Bochum, Gussstahlstrasse 40, Canan (Tur/Dui)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 40, Canan (Tur/Dui)

Gisteravond in het Vulkanhaus weer een nieuw pareltje ontdekt.
    Haar naam is Canan en ze is Turkse. Ze woont nu 9 jaar in Duitsland en spreekt vloeiend Duits. Om te zien een prachtige meid. Zeer slank, 22 lentes jong. prachtig figuurtje en prachtige stevige c-cups. Kon eerst niet geloven dat deze echt waren maar bij nadere inspectie zijn ze dat zeker! Op de kamer blijft ze de vriendelijkheid zelve en heeft ze alle tijd voor je. Eerst op bed geknuffelt en aan haar tepels gelikt en die prachtige borsten gekneed. Daarna werd ik voorzien van een heerlijke blow-job. Gewoon lekker van genoten. Daarna de cow-girl positie. Ze gebruikt wel aardig wat glijmiddel, maar dat is ook wel nodig. Ze is lekker nauw en ze gaat wild tekeer. Daarna lekker lang nog genoten in mijn favoriete doggy-positie. Zelfde als laatst bij Solimar. Zij lekker de beentjes bij elkaar en ik lekker heftig diep doorstoten. Man, wat heerlijk! Ben dan ook lekker in haar gekomen waarna we nog even in elkaar verstrengeld bleven. Daarna lekker even schoongemaakt en de nodige small-talk.
    Gewoon weer een prima sessie met een bloedmooie meid. Begin het al gewoon te vinden om met zulke mooie meiden als op de Vulkan sex te hebben maar dat is het natuurlijk niet. Zelfs in de doorsnee discotheek vind je nauwelijks zulke mooie meiden als bijvoorbeeld deze Canan. Kan zo in de Playboy deze Canan.
    Canan vind je trouwens op de 2de etage van het Vulkanhaus, kamer ergens in het midden. Haar naam staat op de deur.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Canan (uitstekend)

deze canan gisteren ook gezien,na het lezen van deze recencie (ik wilde toch wel gaan)ben ik eff naar duisburg gereden.ik was aangekomen in haus 17-19 eenmaal op de 2e etage was ik echt mn best aant doen om haar te zien,ik moet zeggen dat ze me niet opviel.ik was naar een hele mooie dame opzoek.toen liep ik langs een heel klein meisje met een niet knap gezicht en haar lengte klopt ook niet ik denk dat rond 1m.55 is.toen zag ik op de deur haar naam staan CANAN.ik was gelijk telleur gesteld.ik d8 is dit haar nou?ik vindt wel dat hobbele iets te enthousiast is geweest over haar uiterlijk.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 07-08-10, 16:17.

Commentaar

Tja, net wat je zegt, smaken verschillen nu éénmaal. Ze is nu éénmaal wel mijn type en ik vindt haar er wel erg mooi uitzien. Zo is er ook al iemand geweest die Karina niet mooi vond en vond dat ze er onverzorgd uitzag. Ik vind haar wel knap en ze is bovendien gezegend met een zeer erotische uitstraling. Als ik het zo lees op de Duitse fora zijn meerdere mensen het met mij ééns. Uiterlijk is nu éénmaal altijd een kwestie van smaak.

Commentaar

Voor het eerst in Duisburg. Eerste meid die ik bezocht had bleek dus Canan te zijn. Heeft veel klanten uit Nl, zegt ze.Ze heeft idd een strak lichaam en prachtige borsten. Ze doet lekker mee, missio was het beste , doggie ging niet, omdat ze haar benen bij elkaar hield plus een bolle rug houding nam. Dat betekend 1 ding, pijn. Terug naar missio, waar ze mij voor bedankte. Herhaling zeker ooit als ik weer langs Duisburg kom. Gvd wat een meiden hier zeg. Ik heb veel meiden bezocht afgelopen vrijdag, maar heb moeite met recencies ivm oriëntatie enzo. Geen kaarten met kamer nr hier ?!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol
          Is terug op kamer 211 in eros 26.
          En inmiddels weer bericht dat ze in huis 17-19 gezien is.

Commentaar

Ik heb Canan gisteren 12-12-2010 nog een bezoek gebracht. Wat een lekker ding zeg. of moet ik zeggen klein maar zeer fijn. Ze is echt lief, maar niet onbelangrijk ze heeft een pracht lichaam. een beetje getint (zonnebank bruin), perfecte boezems en natuurlijk voor niet onbelangrijk een mooi kontje. Ze geeft aan niet alle dagen te werken. Ik hoop dan ook wel dat ik haar nog een keer zal treffen. voor mij is ze zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Weer aanwezig oude vulkaanhuis, geloof tweede verdieping.

Commentaar

Gisteravond maar weer ééns dit leuke knappe Turkse meisje bezocht. Mijn laatste bezoekje was ook al weer meer dan een jaar geleden dus het werd ook wel weer ééns tijd. Zij vond dit ook dus maar naar binnen gegaan.
                Weer een goede ervaring met haar gehad. Lekkere sex met een prachtige jonge meid gezegend met de mooiste natural borsten van Duisburg. Hoe ze daar aan komt? Meestal hebben die slanke jonge meisjes wat kleinere borstjes maar moeder natuur is bij haar erg royaal geweest. Ze kijkt absoluut niet op de klok en dat was maar goed ook want door alle inspanningen en een medische ingreep bij mij gisteren had ik wat langer nodig. Geen probleem. Zij doet er alles aan om het haar klanten naar wens te maken. Het enige nadeel bij haar vind ik dat ze altijd nogal harde muziek draait op haar kamer. Vind ik niet zo fijn. Ik prefereer meer een rustige romantische sfeer tijdens de sex. Denk dat zij zich dan ook wat meer richt op de wat jongere mannen (in de 20).
                Wat hebben we gedaan? Ze is begonnen met een heerlijk ruige blow-job. Heel stevig en wild waarbij ik haar overal mocht "anfassen". Had zelf het idee dat ik nog wel iets verder bij haar had mogen gaan. Daarna een heerlijke cow-girl en daarna afgemaakt in doggy. Prima performance!
                Canan is zeker een aanradertje als je op de Vulkan bent. Maar ik denk wel een meisje voor de wat jongere wandelaars onder ons want ze is erg energiek en wild.
                Kom zeker nog weer ééns bij haar terug!

Ps, inderdaad viel het me nu ook op dat ze erg klein is. Tja, als die plateauzooltjes uitgaan, dat scheelt zo 10 cm. Lengte schat ik dus zo ook op +/- 1.55/1.60 m

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Canan(uitstekend)

Na meer dan een jaar weer bezocht...apart en verbaasd was ik, ze herkende mij heel vaag?!?!
                  Ik vond dit keer doggie echt lekker en ze is lekker strak. Is wel afstandelijk maar weer ontzettend lief.

Commentaar

Las net op een Duits forum dat Canan nu werkzaam is in Bochum en wel in het rode laufhaus daar. Dus als je de straat binnenkomt direct aan de linker kant.
                    Denk dat ze op den duur wel weer terugkomt naar Duisburg. Veel meiden uit het Vulkanhaus zijn ook daar wel eens werkzaam onder wie Cleo. Maar komen altijd weer terug.

Commentaar

Graag het adres van dit rode laufhaus, zodat ze deftig verhuisd kan worden...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door solemate Bekijk bericht
                        Graag het adres van dit rode laufhaus, zodat ze deftig verhuisd kan worden...
                        Betreft gusstahlstrasse 40, Bochum

http://www.rotehaus.com/

NM: Topic verplaatst van Duisburg naar Bochum
                        Laatst gewijzigd door Commodore64; 19-12-11, 22:50.

Commentaar

Aan het werk...
                        X