Algemene Info Oberhausen/Flasshofstrasse

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Algemene Info Oberhausen/Flasshofstrasse

Naam: Oberhausen, Flasshofstrasse

Adres: Flasshofstrasse, Oberhausen

Aard: raamprostitutie

Openingstijden: 24 uur per dag

Prijzen: vanaf EUR 30,-

Routebeschrijving:
    Vanuit Arnhem richting Oberhausen. Centrum volgen, totdat aan je rechterkant twee benzinestations bent gepasseerd. Daarna krijg jeaan je linkerkant een (blauw) benzinestation en daartegenover ga je naar rechts en rij je door totdat je een spoorbrug ziet.. Voor de spoorbrug heb je aan je rechterhand een Shoarmatent (mehmet). Hier tegenover is de flasshofstrasse.

Algemeen:
    Afhankelijk van dag en tijdstip zijn er tot 50 dames aanwezig.

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse

Oorspronkelijk geplaatst door CHARLY 20
    Na een goede ervaring met een duits blondje op nr 27 liep ik zeer tevreden naar buiten richting de betaalde perkeerplaats(1,50 euro).
    Zo ver kwam ik echter niet want ik werd aangesproken door een Keniaanse die achter het raam van huis 33 of 35 zat.
    Zij had mij al eerder gezien en vroeg of ik geen zin had voor 30 euro binnen te komen.
    Toen ik daar op antwoorde dat ik net naar buiten was gekomen moest ze lachen.
    Dat is toch geen enkel probleem vond zij en beloofde mij dat zij me met gemak weeer een keer zou laten komen.
    Toch maar met haar mee gegaan op haar kamer en daar begon de ellende.
    Eerst zeuren of ik niet langer blijven wilde.
    Toen ik dat niet wouw begon ze te zeuren of ik het niet met 2 meisjes wilde.
    Ik zo stom als ik kon maar toegestemd en haar colega (ook Keniaans) werd op gehaald.
    Haar dus ook 30 euro gegeven,
    Maar inplaats van een leuk triotje had ik nu 2 zeurende wijven op de kamer.
    Nu was de vraag weer of ik niet een uur blijven wilde!
    Ik hoefde bijde dames daar maar 20 euro extra voor te geven.
    In de hoop dat het gezeur dan afgelopen zou zijn stemde ik weer toe.Stom Stom Stom.
    Toen bleek dat ik niet kleiner had dan 50 euro werd dat graag ingepikt zonder mij het tientje wisselgeld terug te geven.
    Mijn hoop dat het gezeur nu afgelopen was en dat ik een leuk triotje zou mee maken werd al gauw neer geslagen.
    Het gezeur ging gewoor verder want ze hadden in de gaten dat ik nog meer geld had.
    Ik heb me toen maar door een van die Temeiden meiden af laten trekken en ben snel naar buiten gevlucht.
    Boos op weg naar huis.Boos op die dames maar vooral boos op me zelf dat ik zo stom heb kunnen zijn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door CHARLY 20
      Toch maar met haar mee gegaan op haar kamer en daar begon de ellende.
      Eerst zeuren of ik niet langer blijven wilde.
      Toen ik dat niet wouw begon ze te zeuren of ik het niet met 2 meisjes wilde.
      Ik zo stom als ik kon maar toegestemd en haar colega (ook Keniaans) werd op gehaald.
      Haar dus ook 30 euro gegeven,
      Maar inplaats van een leuk triotje had ik nu 2 zeurende wijven op de kamer.
      Nu was de vraag weer of ik niet een uur blijven wilde!
      .Stom Stom Stom.
      .....
      Ik heb me toen maar door een van die Temeiden meiden af laten trekken en ben snel naar buiten gevlucht.
      Boos op weg naar huis.Boos op die dames maar vooral boos op me zelf dat ik zo stom heb kunnen zijn.
      Dit soort verhalen krijg ik de laatste tijd meer te horen van bezoekers van de Flasshofstrasse. Dit is een zeer vervelende situatie die vooral door de afrikaanse dames wordt verslechterd. Ik heb dit persoonlijk nog niet met de oosteuropeese dames meegemaakt daar, maar inderdaad ook 1x met een dame uit Afrika. Ongeveer hetzelfde verhaal.. Langer blijven, niet? Dan een vriendin, etc...
      Het advies is dus ook, oppassen en laat je er niet inlullen om van het gezeik af te zijn...

Commentaar

Oberhausen Flasshofstrasse niet meer wat t geweest is

Deze week de Flasshofstrasse in Oberhausen weer eens bezocht na lange tijd. Echt een tegenvaller dus. De meeste ramen waren niet bezet. Het nieuwe laufhaus had de deuren gewoon afgesloten en het aanbod van dvp was echt dramatisch. Op het moment tref je meer 40plussers en vatsige aan dan lekker jong grut.
        Enkel een paar mooie meiden uit de oostblok waar dan ook iedere wandelaar meteen opduikt.
        In de recencies van Oberhausen zie ik ook steeds minder nieuwe berichten.

Jammer van deze ,,toen,, goed bezochte straat. Hoop dat er na de zomervakantie weer wat lekker jong grut bij gaat komen.

Duisburg Vulkan blijft daar in tegen een aanrader.

Commentaar

Re: Met de auto naar de Flasshofstrasse?

In de nabijheid van de Flasshoffstrasse valt altijd wel ergens een parkeerplaats te vinden. Zorg dat je een parkeerschijf bij je hebt, dan parkeer je gratis.
          De strasse zelf is autovrij, alhoewel er voor bepaalde leveranciers en schoonmaakauto’s de afsluitingen kunnen worden weggeschoven.

Om in Oberhausen te mogen rijden heb je inderdaad een milieuvignet nodig. Er wordt op gecontroleerd, ik weet niet precies hoe erg, want ik heb zelf zo’n ding. De boete op het niet hebben is 30 of 50 euro meen ik.

Hoe kom je er?
          Vanaf Arnhem: immer gerade aus over de A3 totdat die snelweg ophoudt bij de ausfahrt Oberhausen-Zentrum. Dan de borden voor rechtdoor richting Mulheim a.d. Ruhr volgen. Andermaal heel lang immer gerade aus. Je passeert dan rechts een Aral tankstation, daarna nog een Star meen ik tankstation. Nog steeds immer gerade aus totdat je links andermaal een Aral tankstation ziet. Daar moet je RECHTSaf, de Hermann Albertszstrasse in. Opnieuw bijzonder lang immer gerade aus totdat je op een gegeven moment aan je rechterhand Bei Mehmet ziet. Daar naar links is de Flasshofstrasse. (N.B. Een Doner-zaak is vaak een aanwijzing dat er prostitutie in de buurt is ). Als je het spoor onderdoor gaat dan heb je Mehmet gemist en ben je te ver.

Veel plezier!

Commentaar

Vlak naast de Flasshofstrasse is een sexshop met daar achter een grote parkeerplaats waar altijd wel plaats is. Overdag betaal je daar 1,50 om te mogen parkeren en 's avonds is het gratis.

Commentaar

Om in Oberhausen te mogen rijden heb je inderdaad een milieuvignet nodig. Er wordt op gecontroleerd, ik weet niet precies hoe erg, want ik heb zelf zo’n ding. De boete op het niet hebben is 30 of 50 euro meen ik.

Wil hier geen welles/nietes discussie starten maar volgens mij kun je zonder vignet in de flasshofstrasse komen!

's avonds is het gratis

Zolang er iemand in dat hokje aanwezig is moet je betalen dus ;s avonds daarmee bedoel je denk vanaf een uurtje of 22.00??

Commentaar

Wandel al 10 maand bijna wekelijks in duisburg, maar had behoefte aan een keer wat anders.

vanavond dus voor de 1e keer naar oberhausen gereden. Kon het eerst niet vinden en na 20min wilde ik weer terug naar de autobahn, toen ik opeens de zijweg voorbij reed. Daarna nog wat moeilijk gedoe met 1-richtingswegen rondom de flasshofstrasse en daarna de auto 3 straten verder in een wat armoedige straat op de stoep geparkeerd.

Bij aankomst bij de flasshofstrasse viel mij de grote houten wand op, zodat je het gebied vanaf de hoofdstraat niet echt kunt zien. Eenmaal in de flasshofstrasse vond ik het een beetje als een getto eruit zien. 30min lang wat rondjes gelopen, maar kon weinig leuks vinden.

Toen maar de beslissing genomen om terug te gaan naar de auto en duisburg maar weer te bezoeken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rupertdebeer
                  Al een tijdje stil hier in deze topic maar heeft zeker met de Flasshof te maken.
                  Voor de afwisseling vanavond na duisburg weer eens in de Flasshofstrasse geweest, na 3 maand. Nieuw jaar, dus wie weet mooie nieuwe dames.

Normaal bekijk je als wandelaar de dames. Ik voelde mij bekeken toen ik door de Flasshofstrasse liep, het merendeel van de dames zit je ongeinteresseerd aan te kijken.
                  Alleen het kleine laufhaus in het midden is een uitzondering. Daar zaten wel wat mooiere dames.
                  Een turkse op de begane grond in een zeer kleine bikini gaf een vingershowtje in haar dooropening voor mijn ogen en deed of ze zeer geil was. Blijf een hollander en als het gratis is blijf ik kijken. Na 2min vroeg ze ik naar binnen wilde komen, maar ja, kijken, kijken, niet kopen, dus maar verder gelopen

Commentaar

Plattegrond Laufhaus Flasshofstrasse 32.

[IMG]i47.tinypic.com/2ivif03.jpg[/IMG]

Originele link voor grotere foto:
                    http://www.bordellcommunity.de/plaene/eroscenter.htm
                    (Deze link werkt niet rechtstreeks, kopieer de link en plaats dan deze in de adresbalk van je browser)

Commentaar

Was er vanmiddag / avond voor het eerst. Realiseerde me nooit dat het zo dicht bij de Vulkanstr (Duisburg) ligt, iets van 11.5km met de auto. Vooraf had ik begrepen dat er 2 laufhausen zouden zijn No 32 en 34. Meeste was echter raamwerk (vanaf de straat te bezichtigen) en ik kon alleen bij nummer 32 naar binnen wat een laufhaus is. Er waren binnen niet veel meisjes, ongeveer 10 tot 12 meiden waren aanwezig, de meeste deuren waren gesloten. Zaten wel een paar heel knappen bij. Het eerste meisje dat ik aansprak zat op de 2-de verdieping. Vrij mooi (van oorsprong Marokaans -?- ) meisje die mij 30 min incl. PZC en beffen voor 50 euro aanbood. Ik dacht dat zijn mooie prijzen. Maar wilde nog even wat rondlopen. Toen zag ik dat er een paar kamers verder een bloedmooi blond meisje zat, een echte blondine, heerlijke volle borsten, jong meisje, denk 22 ofzo, heerlijk lichaam. De mannen verdrongen zich voor haar kamer, best veel kerels daar. Haar prijs was echter 50 euro PMC en beffen. Aan die zeide zat nog een mooie brunette met een rode jurk aan. Heb haar niet gesproken. Aan de andere kant op de 2-de verdieping stond een hele mooie blonde Russin. Die deed echter alleen het 30 euro pakket.

Aan de straat zijde heb ik op dat uur (rond 17 - 18u) niet veel soeps gezien. Ben toen zonder wat te doen terug gereden naar de Vulkanstr om te kijken of het daar al wat drukker was geworden. Uiteindelijk in Vulkanstr 17-19 op de 2-de verdieping een nieuwe Russin bezocht. Irina, 23 jaar, enthousiast meisje, brunette, lekker lijf. Service: PZC, beffen etc voor 50 euro

Commentaar

Dat veel deuren van het laufhaus dicht waren komt doordat een aantal vrouwen die in dat huis daarnaast, Flasshofstrasse 34 (Haus Eden) achter het raam zitten hun klanten afwerken in een kamer in het laufhaus.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
                          Dat veel deuren van het laufhaus dicht waren komt doordat een aantal vrouwen die in dat huis daarnaast, Flasshofstrasse 34 (Haus Eden) achter het raam zitten hun klanten afwerken in een kamer in het laufhaus.
                          is nummer 34 normaal ook toegankelijk als laufhaus? Ik kon gisteren alleen bij 32 naar binnen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
                            is nummer 34 normaal ook toegankelijk als laufhaus? Ik kon gisteren alleen bij 32 naar binnen.
                            nummer 34 is geen laufhaus meer, nu dus gewoon ramen. was blijkbaar vroeger wel laufhaus (voor mijn tijd). Nummer 32 is nu het enige laufhaus in de Flasshofstrasse

Hierbij nog het linkje van de Flasshofstrasse, zie hem nog niet in de topic staan:
                            http://flasshofstrasse.de/

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
                              nummer 34 is geen laufhaus meer, nu dus gewoon ramen. was blijkbaar vroeger wel laufhaus (voor mijn tijd). Nummer 32 is nu het enige laufhaus in de Flasshofstrasse

Hierbij nog het linkje van de Flasshofstrasse, zie hem nog niet in de topic staan:
                              ok bedankt. Ja die site had ik al bekeken en was ook de reden dat ik 2 laufhauser had verwacht. Laufhaus 32 is een net huis, jammer dat die op 34 niet meer open is. Te weinig meisjes misschien. Vulkanstr is groter maar ik vind de Flasshofstr qua locatie niet slecht. Snackbar om de hoek, ideale omgeving voor de voor de serieuze h03re4loper Ga zeker nog eens kijken.

Commentaar

Nr34 is nadat het pand opgeknapt was een jaar of twee geleden minder als een jaar lang open geweest als laufhaus, hoe het voor de renovatie was weet ik echter niet, de keren dat ik er ben geweest waren er daarbinnen nooit meer als twee of drie meiden aan het werk. Huis nr32 en nr34 zijn d.m.v. een deur op de beganegrond met elkaar verbonden, sommige vrouwen die op nr34 achter het raam zitten hebben een kamer in nr32.

Commentaar

Het Laufhaus dat open is is nummer 38.
                                  Het Ex-Laufhaus dat nu dicht is is nummer 34.

Wat daartussenin ligt is dus nummer 32

Je zou wellicht verwachten dat het daar 36 is maar dat is dus niet zo.

Bij een meisje dat op nummer 32 werkt kun je al met al terechtkomen door
                                  -de voordeur, of als je atletisch bent door het raam.
                                  -bij Laufhaus 38 naar binnen te gaan, en dan daar het hoekje om te gaan
                                  en volgens de informatie van Duitslandfan blijkbaar ook
                                  -door met een dame mee te gaan die zich op nummer 34 aanbiedt.

Maar ik vind eigenlijk dan wel dat we hier op de site een dame moeten plaatsen op het adres waar ze zich aanbiedt, dat is makkelijker vinden voor onze collega’s. Dus als ze zich op 34 aanbiedt, en ze neemt je mee naar 32, dat je ze dan op 34 neerzet. Dat heeft bovendien het voordeel dat je je alleen maar hoeft te concentreren op het kontje voor je dat je zo straks zult gaan neuken, en je je verder niet hoeft te bekommeren over of dat je al dan niet door deuren heen gaat

Commentaar

Volgens hun site is het ex-laufhaus nr34 en het laufhaus nr32.

Commentaar

Ja, inderdaad. Opmerkelijk.

Want er is dus ook deze plattegrond... http://www.hookers.nl/showpost.php?p...3&postcount=11 waaruit valt af te leiden dat het daar bij de hoofdingang (bij de geldautomaat) nummer 38 is.

Dit gaat mijn pet te boven hoor

Commentaar

Hierbij nog een mooi plattegrondje van de totale flasshofstrasse (plattegrond van het laufhaus is hierboven in het topic al geplaatst):

http://www.bordellcommunity.de/plaen...hofstrasse.htm
                                        (Deze link werkt niet rechtstreeks, kopieer de link en plaats dan deze in de adresbalk van je browser)

Commentaar

Afgelopen avond werd ik opeens in het eroscenter laufhaus door een bewaker tegengehouden (wist geeneens dat dat laufhaus bewakers had).

Gozer zag er ook niet uit als bewaker. Liep het laufhaus in een hoorde een gozer achter mij "hallo, hallo, hallo" roepen. Dacht "Gozer zal wel homo zijn" en dus snel verder gelopen het laufhaus in.
                                          Op de trap na boven hield de bewaker me tegen en wilde weten wat er in de tas zat die ik in mijn handen hield.
                                          Aangezien de bewaker een beetje een loser was en totaal niet vergelijkbaar met die bewakers in duisburg heb ik hem verteld dat in de tas privatsachen zaten en hij niet gerechtigd is om er in te kijken. Heb toen alleen even een flesje water uit de tas gepakt en getoond en hierop was zijn antwoord dat alles oke was en ik verder mocht wandelen.

Commentaar

Hierbij een fotootje gevonden op het net.
                                            Het toont een gedeelte van de Flasshofstrasse (beetje middenin)

[IMG]i48.tinypic.com/2gy69s6.jpg[/IMG]

Goed op deze foto is het klinkerstraatje in het midden te zien.
                                            Deze klinkers moet je goed in de gaten houden. Als je iets te gefocused op de dames bent, kun je zomaar over zo'n steentje struikelen.

Afgelopen winter met al die sneeuw viel er over dit klinkerstraatje niet te lopen, spekglad.

Voordeel van het klinkerstraatje in het midden is wel dat je wat op afstand langs de dames heen kunt lopen en niet direct contact met ze hebt. Zo kun je rustig het aanbod bekijken zonder constant aangesproken te worden.

p.s:
                                            Het gebouw waar het bord "Eros Center" aanhangt is dus het enige laufhaus in de Flasshofstrasse.
                                            Momenteel 1 van mijn favoriete laufhauses.