Keulen - Pascha, Hornstrasse 2, Vanessa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Keulen - Pascha, Hornstrasse 2, Vanessa

Wilde rechtstreeks naar Keulen om Selana van vorige week weer te bezoeken, maar druk op de weg (allemaal nederlanders met een skibox op het dak).

Even een rondje gelopen door Duisburg en daarna op naar Keulen.
    In de Pascha helaas geen Selena, dus dat werd rondlopen en kletsen met de dames wat ze in de aanbieding hadden deze avond.

Op etage IV de rechtse gang als je van de trap komt zag ik opeens een knappe blondine in haar kamer gestaan in een hele strakke leren legging. Dit uitzicht vond Stefdev zo interessant dat ik in de deuropening ben gaan staan en haar lekker bekeken. Tja, door deze actie kon het niet lang duren of ze kwam naar me toe en of ik zin had om binnen te komen en of ik van kinky dingen hield.

Ze had meteen me interesse gewekt en voor 50 euro naar binnen gestapt.

Vanessa ik schat ik midden 20, lang blond stijl haar net boven de kont, slank, cup-B, 1m75 en een mooi uitziende dame. Ze komt oorspronkelijk uit Polen, maar woont al lange tijd in Duitsland en werkt al 5 jaar in de Pascha.
    Haar duits was werkelijk voortreffelijk.

Gekozen voor oliemassage waarbij zij natuurlijk die kinky lerenlegging aanhield en haar pumps. Ze vroeg nog of ik iets meer kinky sex wilde (had diverse lak en sm-attributen aan de muur hangen) maar uit ervaring betaal ik de 1e keer bij een dame het instaptarief.

Zeer goed uitziende spontane blondine. Genot voor het oog en euhhh.. mijn grote vriend.

Als ik haar in het echte leven was tegengekomen in die lerenlegging had ik alleen kunnen kijken. Nu viel spaB voor 50 euro
Aan het werk...
X