Bochum, Gussstahlstrasse 40, Tatjana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 40, Tatjana

In het laufhaus boven "Die rote laterne" Tatjana gespot.

Tatjana is duits, midden 20, 1m65, stevig, kontmaat 40, cup-C echt wat hangend, halflang geblondeerd haar in een staat.
    Ze vertelde vlak bij de nederlandse grens te wonen (details kan ik hierover niet geven) en sprak een aantal zinnen goed nederlands.

Wilde net de gusstahlstrasse verlaten toen ik deze blonde de trap van het laufhaus zag opgaan (ze zat op een kruk bij de ingang).
    Dacht meteen van WOW. Niet dat ze echt knap is, maar zij is het type meisje waar ik in het echte leven op val.
    Soms is het leuk om met het type fotomodel het bed te delen, maar het type DVP waar je echt een zwak voor hebt is.

Tatjana zit 1e verdieping in het laufhaus "Die rote laterne", laatste deur rechts (tegenover de kamer van Laura).

Ze bied 30 euro voor het standaard ruhrpakket. Toen ik over fetish en leer begon, was ze zeer welwillend, maar vroeg dan wel 50 euro. Ze zei er wel bij dat de tijd van 20min dan niet echt meer een rol speelde.
    Ze blijkt kontmaat 40 te hebben en die maat had ik bij me

Na het aantrekken van de lerenbroek maatje 40 (waar overigs een dikke scheur rond de kont in zit) trok ze er een paar geile pumps bij aan en kreeg al een stijve, terwijl er nog niets gebeurd was.
    Ze had nog een soort lycra zwart topje aan en gevraagd deze aan te houden (haar borsten zagen er geil uit in dat lycra, maar hingen een beetje, dus echt bloot leek het me niet al te spannend).

Sessie
    Waar moet ik beginnen???

Als fetishist een droomsessie gehad met een dame wat in het werkelijke leven mijn type vrouw is.

Naast haar lerenbroek likken, de volgende dingen gedaan:
    beffen door gat in lerenbroek, kontlikken door gat in lerenbroek, facesitting, pijpen met condoom, trekken zonder olie, trekken met olie, pumps likken, voeten likken, shoefetish, dus paal tussen pumps, standje 69.

Finish: Standje 69 waarbij ik haar door het gat in lerenkont likte en zij mij klaartrok en in haar gezicht spoot.

Werktijden
    Ze is nieuw in Bochum en werkt er sinds een week.
    Ze werkt alleen maandag niet.
    Ze geeft aan dat ze in bochum wil blijven werken (altijd afwachten)

Werkhistorie
    Gaf aan her en der gewerkt te hebben, maar nog niet lang in dit vak te zitten.
Aan het werk...
X