Bochum, Gussstahlstrasse 01, Jasmin

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 01, Jasmin

Me 2 dame op "Goede vrijdag" was Jasmin.

In bochum best druk voor zo'n feestdag en barretjes ook los, echter al mijn vaste dames waren er niet.

Na wat rondjes lopen zag ik in Haus 1, kamer 1 een jonge duitse blondine zitten met een paardestaart.
    Vroeg of ze de lakjurk aan wilde trekken die aan haar kast hing en voor 30 euro ging ze daarmee akkoord.

Goed uitziende blondine, maar toen ze eenmaal op me ging zitten en me strak aankeek begon ik te twijfelen of ze wel 18 was, zeer jeugdig uiterlijk. Zat te twijfelen om haar ausweis te vragen. Naderhand vertelde ze dat al 7 jaar in het vak zat, dus ze zal midden 20 zijn, echter heeft ze een vrij jong uitziend koppie.

Ze zat vanavond in Gebouw 1, kamer 1. Echter haar nog nooit gezien, terwijl ze zei al 7 jaar in bochum te werken. Ze gaf echter aan regelmatig van kamer te wisselen.

De sex was goed, echter tijdens het aankleden was er een complete stilte en mijn vragen werden wat afwezig met "Ja" of "Nee" beantwoord. Was een leuk bezoekje als afsluiting van de "Goede Vrijdag", maar denk dat het contact eenmalig is.
Aan het werk...
X