Berlijn - Laufhaus Hase, Hochstrasse 45, Jasmin

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Berlijn - Laufhaus Hase, Hochstrasse 45, Jasmin

Na de geile ervaring bij Laufhaus Hase gisterenavnd hedenmorgen opnieuw een bezoek gebracht aan dit Laufhaus. Helaas wat weinig dames in de ochtend, dus pas bij de derde keer terugkomen was het raak. Maar wel was toen de dame vrij die ik op het oog had. Jasmin : http://www.freudenhaus-hase.de/html/jasmin.html een blonde duitse van 33 jaar met het 1 na lekkerste kontje van Berlijn (volgens berlin-intim.de). Aangezien jasmin niet zoent dit maal voor een sessie met pijpen zonder gekozen en een half uur, wederom voor 55 euro. Echt zalige sessie gehad, Jasmin kan lekker pijpen en neuken in verschillende standjes met zicht op dat lekkere kontje is geen straf. Uiteindelijk hard gekomen in doggy . Graag weer dus!

Re: Berlijn, Hochstrasse 45, Jasmin (uitstekend)

Op mijn bezoek in Berlijn ben ik een tweede keer naar 'Freudenhaus' geweest en liep deze heerlijke dame tegen het lijf.
    Blond, klein, lekkere silli's, spontaan en lekker service-gericht.

Ik wandelde haar kamertje binnen en ze somde alle mogelijkheden op.
    Voor mij eenmaal 'Franzosich Total' en dat kwam op 65 voor een half uurtje.
    Ze bracht het geld weg en ik kon me rustig wassen.
    Toen ze terug kwam lag ik al met een halfstijve naakt op bed te wachten op wat komen zou.

Deze dame is een pro.Ze kwam binnen met een Spaatje Rood en het wisselgeld.
    Op het bed ontkleedde ze zich van haar weinige kledij met haar heerlijke kont naar me toe.
    Daarna begon ze heel rustig haar speurtocht naar mijn pik.
    Ze streelde me en sabbelde zachtjes aan mijn steeds harder wordende paal.
    Gelukkig lette ze goed op mijn lijf waardoor ik langzaam heerlijk werd opgegeild.
    Al snel verdween mijn vlees in haar geile mond.
    Met lange en rustige halen pijpte ze me de 7e hemel in.
    Ik begon al verliefd te worden.

Ze vroeg me of ik ook wilde neuken en ze berubberde me.
    Haar idee was om me te berijden maar aangezien ik bang was om te snel klaar te komen wilde ik haar op zijn hondjes.
    Op mijn eigen tempo mocht ik haar penetreren en het aangezicht van mijn pik tussen haar goddelijke billen maakte me gek van opwinding.

Daarna missionaris waarbij dat heerlijke lijf gewillig alles toeliet.
    Op een gegeven moment neukte ik haar met haar voeten in mijn nek en datgene wat ik zag zorgde voor een eindspurt van geiligheid.

Ik rukte het condoom van mijn kloppende penis en duwde hem in haar mond terwijl ik op mijn knieeen zat.
    Een paar halen in haar mond en haar zuigende mond zorgde voor een gigantisch orgasme.
    Ze nam de tijd om al mijn geile zaad te ontvangen en mijn lijf ontplofte.
    Ik was een blije man.

Dit heerlijke meisje nam een spurt naar de badkamer om haar mond te spoelen maar ik was volledig tevreden.
    Aangezien ik nog wat tijd over had maakte ze het af door me een ontspannende rugmassage te geven.

Conclusie:-Topservice van een heerlijke slet!

Berlijn is top!

Met een vriendelijke groet,
    Rick666

Commentaar

Aan het werk...
    X