Bochum, Gussstahlstrasse 130, Kerstin

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 130, Kerstin

Vrijdagavond Kerstin bezocht in Bochum.

Ze kwam al zeer spontaan over achter het raam en riep me na wat voor knappe man ik wel niet was . Even nog een rondje gelopen, maar dit complimentje deed me iets en dus maar naar haar raam gelopen.

Kerstin is duits, rond de 40, rood halflang haar, 1m75, volslank, cup C en heeft tatoeages op beide armen.
    Ze droeg een lederen bh en een zwart stoffen rokje. Ze had geen enkel probleem ermee om de lerenbroek aan te doen die ik mee had genomen, en aangezien ze de broek maar net dicht kreeg zat deze superstrak. Ze zag er een beetje zo uit als een rockbitch.

Afgesproken voor 30 euro, maar kreeg een complete show. Eerst deed ze een striptease terwijl ik op bed lag toe te kijken, daarna moest ik bij haar komen en al haar leer voelen en haar kont likken, terwijl we beiden voor een grote spiegel stonden. Ze genoot er oprecht van.
    Daarna op bed geland en zc heeft ze me tot de finish gebracht.

Geweldige dame. Niet gelijk een fotomodel, maar gewoon spontaan, niet moeilijk doen, geniet er zelf ook van en heeft een heerlijke babbel.

Bij navraag na haar naam kreeg een mooi geplastificeerd visitekaartje van haar mee met naam en telnr. Aangezien ze voornamelijk door de week en overdag werkt had ik haar nog niet eerder in bochum gezien.

Na de hand gaf ze nog wat tips over bezichtigingen in Bochum. In juli schijnt er 4 dagen groot feest in bochum te zijn en zij wist wel wat goedkope hotelletjes van 30 euro om te kunnen overnachten. We kwamen meer op deze discussie, omdat ze vroeg of ik nog een uitgaansleven van bochum inging. Haar verteld dat ik nog ruim een uur moest rijden, dus geen drup kon drinken.
Aan het werk...
X