Osnabrück, Franz Lenzstrasse

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Osnabrück, Franz Lenzstrasse

Naam: Osnabrück, Franz Lenzstrasse

Adres: Franz Lenzstrasse, Osnabrück

Aard: Tippelzone

Prijzen: vanaf EUR 20,-

Algemeen:

Ik woon al een tijdje in de omgeving van osnabrueck en ga wel eens naar de tippelzone daar.
    Er lopen heel verschillende meisjes, van oud naar jong en ook de hoeveelheid is verschillend.
    Zelf heb ik daar diverse keren ervaringen opgedaan van 20 tot 50 euro voor pijpen en neuken.
    pzc of nzc kan je ook voor die bedragen krijgen als je even zoekt.
    Ik denk dat het een goed alternatief kan zijn voor de nederlandse zones die duurder zijn en waar niet echt sfeer zit. Dit is natuurlijk persoonlijk.
    Ik denk een echte aanrader.

Wie weet meer tippelzones in duitsland?

De tippelzone is langs de Franz Lenz strasse. Overdag is er niet veel te beleven.

Hookersleden die deze tippelzone bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 17-06-09, 16:07. Reden: In schema gezet

Re: Osnabrück, Franz Lenzstrasse

Ik ben hier afgelopen vrijdag ook even naartoe gereden. Gewoon uit nieuwsgierigheid want ik heb het niet zo op strassenstrichs. Hygiëne en zo.....
    Ik ben zelf vrij bekend in osnabrück en wist niet eens dat ze daar een strassenstrich hadden. Mijn verbazing was dan ook groot toen ik door deze straat reed en aan weerskanten dames zag staan. Dat zou je niet verwachten in dit gerenoveerde industriegebiedje achter het station. Ik heb totaal geen ervaring met strassenstrichs maar toen toch even bij een dame gestopt om naar de prijs te vragen. Zij vroeg gewoon zomaar 50 euro voor pmc en nmc! En dat voor een strassenstrich. Wel moet ik opmerken dat zij wel de mooiste en de jongste was van de 7 vrouwen die ik daar zo heb geteld. Dan kun je toch net zo goed naar het laufhaus gaan aan de Bahnhofstrasse dichtbij het station. Want; goede service, mooiere meiden en mooie luxe kamers en ambiance. Beter dan dat geknoei in de auto. Ok, ook nog andere dames aangesproken maar deze vroegen toch ook nog 30 euro voor bovengenoemde service. Dat is even duur als in het Ruhrgebiet voor een standaard Laufhaus nummertje. Na ja, niets voor mij dus en onverrichter zaken teruggekeert naar Holland.

Commentaar

Ik moest gisteravond nog in de beurt van Osnabrueck zijn en ben toen ook nog even door de Franz Lenzstrasse gereden uit nieuwsgierigheid wat daar nog zoal rondliep. 4 vrouwen. Zagen er tenopzichte van de vorige keer dat ik er was zeker niet verkeerd uit en zeker niet voor "strassenstrich" begrippen. Echter, de prijzen zijm hoog. Dames aangesproken en ze vroegen voor pn 50 euro en voor pijpen alleen al 30 euro. Dus maar doorgereden.

Commentaar

bestaat deze locatie nog steeds?
        ^^

Commentaar

Aan het werk...
        X