Hagen, Düppenbeckerstrasse

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hagen, Düppenbeckerstrasse

Naam: Hagen, Düppenbeckerstrasse

Adres: Düppenbeckerstrasse, Hagen

Aard: raamprostitutie

Openingstijden: ?

Prijzen: vanaf EUR 30,-

Routebeschrijving en parkeren: ?

Algemeen:

Hookersleden die deze straat bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 23-11-09, 22:41. Reden: in schema gezet

Re: Hagen, Düppenbeckerstrasse

Was een beetje aan het rondkijken, aangezien ik deze zomer wat nieuwe oorden wil bezoeken.

Aangezien ik af en toe in Bochum/Dortmund kom is Hagen nog goed te doen.
    Echter wat er op de duitse fora over deze straat geschreven staat (en dat is niet veel) is voornamelijk negatief.
    Schijnen een aantal huizen te zijn die zwaar onderbezet zijn. Eigenlijk kom ik op de duitse fora geen enkel positief bericht over deze straat tegen.
    Denk dus ook Hagen te schrappen van mijn to-do lijstje.

Op een engelse site alleen volgende tekst gevonden met onderstaande foto:
    Small blocked off street, the Dueppenbeckerstrasse

[IMG]i53.tinypic.com/spkzdt.jpg[/IMG]

Commentaar

Afgelopen weekend was ik in Hagen en heb voor het eerst de Düppenbeckerstrasse bezocht. Voorafgaand had ik op de satellietfoto van Google-maps gezien dat het niet eens zo'n hele kleine straat is. Wat ik alleen niet wist, is dat maar een klein gedeelte van de straat voor prostitutie in gebruik is. Op onderstaande foto, het rood omkaderde deel.

Ik was er rond 23.00 uur. Ik was de enige wandelaar . Er waren 10-12 dames aanwezig. Het merendeel van oosteuropese makelij. Sommige zagen er zeer ongezond uit, een paar waren best knap, maar niet mijn smaak. Verder zag ik nog een omgebouwde thai, een negerin en een oude blonde oma. Voor de vorm heb ik nog even naar de prijs geinformeerd, bij een oosteuropese dame die qua figuur een beetje in de buurt kwam van wat ik zoek. Toen ze antwoordde: "30 euro blasen ficken anfassen", zag ik dat ze een tand miste.

Ik denk niet dat ik ooit eerder een RLD zo snel weer verlaten heb.

[IMG]i50.tinypic.com/10iaszb.jpg[/IMG]

Commentaar

Deze website geeft info over deze wandelstraat in Hagen

Commentaar

Aan het werk...
        X