Keulen, Das Bordell 5/2, Lilly/Magdalena(onbekend)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Keulen, Das Bordell 5/2, Lilly/Magdalena(onbekend)

Na me 1e bezoekje in de Pascha was ik even aan rust toe.
    Dus maar een bistro opgezocht en flink aan de gratis cola gegaan.

Na 30min weer eens een nieuw rondje door de etages gemaakt en liep op de 5e verdieping Sarah tegen het lijf (of euhh, tegen die borsten, want haar siliconen vallen van 100m al op).

Sarah is een echte blonde barbiepop, een Pamela Anderson lookalike, maar dan 20 jaar jonger.
    Ze is poolse, denk midden 20, lang stijl geblondeerd haar, siliconen cup-D, en haar gezicht zag er ook wat verbouwd uit. Ze komt een beetje onzeker over en heeft een heel lief zacht stemmetje. Helaas laat haar duits te wensen over, waardoor de communicatie wat moeilijk ging en de bekende stiltes tijdens het aan- en uitkleden er waren.

Kreeg voor 50 euro het standaard pakket van pijpen en 2 standjes. Kreeg het idee echt met een blonde slet in bed te liggen. Echter begon me lange werkweek te merken en had al 1 dame achter de rug, dus toch maar gevraagd of ze naar het 2e standje kon finishen met oliemassage.

Minpunt:
    Tijdens binnenkomst begon ze te smsen. Wilde betalen, maar ze was te druk met haar mobiel. Na 2 minuten wachten maar eerst gaan uitkleden.
    Tijdens aankleden was ze aan het bellen en geen contact met mij. Vond het erg klantonvriendelijk overkomen

Re: Keulen - Pascha, Hornstrasse 2, Sarah

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
    Sarah is een echte blonde barbiepop, een Pamela Anderson lookalike, maar dan 20 jaar jonger.
    Deze Pamela lookalike werkt sinds eind maart 2012 in Bochum.
    Adres: Bochum, Gusstahlstrasse 14, kamernr 44 (dus laufhaus 14, achterin).

Ze noemt zich tegenwoordig in Bochum zowel Lilly als Magdalena.
    Veel info over haar op volgende site: http://www.brd-kontakt.de/showthread.php?t=66727

Heb haar gisteravond gespot. Gelijk bij binnenkomst van laufhaus14 1e kamer rechts (goed opletten, want deze kamer zit wat in een hoekje verstopt en je loopt er zo langsheen.
    Laatst gewijzigd door altijdaanwandel; 09-06-12, 14:21.

Commentaar

Re: Bochum, Gusstahlstrasse 14/44, Lilly/Magdalena(onbekend)

Een foto van deze dame op een duits forum gevonden. De foto stamt uit 2010 toen ze nog in de Pascha werkte

[IMG]i49.tinypic.com/3308hi0.jpg[/IMG]

Commentaar

Re: Bochum, Gusstahlstrasse 14/44, Lilly/Magdalena(onbekend)

Volgens het duitse forum bordellcommunity is deze dame momenteel werkzaam in "Das Bordell" in Keulen: letzte woche mittwoch gegen 22 uhr im das bordell gesehen, 5. Etage 2. Zimmer links.

Commentaar

Aan het werk...
        X