Bochum, Gussstahlstrasse 07, Robbie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 07, Robbie

Bij mijn debuutwandeling in de Guβstahlstrasse viel mijn keuze op het meisje dat in het linkerraam van huis 7 zat. Een jong, leuk Oosteuropees ding, zwart haar, een vriendelijke uitstraling, zotezien een gewillige werkhouding, en bovendien de kleinste borsten van al degenen die er op dat moment aanwezig waren
    Ze leek oprecht blij toen ik binnenstapte, niet dat onverschillige dat sommige anderen dan meteen al kunnen hebben.

Ze stelde zich voor als “Robbie”. Ik heb haar dat nog eens laten zeggen en weer was het “Robbie”. Interessant, ik heb nog nooit een Robbie geneukt. Wel heb ik ooit op het schoolplein een Robbie op z’n bek geslagen, toen moesten we allebei een week lang nablijven, later zijn we trouwens goede vrienden geworden. Maar goed, het kan wezen dat je haar “Robbie” anders moet spellen dan dat ik het hier gedaan heb, het zal haast wel, maar het klonk echt als Robbie.

Ze kwam, zo vertelde ze vervolgens, uit Tsjechoslowakije Ik legde haar uit dat dat land niet meer bestond, maar dat kwam niet over, ja uit Tsjechoslowakije kom ik, herhaalde ze. Ach, moet kunnen, zullen we maar zeggen. Ik heb er ook al eens eentje gehad die zei van Mars te komen en die bleek vervolgens ook uitstekend te kunnen neuken.

Ze trok haar bikini vlot uit en toonde aldus een prachtig sexy lichaam. Daar zou het zeker mee gaan lukken, wist ik. Haar poesje was wel geschoren, maar dat was wel al een behoorlijk aantal dagen geleden, er was daar al een flinke five o’clock shadow waar te nemen. ’t Leek me niks geen meisje voor tattoo’s, maar ze had er toch wel eentje, een gewei boven haar strakke kontje.

Het voorstel kwam om het rustig aan te doen tegen een meerprijsje maar dat wimpelde ik af. Ik wist dat ik met haar mooie lichaam zeker binnen de 20 minuten zou blijven, ook al zouden we rustig aan doen. Voor de zekerheid trok ik nu de rest van mijn kleding toch maar in versneld tempo uit, want je kunt er nooit van op aan hoeveel minuten je daadwerkelijk gaat krijgen als je met een DVP voor de snelste variant gaat.

Maar er was geen enkel probleem, integendeel. Er volgde een prima vrijpartij. Eerst eventjes tegen elkaar aan liggen, wat voorspel en wat droogneuken. Daarna lekker pijpen, ongeremd en zonder enige terughoudendheid, inclusief het regelmatig toewerpen van geile blikken van kijk eens hoe die grote Paal van jou hier in mijn kleine mondje zit, lekker hoor. En hoe nu verder, vroeg ze op een gegeven moment, dus ik zeg: nou jij boven, lijkt je dat wat. Met een meisje met kleine borstjes is dat mijn toch echt lievelingsstandje. Ze wilde, en het ging haar prima af. Ik moest haar afremmen anders had ze me zo al klaargereden, maar ik wilde haar ook nog op haar rug hebben liggen, wou ze ook wel, en aldus bereikten we de finish, althans mijn finish dan.
    We zeiden op hetzelfde moment “Vielen Dank” tegen elkaar, dat was wel komisch.

Lief kind. Heel veel contact na afloop hadden we niet, maar dat kwam vanwege de taalbarriere, niet omdat dat ze onwillig was om contact te hebben.
    Ik vond haar zeker voor herhaling vatbaar. En een volgende keer zou ik er best 50 tegenaan durven gooien.
    Maar ik behoud me uiteraard wel het recht voor om bij mijn volgende keer in de Guβstahlstrasse ook de andere ramen nog eens af te lopen om te zien of daar iets van mijn gading zit.

Robbie werkt van 6 uur ’s morgens tot 10 uur ’s avonds.

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 07, Robbie (goed)

Ik denk dat je de naam zo schrijf

Roby

Commentaar

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 07, Robbie (goed)

Inmiddels ben ik ook op de plattegrond van de Gussstahlstrasse gestoten,
      en als ik daar op kijk moet deze dame in kamer 14 zitten. Huis 7 kamer 14 dus.

Dit is nog wel relevante info, want ze zit er nog steeds, zag ik. We zwaaiden vriendelijk naar elkaar, maar ik ben niet bij haar binnen geweest.

Commentaar

Aan het werk...
      X