Krefeld, Mevissenstrasse 70, Eros

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Krefeld, Mevissenstrasse 70, Eros

Naam: Eros Center

Adres: Mevissenstrasse 70, 47803 Krefeld

Website: www.eros-center-krefeld.de

Aard: Laufhaus

Openingstijden:
    maandag t/m donderdag 10:00 - 04:00 uur
    vrijdag en zaterdag 10:00 - 05:00 uur
    zon- en feestdagen 10:00 - 03:00 uur

Prijzen:
    Entree is vrij, de deur staat open, je kunt vrij in en uitlopen en er is geen portier.
    De dames vanaf EUR 30,-

Inrichting:
    Er zijn totaal 3 verdiepingen met kamertjes. Deze kamers hebben geen ramen, alleen deuren.
    De dame staat of zit in de deuropening.
    De regels zijn ongeveer hetzelfde als op de Amsterdamse wallen
    In de kelder de Afrikaanse dames.
    Recentelijk zijn er wat schilderijen aan de muur gehangen.
    Aangezien de dames in lingerie lopen, word er flink gestookt.

Verzorging:
    Er is een sigarettenautomaat, snoepautomaat en een telefoonkaartenautomaat.

Dames:
    Jong en mooi, maar een uitzondering is denkbaar.
    Totaal tussen de 10 a 20 dames, afhankelijk van de tijd.

Route:
    Eros is te bereiken via de A40.
    Aflag 6 richting Krefeld.
    In Krefeld, achter het plaatsnaambord Krefeld, bij de stoplichten linksaf.
    Bij de volgende stoplichten rechtsaf. Dit is de mevissenstrasse.
    Het Eros Center is na 200 meter aan de rechter zijde.

Algemeen:
    In een Laufhaus loop je door gangen met kamertjes. Zeg maar inpandige/overdekte raamprostitutie. 'Trap op, trap af, linksaf, rechtsaf, gangetje door.
    De staat van onderhoud van de gebouwen is zeer wisselend, Evenals de kwaliteit van de dienstverlening van de dames.

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 27-01-07, 22:41. Reden: redactioneel

Re: Krefeld, Mevissenstrasse 70, Eros

Ik ben er vandaag sinds lange tijd weer eens geweest. Het was echt bagger. De paar vrouwen die er goed uitzagen vroegen veel hogere prijzen als gebruikelijk is in de laufhausen in NRW. Verder waren het vooral lelijke oude latina's en wat negerinnen die begonnen te schelden omdat ik niet voor hen koos en tenslotte was er nog een dik blond wijf die duidelijk dronken was en die mij hardhandig vasgreep om mij haar kamer in te sleuren.

In deze waardeloze rotzaak zullen ze mij niet snel meer terug zien, ik ben dan ook met geen enkele meid op de kamer geweest.

Commentaar

Klopt als een bus kwam daar tot een jaar of 2 geregeld, daarna complete afgang daar en inderdaad van die niet fris ruikende afrikaanse schatzi roepende irritante wijven meestal beneden.
      En als er dan iets fatsoenlijks zit vragen ze wereldprijzen.
      Niet meer naar toe gaan is het advies van keesje ook
      In andere duitse steden in het Ruhrgebied zijn leukere en aardige meiden te vinden.
      Waarbij Keesje dan roept het is veel voor weinig.

Commentaar

Ik kom er ook.
        Pas geleden liep ik de kelder in.
        Eigenlijk met de veronderstelling dat er negerinnen zaten.
        Maar tot mijn verbazing was dat niet zo.
        Dus voortaan maar eens goed in de kelder kijken.

de dames zijn jong, op een uitzondering na.

Helaas zijn sommige dames snel geirriteerd.
        Als je vaker langs loop dan krijg je nogal wat kommentaar.
        Een dame joeg me weg, nadat ik 3x bij haar naar binnen keek.

Niet de beste laufhaus.

.357 magnum

Commentaar

Uiteraard ben ik toen ik afgelopen vrijdag avond in dat laufhaus was ook even in de kelder geweest. Als ik toch eenmaal daar ben dan kijk ik ook echt overal, maar ik heb in de kelder alleen de gebruikelijke negerinnen gezien en kreeg nog een opgestoken middelvinger ook toen ik er niet naar binnen ging. Op de etage waar je binnen komt rechts en dan weer rechts en dan aan het einde van dat gangetje zaten twee mooie blonde meiden en in dat gangetje bij het geld automaat zaten er ook twee maar die vroegen allemaal 100 euro voor een half uur terwijl je in o.a. Duisburg, Essen en Oberhausen normaalgesproken slechts 50 euro voor een half uur betaald, dus dan ga ik daar wel naar toe.

Commentaar

Krefeld, Mevissenstrasse 70, Eros

Okay, voor degene die in de buurt komen.
            Ik was hier laatst weer effe, eind april, en wat mij opviel was het ruime aanbod aan echt jonge meiden. 18-23 jaar. zeker 9 dametjes en best wel lekkere. Dit was vroeg in de middag. Dus niet speciaal s'avonds.

Dan op de terugweg rij ik ook altijd nog effe via duisburg en ook daar viel het mij ook op. Jong en voor weinig. Precies zoals we het hebben willen. Yeah.
            Zoek en je zult vinden.

Commentaar

Re: Krefeld, Mevissenstrasse

Was wat info aan het zoeken over het laufhaus in krefeld, aangezien ik er nog nooit geweest ben.

@moderator:
              Zie dat er al een uitgebreid topic van krefeld is, dus deze kan daaraan toegevoegd worden:
              http://www.hookers.nl/showthread.php?t=49628

p.s:
              Iemand nog info hoe de situatie anno 2010 in krefeld is?
              Altijd leuk om iets nieuws te ontdekken, maar krefeld is voor mij bijna 30km verder rijden dan duisburg, dus wil even weten of het de moeite waard is.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
                Zie dat er al een uitgebreid topic van krefeld is, dus deze kan daaraan toegevoegd worden:
                Topics gefuseerd.
                Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
                  Was wat info aan het zoeken over het laufhaus in krefeld, aangezien ik er nog nooit geweest ben.

@moderator:

p.s:
                  Iemand nog info hoe de situatie anno 2010 in krefeld is?
                  Altijd leuk om iets nieuws te ontdekken, maar krefeld is voor mij bijna 30km verder rijden dan duisburg, dus wil even weten of het de moeite waard is.

Krefeld is maar 1 laufhaus.
                  Duisburg zijn er een stuk of 10.

Ik was er afgelopen week 2x.
                  Maar dat was omdat mijn favo meisje er ook was.

Het is geen tent om wat langer rond te lopen.
                  Je krijgt daar dan heel snel commentaar.
                  Uit ervaring ben ik altijd heel snel weg daar.
                  In Duisburg kun je wel wat langer rond lopen.

.357 magnum

Commentaar

Vandaag een keer Krefeld bezocht na me bezoekje in Duisburg.
                    Iets van 28km vanaf duisburg, 20min rijden.

Ik kwam, ik zag en ik ben weggegaan.

Opzich vond ik het ErosCenter zelf wel leuk.
                    Auto geparkeerd 5meter naast de deur, dat heb je niet vaak. 2 etages binnen + een kelder (had het kleiner verwacht).
                    Nadeel is dat elke gang doodlopend is. Je moet dus omkeren en weer langs dezelfde dames lopen.

Zag er weinig mooie dames. zo'n 5 dames die er aardig tot goed uitzagen, maar zelfde type zie je ook in Duisburg.
                    Kwam ook nog 3 dames tegen die begin 2010 in Duisburg hebben gewerkt. Zwaaiden naar mij of ik een bekende was. Echter hun begin 2010 in Duisburg niet bezocht, dus ze voelden het al aan, hun ook niet bezocht in Krefeld.

Ben het compleet eens met bovenstaande wandelaars, kelder niet komen.
                    Liep kelder in en 3 gekleurde vrouwen begonnen al ordinair naar me te schreeuwen. Geeneens verder gelopen. Omgedraaid en weer trap omhoog genomen.

Samengevat:
                    Kan Krefeld toevoegen aan mijn lijstje van bezochte Eroscenters, maar terugkomen doe ik er niet.

Commentaar

Re: Krefeld - Eros, Mevissenstrasse 70

Gisteren een bezoekje gebracht aan een partytreff in de binnenstad van Krefeld (deze was trouwens de moeite niet)
                      Ook eens door het laufhaus van Krefeld gelopen je moet het natuurlijk niet met Duisburg gaan vergelijken want daarbij valt (bijna) alles in het niet.
                      Maar moet zeggen het is gewoon een net niet mega groot gebouw maar toch ruime keuze schat zeker tussen de 20 en 30 dames gisteren rond 20:00 gezien te hebben.
                      Waarvan een aantal er gewoon erg goed uitzagen, oftewel niets mis mee als je geen mega keuze wilt hebben en redelijk anoniem wilt wandelen had liever daar 30 euro.
                      Had liever 30 euro aan 1 dame in het laufhaus besteed dan de 50 die ik betaalde voor alle dames die in de partytreff (1 uitgezonderd dan) waren.
                      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 26-11-10, 21:23.

Commentaar

ik was zondag avond even in het Eros park. Als je binnenkomt en dan meteen links de gang in gaat dan zitten daar een aantal mooie jonge chicks. Ik ben bij een geblondeerde Roemeense geweest, 19 jaar die zich Daniella noemt. In de deur opening ziet ze er erg mooi uit met name haar figuur => lange mooie benen . Zonder hoge hakken iets minder indrukwekkend maar zeker een mooie jonge meid. Service was ok maar het is toch wat beperkt in zo'n eros center. Beffen wilde ze 50 extra maar dat kan ook een communicatie probleem zijn geweest. Plan was eigenlijk een prive huis maar dat werd niks dus toen maar eros weer eens geprobeerd.

Naast haar stond een donker harige jonge meid ook vrij lang met hakken aan. Wat ik gezien heb misschien nog mooier dan Daniella. Tegenover hun staan ook 2 jonge meiden.

Commentaar

was er vanavond dus alweer. Die dame naast Daniella had ik zondag maar kort gezien maar wilde nog eens kijken. En wat voor 1 vrouw was dat super mooie Duitse van Albanese afkomst. Nog maar 18 jaar hoewel ze ouder overkomt qua gedrag maar qua lichaam geloof ik het direct. Heel mooi gezicht en een nog mooier lichaam en ook nog eens heel vriendelijk en super service. Heb standaard gedaan plus beffen voor 50. Wat een lekker wijf zeg, ongelooflijk. Stella noemt ze zich.

Nadeel is dat ze morgen alweer vertrekt naar Stuttgart. Ze zegt dat ze in Munchen voor dezelfde service 90 euro zou vangen. Ze vond 30 te weinig en er was bovendien te weinig klandizie. Daar klaagde Daniella (haar buurvrouw waar ik zondag was) ook al over. Misschien heb je geluk als je morgen probeert. Maar er zijn in ieder geval nog wel een paar lekkere jonge vrouwen. Zelfs een Nederlandse blondine op de 1-ste etage maar die was niet echt mijn type maar ook niet onaardig.

Commentaar

was er gisteren. Aantal mooie meiden zitten er nu met name op de begane grond. Als je binnen komt rechtsaf en dan weer rechts zit Violeta. Lange hele mooie dame met hele mooi vrouwlijke proporties . Zit nog een heel lang meisje aan de andere kant van deze gang. Over service weet ik niks nog want ben zelf naar prive adres gegaan in Krefeld.

Commentaar

Ben er afgelopen vrijdag 02.00uur geweest. Moet inderdaad niet naar de kelder gaan zitten verveelende negerrinen. Maar op de begaande grond en eerste verdieping zitten wel mooie dames. Ben uiteindelijk bij een spaanse en hongaarse naar binnen gegaan. Een triotje gedaan voor 80euro met de twee dames. Spaanse meid heeft ook nog even een voorbinddildo omgedaan en mij genomen.

Commentaar

niet veel loos in het Eros center, iets van 15 vrouwen zaterdag avond maar op de 1-ste verdieping (1 trap omhoog) in de gang zit een mooie, aardige, lieve Roemeense van 20 jaar, Maria genaamd. Grote natuurlijke borsten, lekker lichaam, knap gezichtje. Ze zat vanavond in de 1-ste of 2 kamer links in de gang op de 1-ste verdieping. Ze heeft wat tattoos van poeze pootjes in de omgeving van haar borsten. Voor meerprijs doet ze ook PZC maar heb ik niet gedaan want was mijn 2-de bezoek kort achter elkaar die avond. Was me ook niet helemaal duidelijk hoeveel meer ze wilde.

Commentaar

Wat een stil topic is dit zeg, al ruim twee jaar geen bericht. Even verandering in brengen :-)

Vandaag weer eens na heel lang binnengelopen en op de begane grond in de linker gang viel mijn oog gelijk op een lekker slank klein ding. Bleek een Griekse te zijn en volgens mij gaf ze als naam Caroline of zoiets.
                                  Lekker liggen, kusjes over mijn borst en nek, dat begint dus al goed. Cd-tje om en ze begint lekker te pijpen. Ik mag ondertussen met mijn handen overal aan zitten, dat mag toch vaak niet van de dames. Dat pijpen bevalt me zo goed dat ik haar aanspoor vooral door te gaan. Uiteindelijk stoot ik al liggend mijn heupen omhoog en mijn lid diep naar binnen. Met haar vinger speelt ze met mijn anus.
                                  Na een tijdje van positie veranderd. Ik op de knieen, zij op de knieen voor me en weer verder pijpen, alleen heeft ze haar hoofd zo gedraaid dat ik er lekker in kan stoten. Nou dat werd me toch een heerlijke "face-fuck"! Diep er in terwijl ik haar hoofd vasthoudt, helemaal erin en ik hoor haar kokhalzen maar ze gaat gewoon door totdat ik het cd-tje volspuit. Man man, wat lekker! Ze heeft natte ogen, natte neus, natte wangen als we klaar zijn...

Commentaar

Is gewoon een rot tent, mag de dames niet eens een beetje aanraken en verwachten dat je 'koud' naar binnen gaat. Ja dan kun je ook van een koude kermis thuiskomen natuurlijk. Zit af en toe wel een leukerd tussen maar ik rij tegenwoordig 10 minuutjes verder naar Duisburg dan weet ik zeker dat het goed komt.

Commentaar

nadat dame in Dusseldorf mij een verkeerd adres gaf en daarna telefoon niet meer opnam even in Duisburg geweest tussen 16 en 17u. Nou dat is zonde van de tijd want bijna niemand werkt rond die tijd. Wel veel naamplaten op de kamers dus het zal wel later beginnen. Vroeger was dat toch niet zo extreem.

Toen even naar Eros Center Krefeld geweest. Ook weing loos maar wel een mooi meisje op de begane grond. Als je richting WC loopt dan rechts en dan 3-de kamer. Meisje heet Andrea en komt uit Roemenie, 20 jaar, ongeveer tussen de 160 en 165cm lang, lang zwart sluik haar in een staart. Heel lief en aardig mooi meisje met een heerlijke natuur boezem en een lekker lijf. Alleen erg slechte tanden waardoor ze wat lacht als een boer met kiespijn om het te verbergen. Dat is wel erg sneu om zo'n mooi meisje te zien met zulke slechte tanden. Dat verraad toch wel grote armoede. Als ik rijk was geweest had ik haar meegenomen naar een goede tandarts. Maar was een leuke 25min, heb 50 betaald incl beffen en PMC.

Commentaar

Om al die negatieve recensies van alweer lang geleden es te ontzenuwen:

Ik ben een aantal keren in Krefeld geweest.
                                        Eerst uit nieuwsgierigheid, maar na die eerste geweldige ervaring steeds vaker :-)
                                        Misschien had ik geluk, maar bij de meeste dames had ik een geweldig leuke en fijne ervaring.
                                        Ook voor het 'basisprogram' (€30,-) een goede service.
                                        Lief, lekker en geil!
                                        Ik ga er graag naartoe

Commentaar

Iemand hier nog recent geweest dit jaar? Ben van plan om Krefeld te bezoeken. Toch eerst benieuwd naar de sfeer en de bezetting.

Commentaar