Berlijn - Laufhaus Hase, Hochstrasse 45, Nicole

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Berlijn - Laufhaus Hase, Hochstrasse 45, Nicole

Vandaag wederom het Laufhaus Hase bezocht. Het is in de buurt en goedkoop en tot nu toe goed, dus waarom niet he. Vandaag was de keus wat groter en uiteindelijk voor Ppoolse Nicole, 29 jaar, gekozen http://www.freudenhaus-hase.de/html/nicole.html . Hoewel de dame,die er beter uit zag met kleren dan zonder, de bewezen dienst sex
    + pijpen zonder is nagekomen, doordat ik lekker klaar kwam in haar, was dit voor mij toch een mindere ervaring dan de vorige 2. Deze dame was het er namelijk om te doen mij zo snel mogelijk klaar te krijgen. Doordat het bij mij altijd wat langer duurt kon ik het nog naar een kwartier rekken, maar als je voor een half uur sex betaald is dit natuurlijk een beetje een dissapiontment. Maar goed de kwak was weer kwijt waarna ik nog wat door Berlijn gewandeld heb. Nog de ****tjes gezien op kurfurstenstrasse, maar dat is niets voor mij. Te gevaarlijk, gezien de figuren die eromheen zwermen. Morgen geen Laufhaus Hase, maar een date met een privedame, waarmee ik via berlin intim heb afgesproken bij haar thuis....

Dus wordt vervolgd!
    .
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 14-08-10, 16:17.
Aan het werk...
X