Bielefeld, Eckendorfer Strasse 29, Victoria

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bielefeld, Eckendorfer Strasse 29, Victoria

Zag opeens een zeer mooie slanke blondine voor een raam zitten in het Eroscenter Bielefeld.

Ze zit in het eroscenter kamer 38 (Click hier.)

Victoria is begin 20, pools, lang blond stijl haar, 1m70 en een zeer mooie b-cup.
    Ze kan iets duits, maar heeft liever dat je engels met haar praat.

Zag een mooie zwarte lakjurk aan de muur hangen en gevraagd of ze die aan wilde trekken.
    Wilde ze wel, maar ze had geen idee wat ze dan moest vragen. Na even onderhandelen op 50 euro uitgekomen.

Eenmaal binnen zag ik 3 paar lerenlaarzen op haar kast liggen. Vroeg of ze het zwarte paar aan wilde trekken. Ze knielde voor me en smeekte mij niet om lerenlaarzen te vragen met het warme weer . Had medelijden en zei dat het oke was, maar haar antwoord was dat de witte lerenlaarzen nog wel gingen, dus die deed ze aan.

Ze lachde constant vriendelijk en maakte steeds grapjes.
    Ze vond het zeer leuk om een keer een oliemassage te kunnen doen. Meeste mannen wil neuken en wachtte ze maar op het gekreun tot ie klaarkwam. Nu kon ze zelf zien of ik klaar kwam en spuitende sperma vond ze een leuke aanblik.

Tijdens de sessie zat ze met opwindende teksten me op te geilen en mocht overal aankomen. Wist al meteen dat ik me geilheid niet 20min zou kunnen volhouden en deze knappe blondine trok me denk na 10min al klaar, het spoot eruit.

Ze gaf me wat tisseus en na het eerste schoonmaakwerk op bed wilde ik opstaan om me te gaan verfrissen in de badkamer, maar ze begon voor de spiegel te dansen in haar lakjurk op de muziek.
    Tja, had alle tijd van de wereld en dit uitzicht kan ik zeer waarderen, dus ben nog even lekker 5min blijven liggen en genoten van deze dansende blondine in lak.

Na me gewassen en aangekleed te hebben ging ik op haar bed zitten om me schoenen aan te doen.
    Echter kreeg ik hier geen tijd voor, want Victoria ging strak naast me zitten en begon me te kietelen. Aangezien ik niet tegen kietelen kan, lag zij helemaal in de lach en bleef maar doorgaan. Wat een gave meid

Toen ik eindelijk weer kans had om me schoenen aan te doen begon ze naast mij een beetje met haar boobies te schudden en we keken samen in de spiegel hoe geil die boobies van haar bewogen

Echte een geweldige leuke en knappe meid.
    Vond alleen het Eros Center verder wat tegenvallen, dus de kans is klein dat ik er op korte termijn weer kom.
Aan het werk...
X