An der Pforte: circa 30 kamers, € 50
                                        30. Lüneburg - Hinter der Sulzmauer: 20+ kamers, € 50
                                        31. Rostock - Am Bahnhof Bramow 10: 20+ kamers
                                        32. Bruhl - Bremerstrasse: circa 20 kamers
                                        33. Wuppertal - Wesendonckstrasse 18: 15+ kamers
                                        34. Paderborn - Hallerstrasse 8: 15+ kamers
                                        35. Osnabrück - Eisenbahnstrasse: 15 kamers, € 50
                                        36. Bunde - Carl-Zeiss-Strasse: 15 kamers, € 50
                                        37. Jülich - Privathaus Villa le Trou: 14 kamers, € 50
                                        38. Hamm - Gallbergerweg 34: 10+ kamers
                                        39. Koblenz - Kesselheimerweg 38: 10+ kamers
                                        40. Minden - Rampenloch: circa 10 ramen
                                        41. Limburg an der Lahn - Rudolf-Schuy-Strasse: 8 circa 10 kamers

Toegevoegd: Kiel, Stuttgart, Böblingen, Waiblingen, Heidelberg, Rostock.

Advies van W.A.S.P. : ga niet naar buurten waar de vanaf prijs € 50 is.

Alle angaben ohne gewähr.

Commentaar

1. Frankfurt am Main - Breite Gasse: 136, Bahnhofsviertel (Elbestrasse): 657, totaal : 793 kamers, € 20 - 25
                                          2. Hannover - Braunstrasse 8: 57, Ludwigstrasse: 51, Steintor: 380, totaal : 488 kamers&ramen, € 25
                                          3. Duisburg - Vulkanstrasse en omgeving : circa 430 kamers, € 25 - 30
                                          4. Bochum - Gussstahlstrasse : 225+ ramen&kamers, € 25
                                          5. Köln - Hornstrasse : circa 225 kamers, € 25
                                          6. Braunschweig - Bruchstrasse : circa 175 ramen, € 25
                                          7. Oberhausen - Flasshofstrasse : 157 ramen&kamers, € 25
                                          8. Nürnberg - Frauentormaur 66-102 : circa 150 kamers&ramen,
                                          9. Bremerhaven - Lessingstrasse : circa 150 ramen, € 25
                                          10. Bonn - Immenburgstrasse 17-21 : 140 kamers, € 30
                                          11. Mannheim - Lupinenstrasse : circa 130 kamers&ramen,
                                          12. Hamburg - Reeperbahn, Herbertstrasse, Grosse Freiheit : circa 125 kamers&ramen, € 50
                                          13. Essen - Stahlstrasse : 120 ramen, € 25
                                          14. Dortmund - Linienstrasse : 110 ramen, € 25
                                          15. Kiel - Wall 50 en omgeving : 104 kamers,
                                          16. Düsseldorf - Hinter dem Bahndamm : 100 ramen, € 25
                                          17. Aachen - Antoniusstrasse : 75 ramen, € 25
                                          18. Heidelberg - Güteramtsstrasse 11-13 : 71 kamers,
                                          19. Stuttgart - Bebenhäuser Hof 2-6 : 67 kamers,
                                          20. Hagen - Duppenbeckerstrasse : circa 60 ramen, € 25
                                          21. Bremen - Helenenstrasse : circa 60 ramen, € 50
                                          22. Erfurt - Salinenstr. 91: circa 20, Bunsenstr. 9: 40, totaal : circa 60 kamers, € 50
                                          23. Sindelfingen - Max Eyth Strasse 10-12 : 59 kamers, € 30
                                          24. Bielefeld - Eckendorferstrasse 29 : 45 ramen, € 30
                                          25. Oldenburg - An der Brakerbahn 6: circa 35, €50, Staustrasse: circa 10, €30, totaal : circa 45 ramen,
                                          26. Krefeld - Mevissenstrasse 70 : 40 ramen, € 30
                                          27. Wiesbaden - Mainzerstrasse 129 : circa 40 kamers, € 25
                                          28. Böblingen - Calwerstrasse 33 : 40 kamers,
                                          29. Porta Westfalica - An der Pforte 1 : 35+ kamers, € 50
                                          30. Halle - Delitzscher Str. 80: 20, (Ecke) Delitzscher Str. 15: 15, totaal : 35 kamers,
                                          31. München - Stahlgruberring 23 : 33 kamers,
                                          32. Waiblingen - Düsseldorfer Strasse 4 : 31 kamers,
                                          33. Recklinghausen - Dortmunder Strasse: 28, Kaiserwal: klein aantal, totaal : circa 30 kamers,
                                          34. Mainz - Bahnhofstrasse 17 : circa 30 kamers, € 25
                                          35. Reutlingen - Carl Zeiss Strasse 23/1 : 22 kamers, € 30
                                          36. Lüneburg - Hinter der Sulzmauer : 20+ ramen, € 50
                                          37. Rostock - Am Bahnhof Bramow 10 : 20+ ramen,
                                          38. Brühl - Bremerstrasse 8 : circa 20 kamers,
                                          39. Ludwigsburg - Maybachstrasse 22 : circa 20 kamers,
                                          40. Hildesheim - Hannoverschestrasse 15 : 18 kamers,
                                          41. Konstanz - Byk Gulden Strasse 24 : 16 kamers, € 50
                                          42. Wuppertal - Wesendonckstrasse 18 : 15+ kamers,
                                          43. Paderborn - Hallerstrasse 8 : 15+ kamers,
                                          44. Osnabrück - Eisenbahnstrasse 18 : 15 kamers, € 50
                                          45. Bünde - Carl-Zeiss-Strasse : 15 kamers, € 50
                                          46. Regensburg - Auweg 23 : circa 15 kamers,
                                          47. Berlin - Hochstrasse 45 : 14 kamers, €30
                                          48. Jülich - Aachener Landstrasse 31 : 14 kamers, € 50
                                          49. Würzburg - Randerackerer Strasse 64 : circa 14 kamers,
                                          50. Augsburg - Raiffeisenstrasse 15 : 12 kamers,
                                          51. Hamm - Gallbergerweg 34 : 10+ kamers,
                                          52. Koblenz - Kesselheimerweg 38 : 10+ kamers,
                                          53. Aalen - Kochertal Strasse 43 : 10+ kamers,
                                          54. Minden - Rampenloch : circa 10 ramen,
                                          56. Limburg an der Lahn - Rudolf-Schuy-Strasse 8 : circa 10 kamers,
                                          57. Baden Baden - Balzenbergstrasse 43 : circa 10 kamers,
                                          58. Passau - Haitzingerstrasse 20 : circa 10 kamers.
                                          59. Worms - Sommerdamm 30 : 9 kamers, €30

??. Karlsruhe - Brunnenstrasse 5-19 (10 huizen, waarvan 8 Laufhaus): ?? Kamers/ramen,
                                          ??. Leipzig ?
                                          ??. Dresden ?
                                          ??. Flensburg ?
                                          ??. Saarbrücken ?

17 plaatsen toegevoegd (Laufhäuser & Fenster)