Bochum, Gussstahlstrasse 10, Andrea

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 10, Andrea

Kwam tijdens mijn "toer de ruhr" vanavond onverwachts een oude bekende tegen in Bochum.

Het is de roemeense Andrea. Andrea is slank, 1m70, blond stijl haar, tussen de 22-25, en een heel mooi sprekend gezicht.
    Ze zit momenteel in gebouw 10, kamernr 131 of 132.

Heb Andrea in december 2008 bezocht in Duisburg, sexxpalace (julius-weber strasse 36). Ze heeft van december 2008 t/m maart 2009 in duisburg gewerkt.

Ze vertelde vanavond dat ze in 2009 heeft rondgezworven in munchen, stuttgart en dusseldorf en probeert nu of bochum wat voor haar is.

Heel verrassend praatte Andrea vanavond zeer goed duits. In december 2008 kon ze nog haast geen duits en sprak toen voornamelijk engels.

Aangezien ik vanavond alleen met haar gepraat heb, gaat onderstaande recensie en recensieformulier over het bezoekje bij haar in december 2008 (ps: heb dus in het recensieformulier nog haar gegevens in duisburg opgegeven):

In december 2008 heb ik Andrea bezocht in het sexxspalace te duisburg. Werd aangetrokken door haar sprekende gezicht en mooie blonde haar. Andrea heeft een mooi maatje 36 en spreekt goed engels.
    Eenmaal binnen voor 50 euro afgesproken voor gewone massage, dragen van fetish kleding en eindigen met oliemassage.
    De gewone massage die ze mij gaf was heerlijk. Was einde van het jaar en eindelijk vrij. Was toe aan deze massage. Na 15min vroeg ze of ze door moest gaan met masseren of dat ik iets anders wilde.
    De massage beviel me wel en gezegd om nog even door te gaan.
    Na 20min stopte ze opeens de massage, ging staan en zei dat de tijd om was
    Als ik nog een finish wou hebben, moest ik nog 20 euro bijbetalen. Afijn, had een onvoldaan gevoel en maar 20 euro bijbetaald om tot een finish te komen.
    Hierna heeft ze het met een lekkere oliemassage tot een einde gebracht.

P.s:
    Moet wel aangeven dat het bezoekje bij haar het begin was van mijn duitse wandelperiode. Was nog een groentje en kende nog niet de prijzen en regels. Daar heeft Andrea dus misbruik van gemaakt. Nu zou ik hooguit 30 tot 50 euro betalen en wetende dat je in duitsland voor de tijd betaald.

Enige wat dus een minpuntje is van Andrea dat ze exact de tijd in de gaten houd en precies op 20min ermee stopt.

Heb een soort haat/liefde verhouding met haar. Vanavond dus lang staan kletsen met haar en vind haar er zeer knap uitzien. Echter heb ik twijfels om haar nog een 2e keer te bezoeken

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 10, Andrea (goed)

@Mod:
    Deze dame eind 2009 in Duisburg bezocht.
    Haar eenmalig in Bochum gezien op 16-05-2010, maar daarna nooit meer.

Volgens haar zeggen in gesprekje op 16-05-2010 werkt ze door heel duitsland en wisselt per 2 a 3 maand van rosse buurt.
    Wat doen we hiermee? (Haar in 2011 niet meer gesignaleerd in Bochum)

Commentaar

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 10, Andrea (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
      Volgens haar zeggen in gesprekje op 16-05-2010 werkt ze door heel duitsland en wisselt per 2 a 3 maand van rosse buurt.
      Wat doen we hiermee? (Haar in 2011 niet meer gesignaleerd in Bochum)
      We laten Andrea nog even in Bochum staan totdat ze mogelijk elders opduikt. Mocht er info komen dat ze gestopt is, dan gaat Andrea naar het archief.
      Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Aan het werk...
      X