Keulen - Pascha, Hornstrasse 2, Selena

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Keulen - Pascha, Hornstrasse 2, Selena

Na een bezoekje aan duisburg de auto gepakt en voor het eerst naar Keulen gereden.

Over de autobahn A3 lekker scheuren, maar eenmaal in Keulen leidde me navi me door een woonwijk en ik als brave burger net onder de 50. Opeens een flits in me gezicht en zag opeens een flitspaal en bordje 30

Eenmaal in de Hornstrasse aangekomen is er overvloed aan parkeerruimte die allemaal gratis is

Eerst een bezoekje gebracht aan het gratis 7 verdiepingen tellende laufhaus tegenover de Pascha. Zaten een paar leuke dames tussen, maar was benieuwd naar het Pascha Laufhaus.

Bij het Pascha Laufhaus 5 euro entree betaald (wel onbeperkt niet-alcoholische dranken zitten hierbij in) en daarna lekker rondgelopen door het laufhaus.

Had een blonde duitse op het oog met dikke borsten, maar dame had constant mannen om haar heen en daarna steeds bezet.
    Paar gratis Cola's aan de bar gescoord en daarna na lang wikken en wegen voor de roemeense Selena gekozen.

Selena komt uit roemenie en heeft de perfect maten. Ze heeft zwart haar tot net boven de schouder en ze zou zo voor Miss Roemenie kunnen gaan. Bij de deur gevraagd of ze wat lak/leer kleding had. Eenmaal binnen werd deze vraag perfect beantwoord.
    Ze deed een mooie zwarte laktop aan en een zwarte lakshort die haar als gegoten zat. Lange tijd geleden dat ik zulke mooie perfecte gezien heb en gevoeld .
    Daarnaast had ze voor haar raam een complete uitstalling van tientallen kinky pumps en lak/leer laarzen.

Een geweldige sessie gehad voor 50 euro en ze heeft het me echt de moeite waard gemaakt om 192km enkele reis hiervoor af te leggen.
    Ze werkt al 3 jaar in de Pascha, dus het zal haar wel bevallen. Af en toe keert ze voor een paar weken terug naar roemenie, maar ze wil in 2010 in de Pascha blijven werken.

Selena is een vrouw waarom ik nooit wil stoppen met het wandelen

Re: Keulen - Pascha, Hornstrasse 2, Selena (uitstekend)

Vergeten te melden:
    Selena zit op verdieping IV, vanaf de trap links afslaan 2e kamer links
    (nog geen plattegrond op internet gevonden, dus kamernr onbekend).

Wilde haar vanavond bezoeken, maar ze was er niet. Ze had me verteld dat ze elke vrijdagavond werkte, helaas

Commentaar

Na me bezoekje in bochum toch besloten om naar de Pascha te rijden. Was slecht weer, 0 graden en de hele weg naar bochum regen, maar dacht, ach, heb de tijd.
      Me navi gooide me over wuppertal en daar moest ik opeens 50km lang door de sneeuw ploeteren op de autobahn. Kwam Keulen via een andere kant binnen en op een brug weer geflitst. Dacht dat ik me aan de snelheid hield van 80km/h, maar einde brug las ik net op internet dat het 60km/h is.

Afijn, in de pascha na wat rondjes lopen zag ik opeens Selena weer zitten. Het was een spontaan weerzien van beide kanten en ze heeft haar kinky lakoutfit weer aangedaan.
      Ze was heerlijk op dreef vanavond en kreeg een kinky soft-sm sessie van haar, waaronder haar pumps likken, lakkont likken, spugen in mijn mond etc. Dit alles wel op een zeer lieve manier waarbij ze mij indringend in mijn ogen kijkt.

Wat een megameid is deze Selena toch. Fotomodel look, kinky kleding, kinky shoenen, licht dominant en zeer lief tegelijk.

Was net op tijd, want ze gaat vanaf heden 2 weken terug naar haar thuisland. 2e gedeelte van maart is ze weer terug

Commentaar

Op het volgende clipje is Selena heel kort te zien (clipje van de rapper 50cent opgenomen in de pascha).

Selena is te zien van 2.24 t/m 2.27 (3 seconden). Ze draagt een rood topje, geeft een kus gebaar en steekt haar duim op

http://www.youtube.com/watch?v=HpImQchKXfU

Commentaar

Las op een duits forum dat Selena nu op kamer 422 zit (was 424).

Helaas is de Pascha voor mij toch wat ver rijden, want had deze Selena nog graag een keer willen bezoeken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
            Las op een duits forum dat Selena nu op kamer 422 zit (was 424).

Helaas is de Pascha voor mij toch wat ver rijden, want had deze Selena nog graag een keer willen bezoeken.
            die link hierboven werkt niet meer. Vond waarschijnlijk een kopie ervan. Dit moet haar zijn, nietwaar?

http://www.youtube.com/watch?v=pCQrlL29FsQ#t=02m22s

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
              die link hierboven werkt niet meer. Vond waarschijnlijk een kopie ervan. Dit moet haar zijn, nietwaar?

http://www.youtube.com/watch?v=pCQrlL29FsQ#t=02m22s
              Helemaal correct

Commentaar

Aan het werk...
              X