Bochum, Gussstahlstrasse 12, Alexandra

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 12, Alexandra

Vanavond Alexandra bezocht.
    Zeer goed uitziende blondine die ik al een paar keer heb gezien en vanavond eindelijk bezocht.
    Deze mooie dame valt onder de categorie: Een mooie vrouw is geen garantie voor spetterende sex.

Dame
    Alexandra werkt in pand 12, kamernr 128 (laatste 4 ramen rechts voor je laufhaus14 inloopt).
    Alexandra is yougoslavisch, geblondeerd haar strak achterover in een klein staartje, cup-C, maatje 38, en draagt elke keer een kleurige bikini met een paar stilleto's erbij
    Haar leeftijd schat ik tussen de 25 en 30 jaar.

Kamer
    Binnen in pand 12 lijkt het net een klein laufhaus. Werd meegenomen naar de 2e verdieping, waarbij tijdens de klimpartij elke verdieping zo'n 4 kamers telt.
    Is een kleine kamer, die er wat vervallen en oud eruit ziet en en echt oud krakend bed

Sessie
    Gekozen voor het standaard ruhrpakket + kinky erbij (fetish leer + high heels), wat het op 50 euro bracht.
    Begon met pmc, opzich goed, maar niet spectaculier. Ze ging met de rug naar me toe zitten, wat ik niet fijn vind. Gevraagd of ze zich om kon draaien, zodat ik een beter en geile uitzicht had. Dit willigde ze in.
    Daarna begon ze wat ongeinteresseerd aan me paal te trekken nog met condoom om. Vond dit niet geweldig en dit ook medegedeeld. Daarna is ze weer gaan pijpen.
    Op het moment dat ze weer wilde trekken, maar gevraagd om oliemassage, want kreeg het idee dat deze dame niet echt wild is en weinig fantasie in bed heeft.
    Uiteindelijk afgemaakt met oliemassage, waarbij ik haar heerlijke borsten in bikini aan het kneden was.

p.s:
    De afspraak van 20 euro extra voor kinky deed ze weinig mee. Ze had wel een lerenbroek+high heels aan, maar speelde niet op mijn fetish in.
    Duidelijk dat je bij deze dame dus niet verder moet gaan dan het standaard ruhr-pakket a 30 euro.

Werktijden
    Elke dag van 14.00 tot ongeveer 02.00
    Vakantie : 28-08-2010 t/m ongeveer 15-09-2010.

Werkhistorie
    Geen idee

Hygiëne
    Goed.
    Na het klaarkomen maakte ze mij op bed helemaal schoon met vochtige tissue's. Kon daarna bij de wasbak me wassen.

Conclusie
    Zeer goed uitziende blondine die ik al een tijdje wilde gaan bezoeken.
    Echter was de sessie wat plichtmatig en de dame toont weinig fantasie in bed. Ze ziet er wel zeer goed uit, is vriendelijk en willigt wel je verzoek in als je tijdens de sessie aangeeft dat je het anders wil.
    Al met al voldoende, maar voor 50 euro bij vele dames betere sessies gehad.
    Daarom weet ik nu al dat mijn bezoekje bij deze dame eenmalig was.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 17-08-10, 19:11. Reden: Aanpassing in tekst op verzoek van schrijver.

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 12, Alexandra (voldoende)

Tot voor kort zat hier ook een opvallend grote blonde dame (ik denk zeker 1,80m). Ze had een brief op haar raam hangen waarop stond: Alexandra Deutschland. Vrijdag was ze er echter niet en die brief hing er ook niet meer. Ik neem aan dat dit dezelfde Alexandra is als Stefdev beschrijft?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
      Tot voor kort zat hier ook een opvallend grote blonde dame (ik denk zeker 1,80m). Ze had een brief op haar raam hangen waarop stond: Alexandra Deutschland. Vrijdag was ze er echter niet en die brief hing er ook niet meer. Ik neem aan dat dit dezelfde Alexandra is als Stefdev beschrijft?
      Ja, dat moet wel dezelfde zijn.
      Kom echter te weinig in Bochum om bij te kunnen houden of een dame even een weekje vrij is of er niet meer werkt.
      Ik heb haar echter 2 weken geleden (laatste keer bochum) nog wel voor het raam zien staan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
        Vrijdag was ze er echter niet en die brief hing er ook niet meer
        Afgelopen avond weer in Bochum geweest.
        Alexandra niet gezien, maar de brief met naam hing weer aan het raam.

Commentaar

Aan het werk...
        X