Keulen - Pascha, Hornstrasse 2, Stefanie (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Keulen - Pascha, Hornstrasse 2, Stefanie (Dts)

Stefanie een duitse meid van eind 30 begin 40. Zit boven op de hoek bij de hogere ramen. Altijd een bril op.
    Prima ervaring. Ondanks dat zij Duitse is een lekkere pijpbeurt/beffen en 2* standje voor de standaard prijs. Kortom leuke ervaring
    Laatst gewijzigd door theinspector; 28-03-07, 21:23. Reden: Titel aangepast

Groningen, Nieuwstad 51 I, Stefanie (goed)

Gisteren bij Stefanie geweest, deze duitse dame is erg gezellig en in tegenstelling tot andere duitse dames zeer vriendelijk. Bij haar is veel mogelijk, maar dan moet je wel gewoon goed betalen.
    Ik heb gekozen voor alleen neuken, dit kostte me 30 euro.
    Ze zeurt niet heeft geduld en is erg lekker.
    Misschien ga ik hier nog wel vaker heen.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 28-03-07, 21:23. Reden: Titel toegevoegd

Commentaar

nu ik der naam weer zien en de beschrijving herken ik der weer en ook de naam.
      ben een tijd terug ( vorig jaar) 2 maal bij der geweest.
      1e keer was top, beneden in de funcastle, heerlijk pijpen en neuken. alleen praat ze wel erg veel.
      2e was een week of wat later, nu zat ze boven en vond het toen minder, weer erg praat graag en had toen iets meer haast..

kortom leuke meid, misschien als ik nog eens in de buurt ben, zin heb , en er geen andere dame is zal ik haar wel weer aandoen denk ik.

omdat het 2 aparte ontmoetingen waren en ik niet alles in detail meer weet geen resencie maar zo ff een berichtje. als dat mag teminste
      Laatst gewijzigd door theinspector; 28-03-07, 21:24. Reden: Titel toegevoegd

Commentaar

Ze is nu 2 ramen naar links verhuisd, pas geleden bij haar geweest. Neem alle tijd voor je en ze is zeer aardig. Ik heb haar een massage gegeven, toen ze op haar buik lag, zag ik ik haar mooie strakke kontje, Wauw, super geile reet. Hier ga ik zeker naar terug.
        Laatst gewijzigd door theinspector; 28-03-07, 21:24. Reden: Titel toegevoegd

Commentaar

Ben laats ook bij Stefanie geweest. Staat zo geil voor haar raam te kijken door haar brilletje dat je wel naar binnen moet.
          Lekkere meid die rustig aan doet. Kijkt niet op de klok. Je moet wel een beetje Duits kunnen maar ze maakt alles goed. Lekker ding, alle standjes en lekker rammen. ik kom zeker terug.
          Laatst gewijzigd door theinspector; 28-03-07, 21:25. Reden: Titel toegevoegd

Commentaar

Vreemd dat er over deze dame geen recente recenties staan. Volgens eigen zeggen staat ze er van dinsdag t/m zondag iedere dag/avond.
            Ik ben op zondagavond (rond 12) uur sinds lang weer eens in het spijkerkwartier geweest....wordt steeds treuriger...veel lege ramen en veel donkere vrouwen die je erg aggresief naar binnen proberen te lokken. Ook veel oude en turkse mannen die alleen maar kijken...voordeel is dat je als min of meer normale man relatief enthausiast ontvangen wordt :-)
            Stefanie valt op tussen al die donkere dames omdat ze niet op het raam gaat kloppen maar je gewoon lekker geil aankijkt...dat in combinatie met haar lekkere borsten was genoeg om me over de streep te trekken en naar binnen te gaan. Daar heb ik geen spijt van gekregen....S is lekker relaxed, praat veel zonder te gaan babbelen of te zeuren om meer geld (het helpt wel als je goed duits spreekt). Ik had bewust niet voor het instaptarief van 30 eur gekozen (P+N) maar de 50 eur variant met standjes. Gelukkig had S. alle tijd van de wereld en na een relaxte p-beurt via diverse standes tot een prettige afsluiting gekomen. Helaas haalt S niet de 10...daarvoor is het net iets te proffesioneel....een 8 gemiddeld is het zeker wel waard...lekker duits degelijke dienstverlening.....
            Laatst gewijzigd door theinspector; 28-03-07, 21:25. Reden: Verhuisd

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 51 I, Stefanie (goed)

Ben eind maart bij Stefanie op bezoek geweest. Zoals ook al eerder geschreven heeft ze een hele intrigerende manier van aankijken. Een beetje brutaal, uitdagend en zeker geil. Ook haar lichaam nodigt je uit binnen te komen.
              Ik heb gekozen voor een langere tijd, kost iets meer maar dan krijg je ook wat.

Na het zakelijke deel afgehandelt te hebben kleedde ze zich uit. Brutaal heb ik haar hier een beetje bij geholpen, wat mij direct de gelegenheid gaf haar lichaam al iets met de handen te verkennen. Nou, daar was niets mis mee.

Later op bed eerst een babbeltje gemaakt, ze was heel relaxed en had alle tijd.
              Misschien omdat het niet zo druk was die avond, misschien ook wel omdat het haar ook beviel. Ondertusen bleven onze handen niet stil liggen en hebben we elkaar beide alvast in stemming gebracht. Op een gegeven moment vroeg ze of we met wat actie zouden beginnen. Geen probleem. Ze begon met een uitgebreide pijpbeurt, in verschillende standjes. Hierbij gaf ze uitgebreid gelegenheid om haar billen en kutje te voelen . Ook haar borsten (natuurlijke C-cup) mogen er zijn !

Na het pijpen heb ik haar eerst in de missionarishouding genomen, zo te horen beviel dat haar wel. Om niet al te snel mijn kruit te verschieten ben ik op een gegeven moment gestopt en heb haar omgedraaid: doggy-time !

Terwijl ik haar zo neukte en een prachtige blik kon werpen op haar achterste masseerde ik haar rug, schouders en nek een beetje. Ze kreunde het uit en gaf aan dat toch wel heel erg lekker te vinden. Ze drukte haar kont zo ver naar achteren dat ik het toch wel heel erg warm kreeg. Het duurde ook niet zolang voordat ik haar volspoot.

Na die tijd nog even nagelegen en na-genoten. Het was een prachtige ervaring en één ding is zeker: ik kom zeker nog eens bij haar terug. Zoals ze zelf aangaf werkt ze enkele weken in Groningen om vervolgens enige tijd naar huis (D) te gaan. Dus ze zal jammer genoeg niet altijd aanwezig zijn. Maar wachten loont de moeite
              .

Commentaar

ik heb stefanie ook een keer gehad, toen ze nog in arnhem werkte.
                dit is voor mij een topper met een perfect lichaam.
                ik had toen alleen gekozen voor pijpen en kostte me 20 euro. daarna mocht ik me aftrekken en ze zei dat het condoom ook wel af mocht daarbij. al wist ik niet zeker of ze dat bedoelde dus heb ik hem maar omgelaten.
                ontzettend jammer dat ze nu zover weg is.
                weet iemand nog vergelijkbare types als haar maar meer in de buurt van gelderland?

MOD:
                De prijzen in deze recensie zijn de prijzen van een paar jaar geleden in het Spijkerkwatier in Arnhem.
                In dit gedeelte van het RLD wordt een minimumprijs gehanteerd van 50 euro voor P+N.
                Laatst gewijzigd door theinspector; 09-11-06, 03:04. Reden: Actuele prijzen vermeld

Commentaar

Ik ben onlangs op één van m'n wandeltochten weer bij Stefanie geweest. In eerste instantie had ze even pauze en zat ze een tijdje bij Becky. Ik heb maar even gewacht tot ze weer op haar eigen kamer was, twee dames met zulke geweldige voorgevels kan ook te veel worden, ze kunnen je er wel onder bedelven !!

Even later was ze weer op haar eigen plek terug en ben ik naar haar toe gegaan. Even een praatje gemaakt, ze was vriendelijk als altijd en vervolgens tot actie over gegaan. Eerst een uitgebreide blowjob waar me afwisselend aftrok en pijpte, daarna gewisseld naar cow-girl (heerlijk diep in haar bewogen, langzaam heen en weer) en vervolgens doggy afgemaakt. Daarmee heb je ook de kans je handen overal langs te laten gaan, en je merkt dat ze heel gevoelig is op de rug en nek. Hoe lekkerder je haar daar streelt en masseert, hoe harder ze haar kont naar achteren drukt om je maar goed te voelen, heerlijk . . .

Het is gewoon een heel lekker ding om wat moois mee te beleven, binnenkort toch nog maar weer eens proberen of ze er is, wie weet.
                  .

Commentaar

Vandaag de Duitse brildragende spetter Stephanie bezocht aan het begin
                    van de Nieuwstad...haar bril was kapot gegaan, ze droeg contactlenzen,
                    maar die zaten een flinke neukpartij niet in de weg. Voor 50 Euro een beste pijpbeurt, daarna kwam ze bovenop en als een volleerde cowgirl, met haar
                    mooie prammen, kon het rodeoritje beginnen..ze genoot er zelf ook zichtbaar van en haar ongelooflijk mooie borsten wiegden heen en weer...Met beha lijken haar tieten veel minder groot, maar eenmaal zonder, weet je niet wat je ziet. Vervolgens heb ik haar van achteren genomen, waarbij ze af en toe licht
                    kreunde van genot. Het uitzicht op haar geweldige kont was grandioos en
                    ik begon tijdens het neuken haar rug te strelen en dat vond ze zichtbaar lekker...Daarna tot slot lekker af laten trekken zonder condoom, beetje olie
                    op mijn pik en ze rukte me heel subtiel af totdat het zaad opwelde en in een
                    ijlings aangerukte tissue opgevangen werd. Niet alleen de geile blik in haar ogen maakte het tot een feest, haar heerlijke lichaam spreekt voor zich en verder is deze meid heel relaxed en neemt rustig de tijd voor een gesprek
                    tussendoor.....al met al een leuke ervaring. Verder is deze Stephanie wel
                    wat professioneel, houdt ze op lichamelijk gebied toch wel enige afstand en
                    is er van extra erotiek in de vorm van strelen, zoenen en knuffelen geen sprake..Voor 50 euro een leuk kwartiertje neuken gehad.
                    Laatst gewijzigd door theinspector; 04-01-07, 23:55. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 15, Stefanie (Dts) (goed)

Deze Duitse Stefanie heeft eerder gewerkt in Groningen, doet aan goede dienstverlening in tegenstelling tot haar naamgenoten op nummer 07. Mocht men een ervaring hebben met een Stefanie wel even goed kijken waar je de recensie plaatst, ik heb namelijk wat recensies moeten verplaatsen. Gezien de recensies is die de goede Stefanie.

Groet Bobby Vitale
                      Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Eindhoven, Baekelandplein 15, Stefanie (Dts) (uitstekend)

De recenties zo lezend ben ik zojuist bij Stefanie geweest. Een geweldig lekker ding met een trendy bril (die ze voor de actie af wilde zetten - op mijn aandringen toch maar op gelaten). Als je t plein opkomt gewoon rechtdoor lopen en dan niet het huis waar je tegenaan loopt maar het huis rechts daarvan (volgende keer toch s op het huisnummer letten . Ze praat goed Nederlands met een Duits accent (komt uit Essen). Heeft echt een geweldig figuur (wat een tieten mensen, een heel smalle taille en een heel lekker kontje). Ze heeft een tatoeage rond de navel (volgens mij) aan de voorkant en ook een tatoeage op haar rug boven haar prachtige billen Pijpen, neuken mc voor 50 euro.
                        Naar boven met haar hondje (Vlekkie, die bleef wel buiten de kamer) alwaar ze meteen liet zien wat een geweldig lichaam ze heeft. Het pijpen ging heel strak (zonder handen) en ik kon erg goed haar geweldige borsten zien bewegen en betasten.
                        Na een tijdje kwam ze op me zitten, armen naast mijn hoofd en borsten bengelend voor mijn ogen, ondertussend stevig neuken. Echt geweldig. Al gauw gevraagd of ze t ff wat rustiger wilde doen waarna ze voorstelde een ander standje in te nemen. Dat werd dus doggy style. Zodra ik die heerlijke billen en die smalle taile tegen me aan zag beuken hield ik het niet lang meer.
                        Echt een aanrader, kom er zeker s terug.
                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 17-07-07, 17:55. Reden: Titel goed online gezet via recensieformulier.....en topic's samengevoegd.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 15, Stefanie (Dts) (uitstekend)

Vandaag bij Stefanie geweest. Eerst even langs alle ramen gelopen en zij sprak mij toch het meeste aan. Ik denk dat het haar brilletje is.
                          Toen ik eenmaal binnen was hebben we even gekletst, om daarna lekker door haar gepijpt te worden. Ook hebben we nog geneukt.
                          De volgende keer zal ik zeker nog eens naar haar toe gaan.

Commentaar

De afgelopen nacht bij Stefanie geweest en genoten van haar heerlijke lichaam en aanwezigheid, het klopt dat ze veel praat maar het is niet storend, ze kletst graag en maakt het je graag naar de zin.

Commentaar

Vanavond bij Stefanie geweest. Erg mooie vrouw van 31 jaar. Niet slank, maar niet dik. Gewoon lekker wat extra
                              Nadat de kleren uit waren lekker relax op het bed gelegen en (inderdaad) veel gekletst. Ik vond het niet storend. Na elkaar gestreeld te hebben (wat een tieten!) begon ze heerlijk te pijpen. Hierna mocht ik kiezen hoe ik haar wilde neuken, ik koos voor de missionaris. Na een tijdje ging het op z'n hondjes. Heerlijk aan haar tieten en kont kunnen zitten.

De kans is groot dat ik nog een keertje terug kom bij haar

Commentaar

ben zaterdag avond bij Steffie geweest. mocht aan haar lekkere grote borsten en lekkere kont zitten. Ze heeft me heerlijk gepijpt en heb haar lekker op z'n hondjes genomen.

Commentaar

Mijn eerste ervaring als 'wandelaar' gemaakt bij Stefanie. Het was vorige zaterdag rond 17.00u. Weinig beweging op het plein. Keuze uiteindelijk gevallen op haar omwille van haar lieve uitstraling en haar brilletje. Eenmaal boven oogde het kamertje best verzorgd en hygiënisch. Na afhandeling van het zakelijk gedeelte, 50 € voor p & n, belanden we samen op het bed.
                                  In het begin nog wat terughoudend, begon ze uiteindelijk te PMC. Dit is duidelijk een dame met ervaring. In geen tijd was ik klaar voor verdere actie. Nadat we begonnen in missionarisstijl, stelde ze zelf voor om wat standjes te doen. Eerst haar benen over mijn schouders gelegd, om zo ook eens wat zicht te hebben op haar lekkere k**je. Na een tijdje heb ik haar op haar zij gelegd. Dit beviel me technisch niet zo goed. Tenslotte toch maar gekozen voor doggy. Dit vond ze zelf blijkbaar ook heel fijn.
                                  Met zicht op die lekkere booty en het gevoel van haar zachte huidje duurde het voor mij niet meer al te lang of het durexje zat vol.
                                  Daarna nog wat nagehijgd en ter afsluiting nog een kusje op de schouder.

Het afscheid was weer vrij zakelijk. Ik kon mij nog wat opfrissen aan de lavabo, kleren aan en groetjes...
                                  Toen stond ik weer buiten, zonder spijt en voldaan.

Zeker voor herhaling vatbaar, maar ga eerst nog eens op zoek naar andere DVP.

Bedankt Stefanieke ... und bis ein nächstes ...
                                  Laatst gewijzigd door bobby vitale; 19-02-08, 10:47. Reden: Tekst toevoeging.

Commentaar

Ik ben ergens in september/oktober ook bij deze dame geweest. Deze post komt een beetje laat, maar toendertijd was ik nog geen lid van dit forum. Was toen eens in Eindhoven, normaal gesproken wandel ik alleen in Amsterdam... Dus ik dacht laat ik eens.... Het aanbod viel behoorlijk tegen, zeker als je Amsterdam gewend bent, hier is alles geconcentreerd op een tamelijk klein plein. De keuze was dan al snel gemaakt toen ik Stefanie zag zitten. Deze dame is al wat ouder, iets steviger, zonder meteen dik te zijn... Ik val normaal gesproken op slank en jonger, maar toch sprak ze mij wel aan... Afwisseling is ook wel eens leuk, nietwaar...?
                                    Haar kamer was dik in orde, stukken groter en netter dan hetgeen je in Amsterdam aantreft.
                                    Voor 50euri p&n afgesproken, kleedjes uit...en toen bleek dat Steffi een paar super lekkere grote stevige borsten had. Ik zou ze wel willen upscalen naar een D of zelfs DD, ipv de C-cup zoals in het recensieformulier is aangegeven... voor het overige voelde ze iets minder strak aan, een beetje bubbly...no problem... Leuke ervaring, niet al te plichtmatig, maar ook niet meer dan dat...
                                    Wat mij nog wel opviel, in negatieve zin, was de matige hygiene bij deze dame: ze waste zich na afloop niet, en ook steeg er nogal een zure geur op vanuit haar kruis.... Dit gegeven is verder nergens terug te vinden in dit draadje...wellicht een incidentje....

Commentaar

Hoi medewandelaars,

Ik had gisteren drie meisjes opgeschreven die ik wou "van nader bij leren kennen". Mila (op 1) was bezig, Helena (op 23) was mijn type niet, maar die borsten van Stefanie. Wat was dat zeg?

Inderdaad als je zo langsloopt dan denk je, misschien heeft ze er wel een paar. Eens los dan zijn die groot coño, die borsten zijn groooooot Patrick.

Serieus, leuke meid, iets ouder inderdaad. Ze weet je gelijk op je gemak te stellen, ze gaat leuk zitten vertellen over vanalles en nog wat. Ze had het over hoe saai Eindhoven als werkplek wel is. Ze klaagde enorm over het aantal wandelaars die enkel wandelen en niks ondernemen, die komen kijken en dan weer huiswaarts gaan zonder binnen te wippen ;-)

Ik mocht men kleren op de stoel leggen, ff wassen. Wat ik dan eerst doe is mijn handen grondig wassen, daarna pas Willie. Als je dan met je handen aan haar zit weet zij tenminste dat ze schoon en rein zijn.

Lekker gepijpt, echt waar, ik word meer en meer een liefhebber van orale sex. Ik vind dat zooooo lekker.
                                      Daarna lekker geneukt, 2 posities. Eerst missionaris, daarna doggy-style. Bij missionaris houdt zij haar borsten samen, wat een leuk zicht. Bij doggy-style werkt ze goed mee. Nu moet ik zeggen dat ik een beetje te snel ging klaarkomen. Zij heeft gewoon gewacht op mij. Ze stopte met bewegen en toen ik alles onder controle had deden we verder. Wat een professionele meid! Eentje uit duizend!

Goeie ervaring, gezellige meid, kijkt niet op de klok, één woord: superervaring!

Groetjes ... enne keep on walking!

Mark Maessen
                                      Groetjes enne...keep on walking,

Mark Maessen

Commentaar

gister bij stefanie langs geweest op het o zo bekende plein, het verhaal dat ik hier boven las heb ik precies hetzelfde gehoord (standaard praatje dus)
                                        Maar het stelt je wel lekker op je gemak, dus het werkt wel

Diensten waren oke te noemen, niet slecht maar ook niet super goed. een voldoende dus...

Ondanks dat de keuze op het plein groter is dan bv EP was dit wel mn laatste keer, voor 15euro meer heb je twee keer zo veel plezier met vaak mooiere dames in een leukere kamer. (dus bij EP,YP of PY)

Volgende keer weer gewoon een privehuis dus...
                                        Sorry stefanie het lag niet aan jou

Commentaar

Ja babbeltje is bij deze dame standaard.
                                          Praat voor mij iets teveel en teweinig het echte werk.
                                          Iedere keer als ik in de mood kwam begon ze weer te praten dus ging willie weer naar onder.
                                          Figuur is super als je van kleiner en wat meer vlees houd zoals ik en die tieten mmmmmmmm.
                                          Maar voor mij niet voor herhaling omdat zo zoveel praat