Bochum, Gussstahlstrasse 13, Maja

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum, Gussstahlstrasse 13, Maja

Vandaag weer eens in Duitsland gaan wandelen,en heb Bochum nu ook eens bezocht.
    Daar een Thaise uitgezocht in gebouw nr.11,kamer 87,met de naam Maya.Ze is slank,1.70m,c-cup,lang zwart haar,ietswat brede kaaklijn,plat gezicht,droeg tijdens mijn bezoek huidkleurige kousen en een jurkje.Maya werkt iedere dag van 10 uur s'morgens tot 10 uur s'avonds.
    Tegenover deze Maya zit een andere Thaise die de naam "Maya" op haar raam geplakt heeft,maar dit is een andere dame.

Goed,30 euro voor pzc tot het eind (dit laatste op mijn verzoek),en direct na het wassen van mijn lid legde ze deze op verschillende plekken van haar gezicht,terwijl ze ondertussen al goedkeurend mijn ballen likte.Een klein kusje op mijn eikel,deze werd vervolgens verbaal ook goedgekeurd,en ben daarna op het bed gaan liggen.
    Een kleine body to body-massage volgde,tussendoor streelde ze met haar in huidkleurige kousen gehulde benen zachtjes over mijn lichaam,even kort op zijn Russisch en daarna pijpen.Dit doet ze vrij zacht en geraffineerd.
    Op mijn verzoek gaan staan,waarna ze op haar knieen mij klaarpijpte,en na het klaarkomen nog een volle minuut nazoog!

Conclusie:Het is voor mij lang geleden dat ik zo'n uitgebreide en liefkozende pijpbeurt voor maar 30 euro heb mogen ontvangen!Zeer geraffineerde dame die haar diensten voor een klein prijsje aanbied.Absolute aanrader!!!

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 11, Maya (uitstekend)

Deze zeer vakkundige en gepassioneerde topper is na een lange vakantie weer terug in Bochum en zit nu in huis 11 kamer 83.

Een dame die het verwennen van een man tot kunst heeft verheven!

Commentaar

Na wederom een lange vakantie is Maja weer terug in kamer 83.
      De dienstverlening en haar sexuele vaardigheden zijn van het hoogste niveau,prijs voor girlfriend-experience met alles erop en eraan nog steeds 30 euro.
      Maja heeft haar naam met plakletters op haar raam geplakt,en ook in haar gordijn verwerkt.

Zeer rustgevende en hoogst vakbekwame Thaise dame,die het bezoeken meer dan waard is!

Commentaar

Vandaag deze kunstenares in de erotiek weer bezocht.

Onder het genot van zachte rustige Thaise muziek mij laten liefkozen door deze topdame.Bij pzc verwacht je dat je gepijpt wordt,en dat bij sommige dames je ballen gelikt worden,maar Maja weet deze bij andere dames meestal eenzijdige vorm van dienstverlening om te toveren tot een ervaring die het beste te omschrijven is als een totale fysieke verering van het mannelijke lichaam.
        Tijdens de sessie van vandaag bijvoorbeeld likte Maja terwijl ze langzaam met haar lichaam over mijn lichaam schoof bijvoorbeeld mijn tepels,wangen,oren,en toen ik mijzelf aftrok zelfs langdurig de hand waarmee ik mijzelf aftrok.Tussendoor tongzoenen,en met haar in nylon gehulde been zachtje langs de stam van mijn penis.Op mijn verzoek heeft ze mij zelfs gerimd,al zal ze daar niet uit zichzelf mee beginnen.Ben over haar nylons klaargekomen,ook weer op mijn verzoek.

Eigenlijk valt een bezoek aan Maja nauwelijks in een paar alinea's te omschrijven,en in de bewoordingen zoals ik het hierboven omschreven heb lijkt een sessie met Maja platter dan dat de ervaring zelf is.Je boekt en betaald voor pzc,maar je wordt dusdanig lichamelijk bemind dat je ook geestelijk in hogere sferen komt,en dat is iets wat maar zeer weinig dames bij mij voor elkaar kunnen krijgen.

Maja is nog 4 weken in haar kamer te bezoeken,en daarna vertekt ze voor meerdere maanden naar Thailand om daar te overwinteren.

Commentaar

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 11, Maya(uitstekend)

Maja is verhuisd naar kamer 84.

Commentaar

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 11, Maya(uitstekend)

Maja is na een lange vakantie weer terug,nu in haus 13 kamer 49.Ze heeft een naambordje voor haar raam.

Commentaar

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 13, Maya(uitstekend)

Ook deze Maja bezocht. Haar diensten zijn echt een omweg waard. Geen tijdsdruk, het gaat wel snel maar je hebt de indruk dat het elke Euro waard is. Alléén maar voor liefhebbers van een rijpere Thai dame die haar jonge gezellin behoorlijk wat zou kunnen bijleren! De hygiene was 1 van de beste ooit! Vriendelijk, humor... wat wil je nog meer.
              Uitstekend, geen twijfel....
              Fred heeft de kamer (laatste in die rij van kamers) prima aangegeven. Heeft een bordje met haar naam (best even aanpassen - Maja).

Commentaar

Aan het werk...
              X