Dortmund, Linienstrasse

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dortmund, Linienstrasse

Naam: Dortmund, Linienstrasse

Adres: Linienstrasse, Dortmund

Aard: raamprostitutie

Prijzen:
    vanaf 30 euro

De Dames:

Bebouwing:
    Zie onderstaande video, complete Linienstrasse van begin tot eind
    http://www.metacafe.com/watch/562630..._rld_dortmund/

Onderstaande video toont het einde van de Linienstrasse
    http://www.metacafe.com/watch/562615...tmund_top_end/

Parkeren:

Kaartje:
    http://www.bordellcommunity.de/plaene/linienstrasse.htm
    (Deze link werkt niet rechtstreeks, kopieer de link en plaats dan deze in de adresbalk van je browser)

Algemeen:

Re: Dortmund, Linienstrasse

Ook nog een website gevonden met wat informatie en foto's over de Linienstrasse te Dortmund (het lijkt wel of het van de plaatselijke VVV is):

www.mein-dortmund.de/linienstrasse.html

Commentaar

Clipje van de Linienstrasse:

http://www.youtube.com/watch?v=jVzvUtlKXlg

Commentaar

Valt hier wat te beleven en hoe is de sfeer daar etc... ?

Commentaar

Nog even een leuk plaatje gevonden van de Linienstrasse in Dortmund.
          Het valt me op dat blijkbaar niemand hier op hookers daar ooit komt daar er geen recensies bestaan over dames op de Linienstrasse.

Link: http://maps.google.nl/maps?q=Liniens...wX_GO94Bx--_Lw

Commentaar

Ik ben daar wel eens geweest maar die straat is alleen de moeite van het bezoeken waard als je toch al om een andere reden in Dortmund bent dus daarom ga ik er niet meer naar toe.

Commentaar

Vanavond voor de 1e keer de Linienstrasse bezocht.

Reden bezoek
              Na mijn bezoekje in Essen na Bochum gegaan. Daar was niet veel te doen en had geen zin om 40km naar Duisburg te rijden. Bochum-> Dortmund is 17min rijden, dus maar eens Dortmund bezichtigd.

Aanwezige dames
              Het begon slecht. De eerste 2 huizen waar ik langs liep negerinnen die tegen het raam tikten. Voorspelde niet veel goeds
              Eenmaal deze 2 huizen voorbij een paar knappe oost-europese meiden en een paar zeer knappe domina's/bizarre ladies.

Voor het eerste beeld 2x de straat op en neer gelopen en zeker 50% van de ramen bezet (vrijdagavond 22.00).
              I.v.m. met Duisburg waar je door uitgestorven gangen loopt was dit een openbaring om zoveel vrouwen achter het raam te zien.

Wandelaars
              Het geheel doet denken aan het zandpad in utrecht.
              Je wandelt over een stoep, terwijl er een onafgebroken rij auto's voorbij rijdt. In de auto's zitten vooral veel groepjes jongens die roepen en gillen naar de meiden en stoer proberen te doen, maar de auto niet uit durven te komen.

Op het voetpad veel groepjes allochtonen. Vallen veelal met 8 man tegelijk jonge oost-europese meisjes lastig en vinden zichzelf zeer stoer.

Tijdens mijn 2e ronde rond 23.00 kwam een groep van minstens 100 man Dortmund-supporters de Linienstrasse in (Borussia Dortmund bleek thuis van FC Koln gewonnen te hebben).
              Groep was totaal bezopen en schreeuwde in koor "30 euro, bitte blasen. 30 euro, bitte blasen".
              Als gevolg van deze groep opeens veel politie in de linienstrasse en veel dames die van het raam weggingen.
              Door deze groep voetbalsupporters was het opeens gedaan met het vrouwelijk schoon achter de ramen. Op een paar dames na waren de meesten van het raam verdwenen. Daarna maar besloten om terug naar huis te gaan, want de knapste meiden waren van het raam weg.

Politie
              Onafgebroken rijdt er een politieauto door de Linienstrasse. Als de rij auto's een tijdje stilstaat gooit de politieauto de sirene en zwaailichten aan. Je denkt dat er wat loos is, maar ze proberen daarmee weer vaart in de rij auto's te krijgen.
              5min later verschijnt de politieauto weer aan de andere kant van de straat.

Parkeren
              Linienstrasse ligt vlak bij het treinstation en dus zeer druk en moeilijk om je auto kwijt te raken.
              Omdat ik er pas om 22.00 was, hoefde je geen parkeergeld meer te betalen en dus even zoeken naar een vrij plekje. Had de auto zo'n 800m van de linienstrasse geparkeerd.
              Je kunt met wat file parkeren je auto ook in de linienstrasse neerzetten, maar ik heb hem daar persoonlijk liever niet staan.

Conclusie
              Zeer goed bezetting in de Linienstrasse op een vrijdagavond. Zeker meer dan 50% van de ramen was bezet.
              Je hebt bij elk huis dus wat te kijken en niet de ellende zoals in Duisburg dat je door uitgestorven hauses moet lopen.

Ik lees veel negatieve reacties over deze straat, maar ik vond het zeer positief.
              1. Zeer goede bezetting
              2. Zeer veel knappe meiden
              3. Goede mix tussen normale meiden en bizarre ladies/domina's

Het is dat het weer iets verder is dan de overige rosse buurten in het ruhrgebiet, anders zal ik er wel vaker heen willen

Commentaar

Helemaal eens met onze Stef, al valt de bezetting van de Linienstrasse op de slappere dagen (ma, di) ook wel eens tegen. Parkeren in de Linienstrasse zelf is tricky, op sommige plekken mag het, op andere niet en de politie is er om de paar minuten. Beter is om er even doorheen te rijden, en te parkeren op de brede dwarsstraat waarop je dan uitkomt, daar is meestal wel plek. Stef, je zult wel weten dat er een paar (heel fraaie) recensies van dames uit Dortmund in de SM-sectie van Nederland staan? Met dank aan Oniram.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door politeman Bekijk bericht
                  Stef, je zult wel weten dat er een paar (heel fraaie) recensies van dames uit Dortmund in de SM-sectie van Nederland staan? Met dank aan Oniram.
                  Bedankt voor het compliment, politeman. Daar ik niet echt wist waar ik deze recensies toendertijd het best kon plaatsen heb ik deze toen maar in de Nederlandse SM-kelder geplaatst om de Nederlandse SM-liefhebber ook nog op deze dames en op de Linienstrasse te wijzen.
                  Ik vond de Linienstrasse destijds echt een superstraat. De straat "heeft iets" wat mij ontzettend trekt. Het is echt een oude, wat vervallen ****enbuurt en voor mij als SM-liefhebber een "Walhalla" want het aanbod aan bizarre- en SM-dames is daar vrij groot.

Het bezoek aan Cherina op Linienstrasse 6 was echt een "voltreffer", maar ik heb daar ook nog enige andere dames bezocht (waarvan namen me inmiddels ontschoten zijn) en alle bezoeken waren goed tot uitstekend.

Zowel in de Linienstrasse te Dortmund als de Stahlstrasse in Essen heb ik "m'n hart kunnen ophalen" op het SM-gebied, terwijl ik Bochum en Duisburg toch wat minder vond op dit gebied. Jammer genoeg woon ik er te ver vandaan voor een regelmatig bezoek aan deze buurten, maar dit jaar ga ik zeker weer een keer die kant op.

Commentaar

Al veel bizarre dingen gezien tijdens het wandelen, maar wat ik vanavond in de Linienstrasse zag was compleet weird.

Een paar oude turkse mannen hadden een oude audi A80 geparkeerd in de linienstrasse en hadden achter de kofferbak (die openstond) een picknick-tafeltje neergezet met 2 stoeltjes

Terwijl uit die audi a80 turkse muziek galmde zaten die 2 turkse mannen met bierflesjes in de hand op hun stoeltjes en snacks op het picknick-tafeltje het tafereel in de Linienstrasse gade te slaan.

Commentaar

Liep vanavond de Linienstrasse in, liep er opeens een marokkaan naast me.
                      Begon wat social talk tegen me dat het mooi weer was enzo en of ik nog dames ging bezoeken..
                      Beetje normaal geantwoord, maar had wel zoiets van: Moet deze gozer snel zien kwijt te raken.

Iets later komt ie weer naar me toegelopen of ik een sigaret voor hem heb. Zeg "Nee, ik rook niet", waarop ie opeens heel dicht bij me gaat staan. Daarna vroeg ie of ik behoefte had aan hashies, coke etc.. Geantwoord met "NEIN" en gelukkig liep ie gelijk weg en wenste me nog een prettige avond.

Jammer dat dit soort volk altijd de rosse buurten komt verzieken.

Commentaar

Let op:
                        Sinds kort mag je tussen 20.00 en 04.00 niet meer met de auto door de Linienstrasse rijden.
                        Reden is volgens de dames de vele overlast van groepjes jongeren die door de straat rijden, kabaal en overlast veroorzaken zonder ook maar een dame te bezoeken.

Elke 5min rijdt er een politieauto door de linienstrasse, dus als je tussen 20.00 en 04.00 er op gokt toch door de linienstrasse te rijden is de kans op een bekeuring vrij groot.

Commentaar

Gisteravond liepen op de stoepen net voor de ingang van de linienstrasse wat heroine h.oertjes te tippelen en op vrij directe manier wordt je benadert tot een blowjob a 20 euro.
                          De strassenstrich is in Dortmund in 2011 gesloten en openbaar tippelen is in Dortmund verboden.
                          Achter de linienstrasse ligt een groot park, dus de blowjob a 20 euro zal wel ergens in de bosjes van dat park plaatsvinden.

Echter trap hier nooit in. Er rijdt veel politie rond in de buurt van de linienstrasse en als je gesnapt wordt met zo'n tippelaarster kun je een bezoekje aan het polizeiamt verwachten en een dikke geldboete.

Commentaar

Foto's Linienstrasse met tekst.

Bron: http://www.ruhrnachrichten.de/lokale...115578,2843079

[IMG]i50.tinypic.com/2n8n2wp.jpg[/IMG]
                            Schauen, ansprechen auswählen - hinter jedem Fenster an der Linienstraße sitzt eine Frau, die Sex gegen Geld bietet.

[IMG]i45.tinypic.com/n3kr2a.jpg[/IMG]
                            Frauen als Ware - das wird in der Linienstraße deutlich.

Commentaar

Ben hier aantal keren geweest en zoals ook in andere Duitse straten is het vaak heel rustig zo ook in deze straat. ( met wandelaars )

Overdags
                              is het wel wat rustiger met de dames achter de ramen. 20 tot 30 ramen bezet.

Savonds
                              Vaak wel wat drukker dan overdag 40 tot 50 ramen bezet.

De straat is 24/7 open, mooie vrouwen als ik dat zo mag vergelijken met andere starten bv (lupinstrasse Mannheim , oberhausen,hagen dat je leest over ongezonde vrouwen nou dat heb je in deze straat niet ).

Als je de straat in komt Vanaf het stadion gezien begint het met 2 of 3 negerinnen.
                              Dan krijg je wat oudere dames tot haus 6 vanaf daar begint het jonge spul tot een jaar of 30 dan. Eigenlijk gaat het door tot het einde van de straat.

Nationaliteiten
                              Afrikaanse dames ( in het begin dus )
                              Oost Europeaanse dames
                              Duitse dames
                              1 x een Nederlands dame gespot

Prijzen
                              Pijpen, neuken en standjes 20min is €30
                              Pijpen, neuken en standjes beffen 20min is €50
                              Wil je een uur komt er €30 bij

Sommige dames doen ook tongzoenen maar meerendeels van de dames niet.

Ik heb er altijd een goede ervaring gehad als he maar goed aan de deur afspreekt wat je wilt ( maar dat is eigenlijk overal zo.

Veel wandel plezier

Commentaar

Aan het werk...
                              X