Bochum, Gussstahlstrasse 59, Anna

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 59, Anna

Eerder die dag was ik al bij Zeche Zollern geweest, in Dortmund, een mooi verstild mijnbouwcomplex, met gebouwen met Jugendstil gevels, waar een tentoonstelling gehouden werd over explosies op het werk in de tijd dat er nog steenkool werd gewonnen in het Ruhrgebied.
    Dat bracht me helemaal in de juiste stemming om zelf ook eens in een mijnschacht te gaan exploderen, dus vervolgde ik mijn reis naar de Eierberg in Bochum

Er zaten daar meerdere aantrekkelijke dames in wier schacht ik wel eens wilde afdalen, het probleem was alleen dat ze allemaal zo’n beetje vergelijkbaar leuk waren, en dan kan ik altijd lastig tot een keuze komen. En toen ik er dan uiteindelijk een gekozen had en vastberaden op haar afstapte, had die net haar straatplunje aangetrokken en bleek ze er nodig vandoor te moeten Voor “one for the road” was er geen tijd meer, gaf ze aan

Mijn middag werd gered toen ik plotseling een dame ontwaarde die buitengewoon opviel door haar verschijning. Ze droeg een charmant strak jurkje in gebroken rose. In combinatie met haar nogal sterke uilenbril wekte ze de indruk van een secretaresse te zijn. En dan bedoel ik niet zo’n dominasecretaresse in zwart nylon die je ook wel eens ziet, nee, meer zo’n lief jong ding die nog met d’r opleiding bezig is en een paar maanden stage komt lopen op de afdeling. Die wilde ik wel neuken dus, en dat kon vertelde ze, voor 30 euro mocht ik het gebruikelijke BFA verwachten

Ze heette Anna, zei ze, en ze kwam uit Roemenië. Ze werkt er al 10 maanden, op en af, met af en toe eens een vakantie er tussen door. Ze vertelde dat ze 23 jaar was, dat zou best eens de waarheid kunnen zijn. Ze sprak prima Duits en ook Engels was geen probleem voor d’r. Ze had blond haar, dat is te zeggen, geblondeerd. Inmiddels stond ze poedelnaakt voor me. Haar lichaam was niet al te groot maar heel lekker, mooi geproportioneerd, met meisjesborsten nog, A maar wel een flinke A, en een lief kaal kutje. Haar uilenbril had ze nog steeds op, wat een buitengewoon geil gezicht was

Ik legde me op haar bed, en zij nam naast me plaats. Na wat wederzijds streelwerk, vroeg ze of ik dit een goed moment vond om het Blasen in te passen. Ik gaf aan dat ik dat een prima idee vond. Terwijl ze blies, begon ik haar ook an te fassen, en het bleek dat ze daarbij een hoop toeliet. Ik was haar zelfs zo geconcentreerd aan het anfassen, dat ik me niet eens meer goed herinner hoe ik het blasen precies heb ervaren, maar het zal wel goed geweest zijn, want op een gegeven moment was Paaltje geheel opgericht, merkte ik. Ze klom op me en liet hem naar binnenglijden en begon me te berijden. Dat ging zo een tijdje door waarna ze informeerde welke standjes ik verder nog in gedachten had. Wel, met een zo lekker meisje als zij wilde ik mij nog wel eens van mijn goede kant laten zien en het werk bovenop doen, dus even later gingen wij ‘normaal’ verder. Dat is toch echt ook een lekker standje hoor, zeker met mooie, gewillige meisjes. Aldus bereikte ik een prima finish zelfs zonder me tot doggie te hebben hoeven wenden.

Daarna dan het aankleden, altijd een goede manier om elkaar eens wat beter te leren kennen. Dat viel dan toch wat tegen. Ik vond d’r wat passief. Wel lief, en welwillend, maar niet zo heel uitbundig. Uiteindelijk was er toch niet zo heel veel klik, ofschoon we lekker geneukt hebben, en ik met plezier aan haar terugdenk.

Ze zat in kamer 62 van Haus 15 van het kaartje van (via) Stefdev elders op deze site. Aan de deur is bij dat huis in het echt overigens geen nummer te ontdekken.

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 62, Anna (goed)

Dame is er nog steeds maar resideert inmiddels wat verder bij de pisbakken vandaan, namelijk op nummer 59.
    Op herhalingsbezoek geweest, ervaring was ongeveer hetzelfde, zeker de moeite waard, zonder nu echt absoluut geweldig te zijn.
    Sexy kleding is echt wel een specialiteit van haar, heb ik de indruk.

Commentaar

Aan het werk...
    X