Bochum, Gussstahlstrasse 08, Linda(onbekend)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 08, Linda(onbekend)

Na Essen nog even doorgereden naar Bochum en daar Linda bezocht.
    Linda zit in Gebouw 8, rechtezijde, kamernr 145.

Linda is begin 40, maar ziet er goed uit en nog strak in het vel voor haar leeftijd.

Linda bood aan de deur 50 euro, voor pijpen, anfassen, oliemassage en verklaarde veel lak/leer/rubber kleding te hebben. Afgesproken dat ze een lakbroek met lakbustier aan zou doen.

Eenmaal op de kamer gooide ze alle kleding uit en ik moest op bed gaan liggen. Ze deed de deur van de kamer wijd open
    Ze zei dat ze frisse lucht nodig had, maar ik had aldoor dat ze op die manier met de huiseigenaar snel in contact kon komen.

Hierna liep ze na me toe en begon ze mij een beetje te trekken. Gaf aan dat dit niet de afspraak was en dat we hadden afgesproken dat ze de lakbroek enzo aan zou doen.
    Ze zei hierop dat ze dat zo wilde doen, mij alleen probeerde warm te maken en ging door met trekken.
    Om een lang verhaal kort te maken is ze alle afspraken niet nagekomen, tijdens het trekken heeft ze wel 100x gezegd dat ik meer geld moet gaan pinnen en dat ze alleen de gemaakte afspraken nakomt als ik met meer geld langskom.
    Deze abzocker had dus alles al bedacht van tevoren. Deur open en stond dus rechtstreeks in contact met huiseigenaar.
    Draaide alle afspraken etc...

Eindeloze discussie en uiteindelijk wilde ze ik dat mezelf af ging trekken, anders kwam ik over de 20min en eisde ze 50 euro meer. Had al gegeten en gedronken, van bed gestapt en aangekleed.

Mijn slechtse ervaring was met Petra K in Essen, maar deze dame is nog een keer erger. Deze heeft alles van te voren gepland. De gemaakte afspraken kent ze opeens niet meer. De afspraak was dus in ieder geval dat ze fetish kleding zou dragen. Op haar kamer zegt ze opeens dat ze alleen heeft aangegeven dat ze fetish kleding heeft en dat ik 100 euro moet bijbetalen, voordat ze de kleding aandoet.

Toen ik weg wilde gaan vroeg ze ook nog zeer onbeschaafd dat ik de volgende keer meer geld moet meenemen als ik haar wil bezoeken .
    Hierop geantwoord dat er geen volgend bezoekje inzit.

Kortom: Ein totalle abzocker
Aan het werk...
X