Bochum, Gussstahlstrasse 14, Melissa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 14, Melissa

Was nog maar op de helft van de gusstahlstrasse toen ik in het laufhaus 14, 1e verdieping, kamernr 15 een zeer goed uitziende dame zag staan in lakrok/laktop gekleed.
    Ze had iets weg van Ginger uit Essen.

Melissa is 1m70, slank, cup-B, zwart bobline haar, zegt uit Griekenland te komen, maar al sinds haar jeugd in duitsland woonachtig. Schat haar tussen 34-37.

Kreeg 30 euro te horen voor het standaard ruhrpakket. Echter hing achter haar aan de muur een mooi zwart lakcatsuit. Werd hierdoor geinspireerd en wilde ze aantrekken met een kleine kinky sessie voor 50 euro.

Eenmaal op de kamer trok ze het lak catsuit aan en dacht: WOW. Mocht kiezen uit laklaarzen erbij of diverse paren pumps.

Sessie
    Ze ging op bed liggen op een manier, zodat ik haar overal kon betasten en haar lakpumps kon likken. Ondertussen zat ze me te trekken, sloeg kinky taal uit en sloeg me (wel zachtjes) op benen, lichaam, gezicht.

Jammer genoeg begon ze opeens of ik geen sessie van een uur wilde en vertelde wat ik dan allemaal zou krijgen.
    Haar aanbod was vrij bizar. Onder andere plassex en ze vroeg of ik tijdens een sessie van 200 euro ook zin had in een lijntje cocaine (dit aanbod heb ik nog nooit gehad van een dame)
    Afijn, netjes gezegd dat ik geen behoefte had aan een sm-sessie. Daarna begon ze of ik niet voor 100 euro kon en beneden wel een pinautomaat stond.
    Me uit deze discussie gered door te zeggen dat me pas niet werkt bij duitse pinautomaten.

Hierna ging de sessie verder met kinky taal, anfassen en trekken. Plotseling kreeg ik poppers voor mijn neus en moest erin snuiven.
    Na de poppers kreeg ik het idee of ik met miss Griekenland in bed lag in een catsuit en haar compleet aan het platneuken was.
    Ik kreeg een orgasme van hier tot tokio en had het zweet op mijn voorhoofd staan.

Werktijden
    Zegt elke dag te werken, maar hecht daar tegenwoordig niet meer al teveel waarde aan (vaak genoeg meegemaakt dat ik een week later voor een donkere kamer sta).
    Was haar 1e week in Bochum en geeft aan in Bochum te blijven (ook dit kan zo variabel als het weer zijn).

Werkhistorie
    Zegt de afgelopen jaren in Keulen gewerkt te hebben, waarbij ze aangaf in 2010 in de Pascha gewerkt te hebben.

Conclusie
    Zeer goed uitziende duitse dame van griekse afkomst in het kinky segment.
    Wel een minpuntje dat ze begon te zeuren over langer blijven en bijpinnen.

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 14, Melissa (uitstekend)

Deze dame lange tijd niet gezien.
    Was vanavond weer aanwezig, 1 kamer opgeschoven. Zit nu op kamernr 15 in laufhaus 14.

Even praatje meer gemaakt. Komt altijd zeer aardig over.

Echter heeft een wandelaar waarmee ik chat een wat mindere ervaring met haar gehad.
    Aangezien hij zelf geen recensie hier wil schrijven zal ik niet helemaal in detail vertellen.
    Zijn bezoekje was opzich goed, maar had halverwege de sessie een deal gemaakt om nog 50 euro extra te betalen. Uiteindelijk heeft hij voor die 50 euro extra niets extra's gekregen.
    Bij mij vroeg ze toen of ik extra geld kon pinnen (niet gedaan toen).

Opzich een aardige goed uitziende dame, waar ik een uitstekende sessie mee heb gehad.
    Het lijkt er alleen op dat ze een wolf in schaapskleren is, omdat ze snel begint te vragen om extra geld, dus dat is de waarschuwing die ik mee wil geven.

Commentaar

Aan het werk...
    X