Krefeld - Eros, Mevissenstrasse 70, Lisa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Krefeld - Eros, Mevissenstrasse 70, Lisa

Gisteravond op doorreis even gestopt in krefeld, mevissenstrasse. Een "laufhaus" zoals je ook in duisburg (vulkanstrasse) en in keulen (pascha) hebt.
    Geen entree. Was er rustig rond de klok van 21.00 uur. Een rondje gelopen en contact geleged met lisa.
    Als je binnenkomt, loop je naar rechts, tot in het gangetje. Dan naar links, helemaal achterin laatste kamer aan de linkerzijde
    een poppetje van 20 jaar, heerlijke cup c, vreselijk scheve tanden, maar wel aardig, niet opdringerig enzo.
    Afgesproken, euro 30,00 voor "ficken blasen, anfassen".
    Uitgekleed, mogelijk om even een beetje te wassen. Pijpen met condoom, neuken uiteraard ook. Ben 20 minuutjes binnen geweest. ook achteraf mogelijkheid tot wassen aan de wasbak.

vond het helemaal niet verkeerd. lisa is erg vriendelijk, spreekt goed duits. komt uit roemenie. Echt een jonge chick met lekkere tieten.

ga het zeker nog een keer proberen.

ciao

Re: Krefeld - Eros, Mevissenstrasse 70, Lisa (goed)

Kijk de volgende keer eens in die gang naar rechts. Daar zit Catalina voorheen noemde ze zich Andrea maar na een mislukte poging voor het grote geld in Keulen is ze weer terug. Een spaanse met mooie siliconen cup D. Ze is goed en nog best nauw. Te herkennen aan haar beugel, ongeveer 1.65 hoog en ziet er nog jong uit. Voor het geld kun je het niet laten 30 euries.
    It's a bargain.

Verder is het een leuk huis met leuke jonge dingetjes. En de preis is heiss. Daar kunnen ze in NL en voorbeeld aan nemen, 50 euries is gewoon te duur.
    Zoek en je zult vinden.

Commentaar

Keesje kent bijne alle laufhausen in een omtrek van 300 km vanaf het Ruhrgebied hier ook weleens geweest en beneden zaten afrikaanse dames die zeer vervelend werven en ook nog eens niet zo fris ruiken .
      Bezetting in vergelijiking met een paar jaar geleden is erg laag en dan ook nog eens niet zulke erg mooie dames ( slechts een handjevol )
      IK ga hier tenzij de berichten anders worden al niet meer naar toe.
      Momenteel is het Vulkanhaus in de vulkanstrasse in Duisburg de plek waar de mooiste dames bij elkaar zitten

Commentaar

Ben hier 'vroeger' ook geweest. De laatste jaren laat ik het links liggen, bezetting is over het algemeen inderdaad niet goed (op een enkele uitzondering na)...

Commentaar

Die spaanse is inderdaad best lekker
          En haar service is ook best goed voor 10 meer doet ze pzc en klaarkomen over gezicht/Borsten
          Teminste als we het over dezelfde hebben.
          Rond de 30 jaar wat ze zecht en ziet er inderdaad nog uit als een meid van begin 20 met een paar mooie silicone prammen.
          Lone starr weet jij wanneer ze weer aanwezig is,heb afgelopenzaterdag nagevraagd maar bleek nu in berlijn te zitten,jammergenoeg dus toen maar naar duisburg getuft.

Greetz

Commentaar

Weet iemand wanneer die spaanse er weer is??
            Ben van het weekend geweest,ze bleek nu in berlijn tezitten.
            heb haar vorig jaar een paar keer bezocht leuke vriendelijke dame met een paar mooie silicone prammen,ze zei dat ze rond de 30 was maar zag er nog jong uit rond de 20,voor 10 extra doet ze pzc en klaarkomen over gezicht/borsten
            stond afgelopen zaterdag ook nog een andere meid met siliconen uit brazilie volgens mij hoop niet dat je die bedoelt,had ook geen beugel.

Ik hoor het wel wil haar graag nog eens bezoeken erg leuke meid en zeer top service kijkt niet op de tijd
            Greetz

Commentaar

Hey, guapo,

Laatste keer was ik toevallig op een woensdagmiddag rond 13:00-14:00 daar. Dit is nu z'n vijf weken geleden. Ik was dus ook verrast dat ik ze daar tegenkwam. Begin dit jaar werkte ze nog tegenover pusta's in Keulen maar daar vroeg ze vijftig euro en dat heb ik toen niet gedaan. Maar goed, inderdaad staat ze open voor allerlei gekkigheid en hoop dat ze nu in Krefeld blijft. Ik vind ze super. Vorig jaar en begin dit jaar voordat ze naar Keulen ging begon ze altijd pas na 17:00uur misschien help dit. oja ze zit niet meer op de tweede verdieping bij haar spaanse collega's maar op de begaande vloer. Binnenkomen rechts, weer rechts dan laatste of een na laatste kamertje.

Ik hoop niet dat ze naar Berlijn is vertrokken, van wie heb je dat?

Kan er niet een aparte regel onder Krefeld geopend worden, of hoe doe je dat.

Hey, Guapo, weet je nog mooie meiden met een paar van zulke tieten ergens anders. Ik hou me aanbevolen.

Groeten van hier.
              Zoek en je zult vinden.

Commentaar

Hey Lone Star

Ik denk dat je dass bordell bedoelt in Keulen tegenover pascha i.p.v. pusta

groeten Keesje

Commentaar

Ja, klopt. je hebt gelijk. Het is in de Hornstrasse daar waar je geen entreegeld hoeft te betalen. Daar heeft ze ook gezeten maar koste 50euro nu zit ze weer in Krefeld weer voor 30euro.

weet je nog meer van zulke schone? Waar moet ik heen en op welke tijden.

Groeten.
                  Zoek en je zult vinden.

Commentaar

Duisburg Vulkanhaus ( vulkanstrasse 17/19) deze week geweest om ca 20.00 hele huis vol 0ngeveer 50 dames en allemaal top kwaliteit ( ik maak geen reclame )
                    Keesje wist van geiligheid niet wat ie moest kiezen
                    Als je dan toch een stukje wil rijden dan niet naar Krefeld in alle duitse fora noemen ze het Tote Hose en zoals wij dat noemen dooie boel

Commentaar

Twee weken geleden bij Catalina geweest. Mooie blonde spaanse met een beugel.
                      Pijpen en neuken voor dertig euro. Wat een schoonheid met heerlijke borsten. Ze plaagde me eerst door aan mijn tepels te likken. Dit liet me niet onberoerd. Vervolgens ging ze over op pijpen. Dit was zo heerlijk dat ik haar maar door heb laten gaan en dacht: neuken doen we wel een volgende keer.

Commentaar

Aan het werk...
                      X