Keulen, Hornstrasse 87, Das Bordell

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Keulen, Hornstrasse 87, Das Bordell

Naam: Das Bordell

Adres: Hornstrasse 87, 50823 Keulen

Telefoonnummer: 0221 17741
    Vanuit Nederland: 0049 221 17741

Website: http://www.eroscenter-koeln.de/

Aard: Laufhaus

Prijzen:
    vanaf EUR 30,-
    maar de meeste dames die ik gesproken heb beginnen met EUR 50,-

Parkeren:
    De hele Hornstrasse is gratis parkeren aan 2 kanten. Daarnaast zit 100 m naast de Pascha een Lidl waarvan de hele parkeerplaats 's avonds vrij is en niet afgesloten.

Algemeen:
    Gratis entree, terwijl het Laufhaus Pascha aan de overkant van de straat EUR 5,- kost.
    Je komt binnen en ziet meteen een grote bar. Links ervan wat kamers. Dan kun je via het trapgat 7 verdiepingen omhoog met elke verdieping tussen de 15 a 20 kamers. Telde per gang slechts 3 tot 4 dames. De dames komen zo ongeveer uit alle werelddelen. Blond, Duits, Latina's, Aziatisch/Thais, Oost-europees en Afrikaans. Kwam wat meer duitse dames tegen dan b.v. Duisburg. Paar zeer mooie blonde Duitse dames aanwezig.

[IMG]i48.tinypic.com/28h28on.jpg[/IMG]

Hookersleden die dit laufhaus bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 28-01-11, 09:20.

Re: Keulen, Hornstrasse 87, Das Bordell

Een simpel plattegrondje gevonden van "Das Bordell"

[IMG]i33.tinypic.com/2v336yp.jpg[/IMG]

Alleen geld dit niet helemaal voor de begane grond, aangezien daar een bar zit en personeelsruimte (dus daar zijn minder kamers)

(denk zo'n 6 kamers begane grond + 6 verdiepingen a 14 kamers) = 90 kamers.

Toen ik er een paar keer begin 2010 was telde ik slechts tussen de 15 a 20 dames. Lage bezettingsgraad dus.

Commentaar

Das Bordell op streetview:
      http://maps.google.de/maps?f=q&sourc...12,299.75,,0,5

Commentaar

Das Bordell heeft een nieuwe website:
        http://www.eroscenter-koeln.de/

Bedankt Stef, eerste bericht aangepast. CTD
        Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 28-01-11, 09:20.

Commentaar

Ik was er vanacht effe langs geweest samen met een maat van me Hookers lid Acers !
          Was de 2e keer dat we er waren, de eerste keer zo goed als geen dames.
          Maar deze keer was er wel genoeg dames maar alleen waren ze erg onvriendelijk tegen de klanten
          Begon al op de eerste etage meteen zag ik dat een jongen met een dame aan het
          overleggen was wat ze aan bood ! Pijpen en neuken etc...
          Maar je jongen bedankte de dame waar op meteen een reactie kwam van de dame in het Duits, "Dat je je misschien beter zelfs kon pijpen met een boos gezicht.
          Nou het begind al lekker
          2e etage stond ik vooraan aan de gang naast een andere jongen.
          maat van me liep wel de gang door..
          Waar de dame vooraan weer een Duitse vroeg aan ons,
          En jongens! hoezit het met julie ?
          Waar de jongen naast mij helemaal niks zij, zij ik !
          Dat ik ziek was en over me buik wreef
          Waar op meteen een reactie van haar volgde,
          Dat je dan maar weg moet gaan
          Met een geïrriteerd gezicht

Zij tegen me maat dat hij maar zelf verder naar boven kon gaan ik wacht wel buiten op je oké.
          Hij liep nog een etage naar boven maar was na nog geen 5 min later weer buiten en we zijn alle twee weer gegaan naar de Antoniusstrasse in Aken,
          kijken of de dames daar wel een stuk vriendelijker zijn.

De kans dat we "Das Bordell" weer bezoeken schat ik eerlijk gezegt wel erg klein in.
          Dan zouden we er al toevalig in de buurt moeten zijn, en er intresse zijn langs te gaan.

Commentaar

Ik was er afgelopen nacht ook langsgegaan, maar vond het ook al niet veel soeps. Denk dat de dames veel last hadden van mannen die alleen even kwamen kijken, omdat ze toch al in de buurt waren vanwege het vuurwerk. Gauw weggereden en onderweg terug naar Nederland afgeslagen richting Duisburg. Daar meer keuze en waren de dames stukken aardiger.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jajoh Bekijk bericht
              Ik was er afgelopen nacht ook langsgegaan, maar vond het ook al niet veel soeps.
              Dat was ook mijn ondervinding afgelopen nacht. Alleen beneden waar je wat kan drinken zat er één in latex die de moeite was maar die had blijkbaar niet veel zin om te werken. vraag mij af hoe veel van die meiden wat kunnen verdienen als ze daar maar ongeinteresseerd zitten of geen oog hebben voor klanten

Commentaar

Ben hier laatst geweest, en ben het niet eens met de eerdere verhalen... Wellicht doordat er van personeel gewisseld is, maar dat weet ik dus niet. Genoeg mooie, jonge en aardige dames die wel degelijk hun best doen klanten te lokken. Een enkeling kende ik zelfs uit Duisburg... Dus ik zou zeggen: Nu is het zeker een bezoek waard! En als je in het Bordell niks vindt, kun je altijd bij Pascha terecht tegenover, waar je voor 50 euro orgasme-garantie krijgt! Dat heeft een arme meid laatst drie kwartier gekost, maar ze heeft het voor elkaar gekregen hahaha...

Commentaar

Vorige week maandagmiddag even binnen gelopen om een uurtje of 15:00uur.

Niemand aanwezig. Toen toch maar de weg overgestoken en 5 euro betaald.

Volgende keer beter...

Commentaar

Hier was het ook redelijk drukker dan normaal .
                    ingang was al vrij druk en de bar zat redelijk vol met dames.
                    begaande grond goed bekeken ook achter door waar ik al gauw een hele mooi blonde dame zag staan.
                    iets dat mij zei hier gaan wij nog meer moois tegen komen en zo was het ook. op elke etage zaten hele leuk dames en was sfeer goed wat vaak wel anders is en het vele klagen je in elke gang achterhaalt. dit keer was het allemaal goed en heb ik zo weer me keuze kunnen maken. daarna het pand verlaten en richting Bonn gegaan..

Commentaar

Zondag langs geweest. Was blijkbaar een heel kalme avond in heel Keulen, niet alleen bij de wandelaars, en uitzonderlijk voor een zondag (zo liet de barmeid me verstaan).

Op gelijksvloers was een heel charmante SM, francaise. Niet mijn ding, jammer, want een heel vlotte dame.

Je treft er alle soorten, smaken en maten aan. Ik heb echt genoten van een heerlijke prachtige afrikaanse parel. Slank en bijzonder lenig. Grace. Op de 4de verdieping.
                      Massage was gewoon op de rug wrijven. De rest was echt fantastisch. En ze was bijzonder vriendelijk, en de tijd is heel ruim gerekt.
                      Een aanrader!

Prijs: 50€/30 min - 80€/45 min en 100€/1 u

Ik was ook even langs gegaan in de Pascha daar recht over, maar die is duurder, de dames leken me daar niet aantrekkelijker. Wel is die groter. Ik hou niet zozeer van de inrichting en sfeer daar, maar dat is persoonlijk.
                      Daar vroegen de dames allemaal (behalve de quickies beneden) 50€/20min - 80€/30 min en 150€/1 u

Commentaar

Was afgelopen week in omgeving Keulen en had grote plannen FKK Saunaclubs te gaan bezoeken, maar toch te weinig tijd. Uiteindelijk in Keulen even door Das Bordell gelopen einde middag. Er zaten amper 8 dames verdeeld over meerdere verdiepingen. Een lekkere slanke lolita en de Ghanese Julia trokken mijn aandacht. Bij Julia naar binnen gegaan en een relaxte tijd gehad. Pijpen was met condoom en wat te voorzichtig. Kleine kusjes. Me rustig lange tijd af laten p*pen en een tijdje in 69 gelegen. Toen diverse standjes afgewerkt en het rubbertje gevuld. Julia had een badkamertje, ook wel lekker fris. Niet bijzonder, maar mijn zak keurig geleegd.

(155/200)

Commentaar

Aan het werk...
                        X